Ow oke. Toch wel de fiets voor bijna allesquote:Op vrijdag 12 april 2019 07:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat een garagebox huren te duur is voor de hoeveelheid dat ik de motor gebruik. Ga er eigenlijk alleen maar op toeren. Dagelijks gebruik ik voor bijna alles de fiets of het OV als het slecht weer is.
Doei meissie. Fijne dagquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:14 schreef Limoentjuh het volgende:
Tijd om te gaan.
Veel plezier hier en fijne dag verder
Trustenquote:
Zeker.quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:06 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Aahwik en de rest houden ook van jou
![]()
Toch @:dud0r
Dag moenquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:14 schreef Limoentjuh het volgende:
Tijd om te gaan.
arriveerdquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:00 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Voor het het avondeten arriveerd hij hier.
Werk ze en veel plezier bij je ouders!quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:14 schreef Limoentjuh het volgende:
Tijd om te gaan.
Ja duidelijke taal spreken tegen haags voordat ie zich weer andere dingen in het hoofd haalt.quote:
Dit.quote:
Inderdaad. Voor je het weet gaat hij weer helemaal losquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:17 schreef Already_in_use het volgende:
[..]
Ja duidelijke taal spreken tegen haags voordat ie zich weer andere dingen in het hoofd haalt.
Haags gaat altijd loesoequote:Op vrijdag 12 april 2019 08:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad. Voor je het weet gaat hij weer helemaal los
Fijne dagquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:14 schreef Limoentjuh het volgende:
Tijd om te gaan.
👊quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:13 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
Alleen je FOK verloofde moet nog even langskomen @:madam-april en dan is het feestje compleet
Full time fokken is een zeer zwaar beroep!quote:
Maar echt hoor. En gewoon salaris he! 👊quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:35 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Full time fokken is een zeer zwaar beroep!
Voor mij!!quote:
¤450,- per dag?quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar echt hoor. En gewoon salaris he! 👊
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |