Snelheid van het licht zit in een ei, okequote:Op donderdag 11 april 2019 01:35 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
is best te doen.gooi een ei tegen de muur.
Oh, dat gaat mij al ver boven de pet.quote:Op donderdag 11 april 2019 01:33 schreef Petzi het volgende:
relativiteitstheorie snap ik op schrift. Verder blijft het me verbazen
Sorry, maar het lijkt me sterk dat je er redelijk wat van snapte.quote:Op donderdag 11 april 2019 01:30 schreef Petzi het volgende:
[..]
Heb zijn boek gelezen. Veel gedeeltes snapte ik ook niet, maar redelijk wat wel.
Einstein zelf geloofde niet zo in zwarte gaten.quote:Op donderdag 11 april 2019 01:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Einstein begreep het wel aardig.
Waarom zou ik niets snappen over sneller dan het licht. Laat ik het anders stellen, waarom zou ik het niet geloven dat het zo is.quote:Op donderdag 11 april 2019 01:37 schreef Recce het volgende:
[..]
Sorry, maar het lijkt me sterk dat je er redelijk wat van snapte.
Daar ga je al misquote:Op donderdag 11 april 2019 01:36 schreef Petzi het volgende:
[..]
Snelheid van het licht zit in een ei, oke
Je moet wel een beetje tussen de regels doorlezen, hè?quote:Op donderdag 11 april 2019 01:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Einstein zelf geloofde niet zo in zwarte gaten.
Het ei is de materie de rest waar het om gaat.quote:Op donderdag 11 april 2019 01:44 schreef Petzi het volgende:
[..]
Leg uit. Ik was overigens 25 toen ik het boek las. Ik was op zoek naar antwoorden.
Om de relativiteitstheorie redelijk te snappen, heb je al redelijk wat kennis van natuur- en wiskunde nodig op universitair niveau. Dat gaat je niet lukken door een boekje te lezen.quote:Op donderdag 11 april 2019 01:41 schreef Petzi het volgende:
[..]
Waarom zou ik niets snappen over sneller dan het licht. Laat ik het anders stellen, waarom zou ik het niet geloven dat het zo is.
Dat deed ik wel, maar ik vond het grappig dat degene die de zwarte gaten de wereld in had geholpen, er zelf geen gat in zag.quote:Op donderdag 11 april 2019 01:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet wel een beetje tussen de regels doorlezen, hè?
Ben benieuwdquote:Op donderdag 11 april 2019 01:47 schreef Petzi het volgende:
Goed overigens dat je er nog bent FF wilde net wat vertellen aan Recce en Scut
Oke,quote:Op donderdag 11 april 2019 01:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Om de relativiteitstheorie redelijk te snappen, heb je al redelijk wat kennis van natuur- en wiskunde nodig op universitair niveau. Dat gaat je niet lukken door een boekje te lezen.
Dat is de ware wetenschapper aan het werk, zou je kunnen stellen.quote:Op donderdag 11 april 2019 01:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat deed ik wel, maar ik vond het grappig dat degene die de zwarte gaten de wereld in had geholpen, er zelf geen gat in zag.
Reizen je gedachten sneller dan het licht?quote:Op donderdag 11 april 2019 01:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat deed ik wel, maar ik vond het grappig dat degene die de zwarte gaten de wereld in had geholpen, er zelf geen gat in zag.
Ik heb psoriasis, en ook daardoor reumatische klachten. Met name in mijn handen. Dat is de afgelopen week toegenomen en kan geen potlood meer vasthouden.quote:
Ik wist niet dat gedachten reizen? Maar als je je gedachten uit in welke vorm dan ook, zullen die nooit sneller dan de lichtsnelheid gaan voor zover we weten.quote:Op donderdag 11 april 2019 01:50 schreef Petzi het volgende:
[..]
Reizen je gedachten sneller dan het licht?
De snelheid van gedachten. Ik zit op een totaal ander niveau duidelijk.quote:Op donderdag 11 april 2019 01:54 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik wist niet dat gedachten reizen? Maar als je je gedachten uit in welke vorm dan ook, zullen die nooit sneller dan de lichtsnelheid gaan voor zover we weten.
Wens ik je heel veel sterkte toe.wat in het vat zit verzuurt niet.quote:Op donderdag 11 april 2019 01:54 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik heb psoriasis, en ook daardoor reumatische klachten. Met name in mijn handen. Dat is de afgelopen week toegenomen en kan geen potlood meer vasthouden.
Het is de vraag wanneer ik weer kan tekenen.
Het spijt me zozeer want ik maak het met liefde voor je.
Ja, ik kan het niet bijbenen zo! Maar wat bedoel je met de snelheid van gedachten? Hoe snel bepaalde verbindingen in de hersenen gaan? Of hoeveel gedachten je per seconde hebt?quote:Op donderdag 11 april 2019 01:56 schreef Petzi het volgende:
[..]
De snelheid van gedachten. Ik zit op een totaal ander niveau duidelijk.
Zeker, je houdt het zeker tegoed. Type nu ook met mijn duimen.quote:Op donderdag 11 april 2019 01:58 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Wens ik je heel veel sterkte toe.wat in het vat zit verzuurt niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |