Wat een crime.,wel zicht op verbetering?quote:Op donderdag 11 april 2019 02:00 schreef Petzi het volgende:
[..]
Zeker, je houdt het zeker tegoed. Type nu ook met mijn duimen.
Vervelend zeg.quote:Op donderdag 11 april 2019 02:00 schreef Petzi het volgende:
[..]
Zeker, je houdt het zeker tegoed. Type nu ook met mijn duimen.
Dat lijkt me lastig. Heb je ook wel eens dat je het gewoon niet redt op een dag en dat het dan naar de volgende dag overloopt?quote:Op donderdag 11 april 2019 02:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk heel langzaam. Ik ben er echt de hele dag mee bezig.
Flitsen van gedachten. Ik denk dat sneller gaat dan een secondequote:Op donderdag 11 april 2019 01:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, ik kan het niet bijbenen zo! Maar wat bedoel je met de snelheid van gedachten? Hoe snel bepaalde verbindingen in de hersenen gaan? Of hoeveel gedachten je per seconde hebt?
Ja man, dat houdt maar niet op.quote:Op donderdag 11 april 2019 02:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me lastig. Heb je ook wel eens dat je het gewoon niet redt op een dag en dat het dan naar de volgende dag overloopt?
Zo kijken mijn honden ook altijd, zo van het zal vandaag ook wel niks wordenquote:Op donderdag 11 april 2019 02:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat lijkt me lastig. Heb je ook wel eens dat je het gewoon niet redt op een dag en dat het dan naar de volgende dag overloopt?
zou je dat even willen vertalen?quote:Op donderdag 11 april 2019 02:08 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Humira =Adalimumab tegen psoriasis heeft bij mij ook geholpen. En tegen Reuma
Je kan dus zeggen tegen A.P. Artritis Psoriasis
De snelheid van het overbrengen van signalen door de neuronen in je hersenen is helemaal niet zo heel hoog. De snelste signalen gaan zo'n vierhonderd kilometer per uur. In computerchips gaan signalen veel en veel sneller, daar gaan ze wel richting de lichtsnelheid.quote:Op donderdag 11 april 2019 02:06 schreef Petzi het volgende:
[..]
Flitsen van gedachten. Ik denk dat sneller gaat dan een seconde
Als er veel op je afkomt, loop je zo een paar dagen achter.quote:Op donderdag 11 april 2019 02:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja man, dat houdt maar niet op.
Meestal haal je in het in de zomervakantie pas weer in. Dan gebeurt er nooit zoveel.quote:Op donderdag 11 april 2019 02:10 schreef Recce het volgende:
[..]
Als er veel op je afkomt, loop je zo een paar dagen achter.
Enstilar is ¤95 per bus. Is op een gegeven moment niet meer te betalenquote:Op donderdag 11 april 2019 02:08 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Humira =Adalimumab tegen psoriasis heeft bij mij ook geholpen. En tegen Reuma
Je kan dus zeggen tegen A.P. Artritis Psoriasis
De bestrijding van psoriasis kan door het middel Humira.quote:
Zij het injecties?quote:Op donderdag 11 april 2019 02:12 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
De bestrijding van psoriasis kan door het middel Humira.
Dit middel is ten eerste tegen Reuma, maar heeft bij mij de positieve bijwerking dat de psoriassis
weg is
Je moet het ook voorgeschreven krijgen, anders moet je multi miljonair zijnquote:Op donderdag 11 april 2019 02:12 schreef Petzi het volgende:
[..]
Enstilar is ¤95 per bus. Is op een gegeven moment niet meer te betalen
Slaap wel!quote:Op donderdag 11 april 2019 02:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Zin in de zomer. Eerst maar even slapen.
Trusten
Gaat me niet om het enge. Injecties is me wel eens verteld, maar vanwege medicatie schijnt mijn lever al wat te moeten incasseren.quote:Op donderdag 11 april 2019 02:14 schreef jekomterwelhinter het volgende:
Ja de Humira zit in een penspuit zie je niets van dus niet eng
Humira mag geen invloed op je lever hebben volgens mij. MAAR DAT WEET IK NIET ZEKERquote:Op donderdag 11 april 2019 02:18 schreef Petzi het volgende:
[..]
Gaat me niet om het enge. Injecties is me wel eens verteld, maar vanwege medicatie schijnt mijn lever al wat te moeten incasseren.
Oke dank je voor de infoquote:Op donderdag 11 april 2019 02:19 schreef jekomterwelhinter het volgende:
[..]
Humira mag geen invloed op je lever hebben volgens mij. MAAR DAT WEET IK NIET ZEKER
Ik word regelmatig gecontroleerd door READE artsen en laboratorium.quote:Op donderdag 11 april 2019 02:22 schreef Petzi het volgende:
[..]
Oke dank je voor de infoJe weet dus hoe het is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |