SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 10-04-2019 om 16:24:5658 - @AFCAjax have won possession in the final third of the pitch a joint-competition high 58 times this Champions League season (level with Liverpool). Pressure. https://t.co/N3dTgOx2Qq reageer retweet
Dat mag je wel hopen. Waterkanon voor wat fakkels...quote:Op donderdag 11 april 2019 11:21 schreef kurk_droog het volgende:
Gaan ze trouwens nog het optreden van de politie evalueren? Was niet heel handig allemaal
was wel snel geblustquote:Op donderdag 11 april 2019 11:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Dat mag je wel hopen. Waterkanon voor wat fakkels...
Ja wat was er allemaal aan de hand?quote:Op donderdag 11 april 2019 11:21 schreef kurk_droog het volgende:
Gaan ze trouwens nog het optreden van de politie evalueren? Was niet heel handig allemaal
Wat een comebackquote:
twitter:NSAVB twitterde op donderdag 11-04-2019 om 12:07:13Che Nunnely op Snapchat: ‘Daar hebben we ‘m, de Ronaldo gooier’ 😂😂 https://t.co/SYx37IrElC reageer retweet
Ja, maar er is nog nooit wat geweest met fakkels daar. Het was juist nu onrustig en zorgde voor veel chaos daar. Escalerende werking had dit.quote:Op donderdag 11 april 2019 11:30 schreef YourCaptor het volgende:
[..]
Ja wat was er allemaal aan de hand?
Ze hadden vooraf gewaarschuwd om geen vuurwerk af te steken. En daarom grepen ze nu in?
die indruk krijg ik ook wel, beetje onnodig machtsvertoonquote:Op donderdag 11 april 2019 12:11 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ja, maar er is nog nooit wat geweest met fakkels daar. Het was juist nu onrustig en zorgde voor veel chaos daar. Escalerende werking had dit.
leuk allemaal "Tekkelenkamp" maar hij had zich onsterfelijk gemaakt als hij die kans erin had geschoten, dat was geen kleintjequote:Op donderdag 11 april 2019 12:10 schreef skysherrif het volgende:
twitter:NSAVB twitterde op donderdag 11-04-2019 om 12:07:13Che Nunnely op Snapchat: ‘Daar hebben we ‘m, de Ronaldo gooier’ 😂😂 https://t.co/SYx37IrElC reageer retweet
Die mocht er ook wel zeker in ja, al baal ik meer van die vd beek.quote:Op donderdag 11 april 2019 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
leuk allemaal "Tekkelenkamp" maar hij had zich onsterfelijk gemaakt als hij die kans erin had geschoten, dat was geen kleintje
die had er ook wel in gemogen inderdaadquote:Op donderdag 11 april 2019 12:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die mocht er ook wel zeker in ja, al baal ik meer van die vd beek.
Zat met 4 gasten te kijken die hem totaal niet kenden, ik maar vloeken dat hij er niets van kan, had me mooi belachelijk gemaakt als hij dan de winnende maakt.
Ik zou ook met Huntelaar beginnen ja, oogde ook ontzettend gretig tegen Emmen. Die neemt niet snel genoegen met een 3-0.quote:Op donderdag 11 april 2019 12:24 schreef manny het volgende:
Dit weekend (heel) dik winnen. Dan is die hele doelsaldo discussie ook meteen weg voor dat ie ooit echt begonnen was. Looks like a job voor Klaas-Jan.
Waren zeker geen Mexicanen? Uit betrouwbare fok! bron heb ik trouwens vernomen dat men in Bulgarije voornamelijk in Manolev-shirtjes rondsjouwt dus dat van die Ajax-kits is dan wel wat ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:01 schreef Dven het volgende:
Net een half uur lang een taxi-chauffeur moeten aanhoren hoe fantastisch Ajax isZijn dit jaar echt geweldige reclame voor zichzelf aan het maken, zelfs al mensen in Ajax-shirtjes zien rondlopen.
Is er uberhaupt discussie over doelsaldo? Je staat er al 9 voor ofzo met nog een paar potjes te gaan. Dat haalt PSV nooit meer in natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2019 12:24 schreef manny het volgende:
Dit weekend (heel) dik winnen. Dan is die hele doelsaldo discussie ook meteen weg voor dat ie ooit echt begonnen was. Looks like a job voor Klaas-Jan.
Zweden wint niet met 8-0 van luxemburgquote:Op donderdag 11 april 2019 13:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Is er uberhaupt discussie over doelsaldo? Je staat er al 9 voor ofzo met nog een paar potjes te gaan. Dat haalt PSV nooit meer in natuurlijk.
Heb zelfs een keer iemand in feyenoord shirt gezien. Maar dat was dan weer een zigeuner die achterop een pickup zat om vuil op te komen halen uit de straatcontainersquote:Op donderdag 11 april 2019 13:24 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Waren zeker geen Mexicanen? Uit betrouwbare fok! bron heb ik trouwens vernomen dat men in Bulgarije voornamelijk in Manolev-shirtjes rondsjouwt dus dat van die Ajax-kits is dan wel wat ongeloofwaardig.
Verschil is wel dat je zelf ook nog mindere goden treft natuurlijk.quote:Op donderdag 11 april 2019 13:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Zweden wint niet met 8-0 van luxemburg
Hoe ging het ook alweer in Kroatië destijds?quote:Op donderdag 11 april 2019 13:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Zweden wint niet met 8-0 van luxemburg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |