Die gaan geel rijden.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Toch lijkt het me niet dat die klootzakken nu ineens met de fiets of de tram gaan rijden.
U is politieagent?quote:Op donderdag 11 april 2019 00:27 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik haalde in 1976 al een fietser van de snelweg af, maar dat was in Vught, bij die inrichting.
De haartjes, het coiffure.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is vooral de dames een probleem.
Nou..quote:Op donderdag 11 april 2019 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is vooral de dames een probleem.
Klopt, ik zag deze week een jongen, die hetzelfde had met zijn mooie kapselquote:
Viel spassquote:Op donderdag 11 april 2019 00:32 schreef mario390 het volgende:
guten nacht![]()
volleyball kijken 1:0 oostenrijkse Meisterschaft
Nou ik zou met haar trouwen in een heartbeatquote:
Terroristenquote:Op donderdag 11 april 2019 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die opgeschoren koppies of die hippe NSB-kapsels kunnen daar wel tegen.
Welterustenquote:Op donderdag 11 april 2019 00:32 schreef mario390 het volgende:
guten nacht![]()
volleyball kijken 1:0 oostenrijkse Meisterschaft
Je moet toch wat nu Olcay bezet isquote:Op donderdag 11 april 2019 00:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik zou met haar trouwen in een heartbeatze komt ook bij De gevaarlijkste wegen
Hmm daar gaat ook vaak nog veel werk in zitten!quote:Op donderdag 11 april 2019 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die opgeschoren koppies of die hippe NSB-kapsels kunnen daar wel tegen.
GB is veel te oud voor Pat.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:39 schreef Petzi het volgende:
[..]
En anders is Patricia Paay er nog altijd toch
Ha! Daar is GB toch veel te oud voorquote:Op donderdag 11 april 2019 00:39 schreef Petzi het volgende:
[..]
Scheelt ook weer ruimte, want geen toilet meer nodig.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:39 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik ben alweer wakker, thuis en voel me prima na mn operatiequote:Op donderdag 11 april 2019 00:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
hallo ,volleyball kijken
hoe gaat het ,met jou?
Ruud is ook af wmbquote:Op donderdag 11 april 2019 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Olcay loopt nu iedere keer met haar Ruudje bij Soury door de straat.
welke op?quote:Op donderdag 11 april 2019 00:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben alweer wakker, thuis en voel me prima na mn operatie
Yep als je nodig moet geen punt bij patriesquote:Op donderdag 11 april 2019 00:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Scheelt ook weer ruimte, want geen toilet meer nodig.
quote:Op donderdag 11 april 2019 00:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Scheelt ook weer ruimte, want geen toilet meer nodig.
Nee dit https://www.mediacourant.(...)ld-en-sunny-bergman/quote:
Hey, hallo !quote:
O ja, had ik gelezen. Ik heb ook wel een beetje, of wacht, vrij veel problemen met Sunny, maar dit sloeg nergens op.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee dit https://www.mediacourant.(...)ld-en-sunny-bergman/
Niet dat ik het per se altijd met Sunny eens ben maar zo dom en hatelijk hoe hij tegen haar ingaat als ik dit zo lees
quote:Op donderdag 11 april 2019 00:47 schreef TillyB het volgende:
[..]
SOME PEOPLE STAAAAND IN THE DARKNESS AFRAID TO STEP INTOOOO THE LAAAIT
Uitstekelend! Ze gaat een paar dagen logeren zodat ik de deuren af kan schilderen.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:46 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ha die Moots. Alles goed met Winnie de beer?
hmm okayquote:Op donderdag 11 april 2019 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van vanmiddag ... een preventieve cosmetische ingreep vanmiddag om 16:00 uur
Pas maar op dat de vriend van je moeder haar niet gijzelt.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Uitstekelend! Ze gaat een paar dagen logeren zodat ik de deuren af kan schilderen.
Oh even luisteren, verschrikking wel die Sunnyquote:Op donderdag 11 april 2019 00:45 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee dit https://www.mediacourant.(...)ld-en-sunny-bergman/
Niet dat ik het per se altijd met Sunny eens ben maar zo dom en hatelijk hoe hij tegen haar ingaat als ik dit zo lees
Nu wordt ik toch wel ietwatquote:Op donderdag 11 april 2019 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Die van vanmiddag ... een preventieve cosmetische ingreep vanmiddag om 16:00 uur
Die word gek van de haren, ouwe zeurkous.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Pas maar op dat de vriend van je moeder haar niet gijzelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |