abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_121133726
Ik weet niet of dit in dit forum hoort maar zou ni weten waar dit anders hoort. Maar mijn vraag is wat is nou eigenlijk het verschil tussen iemand leuk vinden en verliefd op iemand zijn?
IT'er in hart en nieren
pi_121133945
Leuk vinden is:

Verliefd is vlinders in je buik, niet meer normaal kunnen doen, constant met je gedachte bij haar en je hart volledig op hol laten slaan als ze in de buurt komt en je haar parfum kunt ruiken
-XOXO-
pi_121134010
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:33 schreef datismijnmening het volgende:
Leuk vinden is:
[ afbeelding ]

Verliefd is vlinders in je buik, niet meer normaal kunnen doen, constant met je gedachte bij haar en je hart volledig op hol laten slaan als ze in de buurt komt en je haar parfum kunt ruiken
Okey thnx :)
IT'er in hart en nieren
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:36:15 #4
284578 EricOscuro
Anders dan anders
pi_121134049
Die scheidslijnen zijn nooit erg duidelijk, dus hou ik het maar simpel; als je wel heel erg vaak aan iemand denkt is de kans groot dat je hem of haar meer dan alleen leuk vindt.
De wereld is vol met kleuren, neem geen genoegen met een zwart/ wit visie. De kleuren zitten vaak in de nuance.
pi_121134064
Leuk vinden: :D *O*
Verliefd zijn: :o *; :9~ :9

Zoiets. :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:40:54 #6
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_121134251
Als ik verliefd ben op iemand dan is álles magisch aan hem. Dan vind ik zelfs de bakker waar hij z'n brood koopt, nog bijzonder. Echt!
pi_121134296
Als je iemand leuk vindt, kan dat in heel veel manieren zoals knap vinden, leuke persoonlijkheid vinden enzo. Je kan iemand al in de eerste indruk leuk vinden, maar verliefd wordt je niet zomaar.
Verliefd ben je op iemand als je 100% van je tijd bij haar (of hem) wilt zijn enzo.
pi_121134631
Dat voel je.
  donderdag 3 januari 2013 @ 23:54:16 #9
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_121134796
Waarom vraag je het eigenlijk?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_121134883
Je gaat rare dingen doen als je verliefd bent die je van jezelf niet gewend bent en dat heb je met leuk vinden niet
pi_121136177
Verschilt per persoon denk ik. Als ik verliefd ben wil ik ook het liefst zo veel mogelijk samen doen en is de tijd dat we elkaar zien altijd te kort, is alles leuk aan diegene, maakt het me heel veel uit wat hij van me vindt, wil ik hem zo veel mogelijk overal bij betrekken, fantaseren over de toekomst en leuke dingen plannen etc. Dat zijn de leuke dingen dan want bij bijv. onbeantwoorde liefde of in het begin als je nog niet weet wat die persoon van je vindt komen er ook irritante dingen bij zoals onzekerheid, alles overanalyseren..

Bij leuk vinden is het meer; het is leuk als die persoon er is, maar het is ook prima als hij er niet is. Of als hij er is en gaat weer weg dan is dat ook niet erg/als hij te lang blijft wordt het vervelend of ga je willen dat ie weggaat. Geen behoefte om diegene echt bij je leven te betrekken oid. Het maakt gewoon allemaal wat minder uit.
pi_121137787
quote:
1s.gif Op donderdag 3 januari 2013 23:50 schreef zarGon het volgende:
Dat voel je.
Dit.

Ik denk dat het voor iedereen anders is. Als ik verliefd ben, ben ik totaal niet rationeel meer. Alle clichés zijn waar; weke knietjes, geen hap meer door mijn keel krijgen, de hele dag van oor tot oor stralen, maar bovenal; totale onzekerheid.

Als je iemand leuk vindt wil je natuurlijk graag dat het wederzijds is en meer wordt, maar heb je ook nog oog voor andere dingen/personen. :Y
pi_121137973
Voor de mannen is het trouwens gemakkelijk om te weten of je verliefd bent of niet. Je kunt niet fappen op haar.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2013 01:31:25 ]
pi_121149427
Okey bedankt allemaal :)
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 01:30 schreef zarGon het volgende:
Voor de mannen is het trouwens gemakkelijk om te weten of je verliefd bent of niet. Je kunt niet fappen op haar.
Serieus?
IT'er in hart en nieren
pi_121150213
quote:
Een verhaal dat mytische proporties heeft aangenomen, maar zeker niet voor elke man geldt.
pi_121153826
quote:
Nooit moeite mee gehad hoor :+
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_121154312
quote:
Deze reactie klopt zo erg :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_121156089
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 15:20 schreef Tangledup het volgende:

[..]

Nooit moeite mee gehad hoor :+
Je bent dus nog nooit verliefd geweest!
pi_121156677
quote:
12s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Je bent dus nog nooit verliefd geweest!
Echt wel :P Tot en met slapeloze nachten en de hele tijd naar mijn mobiel staren tot er weer een berichtje aankomt aan toe. Maar het weerhield mij er niet van :9
Tombstone shadow, stretchin' across my path.
Every time I get some good news, ooh.
There's a shadow on my back.
pi_121157854
T verschil is:
Wanneer je verliefd bent speelt karakter veel meer een rol. Je bewondert diegene, wilt naast t hebben van sex ook daarbuiten bij diegene zijn en desnoods gewoon niks doen als je maar samen bent.

Wanneer je iemand alleen leuk of lekker vind hoef je van de persoon alleen sex en misschien wat genegenheid uit eenzaamheid , de persoon verder boeit je dan niet zo.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 04-01-2013 16:49:23 ]
pi_121157883
quote:
Haha is dat zo? :0
pi_121168646
In mijn optiek zijn je gevoelens intenser als je verliefd bent dan als je iemand slechts leuk vindt. Leuk om eens over te praten met mensen die een relatie hebben, maar nooit verliefd op hun partner zijn geweest. Volgens hen zit er nauwelijks verschil tussen iemand leuk vinden en verliefd zijn, maar ze kunnen wel van henzelf aangeven dat ze niet verliefd zijn geweest op hun partner. Heel apart. :)
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  vrijdag 4 januari 2013 @ 21:17:07 #23
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_121168913
quote:
Ik denk dat je hier een ding vergeet te zeggen en wat de meeste ook niet weten.

Als je niet op haar wilt fappen, komt dat des te meer omdat je meer hecht aan de intimiteit met die persoon of ernaar (hevig) verlangt dan aan seks.
Daarom is die persoon dan ook persona non grata als je aan het fappen bent.
pi_121172224
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 21:17 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Als je niet op haar wilt fappen, komt dat des te meer omdat je meer hecht aan de intimiteit met die persoon of ernaar (hevig) verlangt dan aan seks.
Haha als ik jouw neem lees moet ik altijd denken aan t liedje wicked games :s
pi_121172306
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 januari 2013 21:17 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Grappig. ligt het dan niet ook aan de type man? Dat de een daar gevoeliger voor is? Ik ga t eens rond vragen in m'n vriendenkring haha.
pi_121187973
Verliefd zijn is zoveel beter O+
Als ik verliefd ben, dan wil ik alles over de persoon weten. Dan denk ik de hele dag aan 'm. Het eerste waar ik aan denk als ik opsta etc. Bij gewoon leuk vinden heb ik dat niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')