Aahw wat zijn jullie toch schattigquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:15 schreef wadslak het volgende:
Eindelijk een echte TTLove you too @:Already_in_use
👊 Grrrrrrrrquote:
Je bent zelf schattigquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:16 schreef madam-april het volgende:
[..]
Aahw wat zijn jullie toch schattig
quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:17 schreef Nattekat het volgende:
ญญญญญญญญญญญญญSญญญญญญญญญญญญญlญญญญญญญญญญญญญoญญญญญญญญญญญญญbญญญญญญญญญญญญญ
ญญญญญญญญญญญญญSญญญญญญญญญญญญญlญญญญญญญญญญญญญaญญญญญญญญญญญญญkญญญญญญญญญญญญญ ญญญญญญญญญญญญญ+ญญญญญญญญญญญญญ ญญญญญญญญญญญญญkญญญญญญญญญญญญญlญญญญญญญญญญญญญoญญญญญญญญญญญญญbญญญญญญญญญญญญญquote:
Dagobert Duckquote:
Daar zeg ik geen nee tegen.quote:
Nee.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar zeg ik geen nee tegen.
Maak je vanavond even foto's en post je die hier?
Misschien zijn er ergens chicks te bekennen op dit forum die pics voor je willen maken ?quote:
💪quote:
Die zullen er vast wel zijn jaquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:21 schreef wadslak het volgende:
[..]
Misschien zijn er ergens chicks te bekennen op dit forum die pics voor je willen maken ?
Gaat de tijd toch snel he.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:21 schreef madam-april het volgende:
[..]![]()
Het is gewoon al een week geleden dat we op de boerderij waren met de kids
Weet je wat ook snel gaat?quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die zullen er vast wel zijn ja
[..]
Gaat de tijd toch snel he.
Een intercityquote:
Aliensquote:
Die ook?quote:
Het schijnt zo, je ziet ze niet.quote:
Katbot z'n code zit in een loopquote:
Dit. Roep toch ook niet dat we over die kat moeten pissen.quote:
quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
:"Ja, da's zielug hoor! Een slak zouten! TJILP!"
Omdat jullie die kat niet bolken.quote:
Die hebben een date.quote:
Ze zijn allebei tegelijk vermist terwijl ze er normaal wel zijn... 1+1.quote:
Ik moest even al m'n vrouwelijk contacten appen voor foto's van hun vagijn. Dat moest van slak namelijk.quote:
Top! Goed bezig.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik moest even al m'n vrouwelijk contacten appen voor foto's van hun vagijn. Dat moest van slak namelijk.
Nu is het wachten.
Kunnen ze lekker samen bolken toch. Lijkt me de ultieme date. Met tel in de hand samen fokken.quote:
Is dat wel legaal? Sherrif is wel erg jong.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:35 schreef dud0r het volgende:
CD en Sjerruf zijn gewoon aan het neuken.
Zo op de rollator
Ben jij ook verslaafd aan seks?quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:36 schreef dud0r het volgende:
Zit maar bijna 40 jaar verschil tussen ofzo. Moet Sjerruf zich nog inhouden ook, anders breekt ze weer haar heup
quote:
Verslaafd is een groot woord maar het is wel een van mijn favoriete bezigheden.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben jij ook verslaafd aan seks?
Vind ik zielig voor Sjerruf, kan hij eens schieten en dan moet hij zich inhouden ook.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:36 schreef dud0r het volgende:
Zit maar bijna 40 jaar verschil tussen ofzo. Moet Sjerruf zich nog inhouden ook, anders breekt ze weer haar heup
Hij kan vast wel even helemaal leeg schieten en de oogjes dicht pleisterenquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:38 schreef wadslak het volgende:
[..]
Vind ik zielig voor Sjerruf, kan hij eens schieten en dan moet hij zich inhouden ook.
quote:
👊quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:38 schreef dud0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Verslaafd is een groot woord maar het is wel een van mijn favoriete bezigheden.
Op een oude fiets moet hij het toch leren zeggen ze dan toch? Dan maar rustig beginnen denk ik.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij kan vast wel even helemaal leeg schieten en de oogjes dicht pleisteren
boks ouwequote:
Maar moet dat dan gelijk een fiets met een gebroken frame en twee lekke banden zijn?quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:41 schreef wadslak het volgende:
[..]
Op een oude fiets moet hij het toch leren zeggen ze dan toch? Dan maar rustig beginnen denk ik.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar moet dat dan gelijk een fiets met een gebroken frame en twee lekke banden zijn?
Foto van nattekat z'n huisquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:42 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat ziet er niet best uit.
Dat zijn keuzes. H้ als hij het lekker vind om zijn genotsknots tussen een paar hanglippen te stoppen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar moet dat dan gelijk een fiets met een gebroken frame en twee lekke banden zijn?
Dat is er dus gebeurd met de maanlander.quote:
Kan je wel zo'n ppppfffrrrttttt geluid mee maken.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:43 schreef wadslak het volgende:
[..]
Dat zijn keuzes. H้ als hij het lekker vind om zijn genotsknots tussen een paar hanglippen te stoppen.
Je mond er tussen inderdaad of er aan trekken.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kan je wel zo'n ppppfffrrrttttt geluid mee maken.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe normaal ofzo. Stelletje idiotenquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:43 schreef wadslak het volgende:
[..]
Dat zijn keuzes. H้ als hij het lekker vind om zijn genotsknots tussen een paar hanglippen te stoppen.
Tussen je vingers nemen en dan laten leeglopen als een ballonquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:45 schreef wadslak het volgende:
[..]
Je mond er tussen inderdaad of er aan trekken.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:45 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]
Doe normaal ofzo. Stelletje idioten
Moet je er wel eerst lucht tussen blazenquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Tussen je vingers nemen en dan laten leeglopen als een ballon
Alsof je op een dopje van een eikel blaast?quote:
Ja precies dat maar dan tussen de lippenquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alsof je op een dopje van een eikel blaast?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |