Okey thnxquote:Op donderdag 3 januari 2013 23:33 schreef datismijnmening het volgende:
Leuk vinden is:
[ afbeelding ]
Verliefd is vlinders in je buik, niet meer normaal kunnen doen, constant met je gedachte bij haar en je hart volledig op hol laten slaan als ze in de buurt komt en je haar parfum kunt ruiken
Dit.quote:
Serieus?quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:30 schreef zarGon het volgende:
Voor de mannen is het trouwens gemakkelijk om te weten of je verliefd bent of niet. Je kunt niet fappen op haar.
Een verhaal dat mytische proporties heeft aangenomen, maar zeker niet voor elke man geldt.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:30 schreef zarGon het volgende:
Voor de mannen is het trouwens gemakkelijk om te weten of je verliefd bent of niet. Je kunt niet fappen op haar.
Nooit moeite mee gehad hoorquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:30 schreef zarGon het volgende:
Deze reactie klopt zo ergquote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:30 schreef zarGon het volgende:
Echt welquote:Op vrijdag 4 januari 2013 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je bent dus nog nooit verliefd geweest!
Haha is dat zo? :0quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:30 schreef zarGon het volgende:
Ik denk dat je hier een ding vergeet te zeggen en wat de meeste ook niet weten.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 01:30 schreef zarGon het volgende:
Haha als ik jouw neem lees moet ik altijd denken aan t liedje wicked games :squote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier een ding vergeet te zeggen en wat de meeste ook niet weten.
Als je niet op haar wilt fappen, komt dat des te meer omdat je meer hecht aan de intimiteit met die persoon of ernaar (hevig) verlangt dan aan seks.
Daarom is die persoon dan ook persona non grata als je aan het fappen bent.
Grappig. ligt het dan niet ook aan de type man? Dat de een daar gevoeliger voor is? Ik ga t eens rond vragen in m'n vriendenkring haha.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 21:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik denk dat je hier een ding vergeet te zeggen en wat de meeste ook niet weten.
Als je niet op haar wilt fappen, komt dat des te meer omdat je meer hecht aan de intimiteit met die persoon of ernaar (hevig) verlangt dan aan seks.
Daarom is die persoon dan ook persona non grata als je aan het fappen bent.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |