Die hebben een date.quote:
Ze zijn allebei tegelijk vermist terwijl ze er normaal wel zijn... 1+1.quote:
Ik moest even al m'n vrouwelijk contacten appen voor foto's van hun vagijn. Dat moest van slak namelijk.quote:
Top! Goed bezig.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moest even al m'n vrouwelijk contacten appen voor foto's van hun vagijn. Dat moest van slak namelijk.
Nu is het wachten.
Kunnen ze lekker samen bolken toch. Lijkt me de ultieme date. Met tel in de hand samen fokken.quote:
Is dat wel legaal? Sherrif is wel erg jong.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:35 schreef dud0r het volgende:
CD en Sjerruf zijn gewoon aan het neuken.
Zo op de rollator
Ben jij ook verslaafd aan seks?quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:36 schreef dud0r het volgende:
Zit maar bijna 40 jaar verschil tussen ofzo. Moet Sjerruf zich nog inhouden ook, anders breekt ze weer haar heup
quote:
Verslaafd is een groot woord maar het is wel een van mijn favoriete bezigheden.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben jij ook verslaafd aan seks?
Vind ik zielig voor Sjerruf, kan hij eens schieten en dan moet hij zich inhouden ook.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:36 schreef dud0r het volgende:
Zit maar bijna 40 jaar verschil tussen ofzo. Moet Sjerruf zich nog inhouden ook, anders breekt ze weer haar heup
Hij kan vast wel even helemaal leeg schieten en de oogjes dicht pleisterenquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:38 schreef wadslak het volgende:
[..]
Vind ik zielig voor Sjerruf, kan hij eens schieten en dan moet hij zich inhouden ook.
quote:
👊quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Verslaafd is een groot woord maar het is wel een van mijn favoriete bezigheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |