Zit er in vogelpoep/ kippenpoep geen ammoniak? Zou ook leuk zijn.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:42 schreef snetje het volgende:
[..]
Mwah ..nog even geduld en ze heeft een hoorn in haar oog... met al dat gestoei...
Kinderen laten luisteren naar "Kinderen voor kinderen" moet gewoon verboden worden...quote:Op donderdag 11 april 2019 23:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het kind in een volwassene kan heel leuk zijn, maar het moet niet ten koste van anderen gaan.
Vervelend kut kind is het.
Zo jammer dat Jens aan die Mylene zit vastgeplakt......had er meer van verwacht.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:44 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
En daar sta je dan Jan Doedel
Jij maakt het helemaal spannend...quote:Op donderdag 11 april 2019 23:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zit er in vogelpoep/ kippenpoep geen ammoniak? Zou ook leuk zijn.
Die is echt niet normaal en dat doet ze al een paar dagen achtereen?quote:
Ja. Het enige wat ik hoop is dat ze met veel lawaai het huisje zo ingaanquote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 23:46 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Ja. Het enige wat ik hoop is dat ze met veel lawaai het huisje zo ingaan![]()
quote:Op donderdag 11 april 2019 23:48 schreef DeKenau het volgende:
Ze komen haar al ophalen zo te horen op de achtergrond
Boeien, Brandon gaatquote:Op donderdag 11 april 2019 23:50 schreef snetje het volgende:
Shelley en Mylene zitten sowieso op de bank met de aankomende stemming...
Oja...dat is de 3e op de bank ...was hem al even kwijt....quote:
Dank je wel!!quote:Op donderdag 11 april 2019 23:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zelf nog niet terug gezien, maar voor de liefhebbers .....![]()
[ afbeelding ]
Centraal deel 1 - 11 april 2019.
x75o8hk
Ja, ja en jaquote:Op vrijdag 12 april 2019 00:01 schreef snetje het volgende:
Klagende Kaylee en trouwe hond Dylan laten ze nu maar even uit beeld? Te weinig aanmeldingen? Of teveel afzeggingen...
Voor wat ?quote:Op vrijdag 12 april 2019 00:01 schreef snetje het volgende:
Klagende Kaylee en trouwe hond Dylan laten ze nu maar even uit beeld? Te weinig aanmeldingen? Of teveel afzeggingen...
Succubusquote:
Lag vanmiddag inderdaad te wippen toen Jens zijn post kreeg. Weet niet of het 4 uur was.quote:Op vrijdag 12 april 2019 00:15 schreef Sambalbaai het volgende:
Ach gossie, Myleentje de nieuwe Tim.....
Afgeblazen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 00:17 schreef MacDeMarco het volgende:
Vandaag is toch de lingerieparty of hebben ze dat gecanceld? Zie er niets over op de webshop bij evenementen.
Wat fijn dat ze die gewoonte ook overneemt.quote:Op vrijdag 12 april 2019 00:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Lag vanmiddag inderdaad te wippen toen Jens zijn post kreeg. Weet niet of het 4 uur was.
Met jarige Jens.quote:Op vrijdag 12 april 2019 00:18 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Wat fijn dat ze die gewoonte ook overneemt.Maar wipte ze in haar uppie?
Jammer, dat was vrijwel zeker een avond geweest vol met leedvermaak.quote:
dat een man niet alleen op zijn verjaardag zou willen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 00:20 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Een verjaarskadootje die elke man wil.
Ik denk dat heel wat mannen Mylene niet zouden weerstaan. Maar goed, het is een bitch, goed voor een nekschot, verbranden, oprotten, over het hek tiefen, etcetc.quote:Op vrijdag 12 april 2019 00:22 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
dat een man niet alleen op zijn verjaardag zou willen.
Ik denk niet dat er veel kerels op een Mylene zitten te wachten. Wippen en wegwezen zou het hoogst haalbare zijn.
Gerrit in de bocht, neem ik aan.quote:
Goedemorgen. En klopt helemaal/quote:Op vrijdag 12 april 2019 04:49 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Gerrit in de bocht, neem ik aan.
Jessie zegt net dat Ceesione komt en 'gaat alleen niet zo goed met hem'.quote:Op vrijdag 12 april 2019 07:00 schreef lonneberga het volgende:
Gm,lees hier dat Cees op bezoek komt met Jessies familie,wat leuk voor Jessie, en geweldig om die man nog een keer te zien.
Ja triest.quote:Op vrijdag 12 april 2019 07:01 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Jessie zegt net dat Ceesione komt en 'gaat alleen niet zo goed met hem'.
Het liefst neemt ze Jens op schoot en gaat ze die post voorlezenquote:Op donderdag 11 april 2019 21:24 schreef puzziepie het volgende:
Al krijg je toestemming van de ander om de post mee te lezen, toch vind ik het (bijna) opdringerig als je dat dan ook gaat doen.
Heeft voor mij te maken met respect en die ander gewoon ff de ruimte te geven Maar goed zal wel aan mij liggen
Dat heet Karmaquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:01 schreef Dotteke het volgende:
Zet ik me streams aan, en wat hoor ik als eerste................ Jessie over het kwaken van de eenden, dat ze de hele dag kwaken en niet zoals de hanen af en toe. .
[ afbeelding ]
Zou ze dat gedaan hebben als wraak voor die hanen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |