Dat lijkt me sterk,quote:Op donderdag 11 april 2019 23:02 schreef Vinamp het volgende:
Mylene heeft waarschijnlijk vroeger bij kinderen voor kinderen gezongen
Op een onderbroek eiland Ja was een nichtje van mequote:Op donderdag 11 april 2019 23:02 schreef Vinamp het volgende:
Mylene heeft waarschijnlijk vroeger bij kinderen voor kinderen gezongen
onderbroek eiland?quote:Op donderdag 11 april 2019 23:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Op een onderbroek eiland Ja was een nichtje van me
Jaquote:
Godverquote:Op donderdag 11 april 2019 23:12 schreef yaello het volgende:
Mylene vindt Jens z'n neusje echt iets moois als hij een woord hoort die zeldzaam is. Echt mooi
Ik vond het leuk om te zien.quote:
Cees is een mooie man.quote:
Vind ik ook.quote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 23:13 schreef Jemoederniet het volgende:
Bloot been buitenboord, lekker vingeren onder de dekens.
[ afbeelding ]
Wat ontzettend grof. Dat zeg je toch niet in de COS.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:13 schreef Jemoederniet het volgende:
Bloot been buitenboord, lekker vingeren onder de dekens.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 11 april 2019 23:27 schreef DKUp het volgende:
Myleentje, Tranny en Timmetje hebben hem helemaal verneukt.
Ik heb zo gelachen toen in Utopia 1 dat Cees hem helemaal zat was en Jessie de paarse kamer uit moest ...de dikke Jessie toen nog ... het gesleep met zijn slaap apparaat toen... volgens mij kwam Jessie toen in de groene kamer te liggen..quote:
quote:Op donderdag 11 april 2019 23:32 schreef PoezeligDing het volgende:
Hoorde ik die onverstaanbare Chris nu zeggen 'Waar staat hij in die lijst, ik wil gewoon niet dat hij boven mij staat'?
Ik neem aan dat het over de lijst gaat waar ons aller vriend Jessie de aanvoerder van is.
Zijn ze met de Wachttoren bij je aan de deur geweest?quote:Op donderdag 11 april 2019 23:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Wat ontzettend grof. Dat zeg je toch niet in de COS.
En als ze wit zijn?quote:Op donderdag 11 april 2019 23:18 schreef Jemoederniet het volgende:
Christel zegt dat je bij eenden kunt zien of het een mannetje is door een krulletje bij de staart.
(heeft zeker niet door dat mannetjes en vrouwtjes totaal verschillend gekleurd verenpak hebben)
Niveau moet weer omhoog.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:33 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Zijn ze met de Wachttoren bij je aan de deur geweest?
quote:Op donderdag 11 april 2019 23:35 schreef PoezeligDing het volgende:
Leuke ouders.
Ik neem aan dat Chris het nu over Lolita en Dick heeft.
Krul in de staartquote:
Flikt ze iedere avondquote:Op donderdag 11 april 2019 23:37 schreef snetje het volgende:
Mylene moet de beestjes nog even opjagen...
Goed dat dit vastgelegd wordt.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:37 schreef Zeyina het volgende:
[ afbeelding ]
Gaat ze weer met haar bezopen kop. Iedere avond weer die geiten en kippen opfokken![]()
Je hoort het direct aan haar stem.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:40 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Goed dat dit vastgelegd wordt.
En ze heeft inderdaad weer veel gezopen.
Mwah ..nog even geduld en ze heeft een hoorn in haar oog... met al dat gestoei...quote:
Het kind in een volwassene kan heel leuk zijn, maar het moet niet ten koste van anderen gaan.quote:Op donderdag 11 april 2019 23:41 schreef Zeyina het volgende:
[..]
Je hoort het direct aan haar stem.
En daarbij het gedrag. Normaal gedrag van een 6 jarige. Als ze gezopen heeft van een 3 jarige
Helemaal mee eensquote:Op donderdag 11 april 2019 23:43 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Het kind in een volwassene kan heel leuk zijn, maar het moet niet ten koste van anderen gaan.
Vervelend kut kind is het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |