quote:Op donderdag 11 april 2019 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De snorscooteraars in Amsterdam ook niet. 95% rijdt nog zonder helm en gaat alleen naar de rijbaan als het tijdwinst oplevert. Voorheen hadden ze daar de stoep voor gebruikt
Uhm?quote:Op donderdag 11 april 2019 00:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ouwtjws met scootmobiels op de snelweg, wat maakt het uit
Pteventief ruimen.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:17 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ouwtjws met scootmobiels op de snelweg, wat maakt het uit
quote:
Maar volgens mij zijn er er nu wel een hoop minder van op de weg. De bereidheid van de fietsers om aan de kant te gaan als er weer zo'n toeteraar volgas achterop komt rijden, is wel duidelijk afgenomen.quote:
Toch lijkt het me niet dat die klootzakken nu ineens met de fiets of de tram gaan rijden.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar volgens mij zijn er er nu wel een hoop minder van op de weg. De bereidheid van de fietsers om aan de kant te gaan als er weer zo'n toeteraar volgas achterop komt rijden, is wel duidelijk afgenomen.
Die gaan geel rijden.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:22 schreef TillyB het volgende:
[..]
Toch lijkt het me niet dat die klootzakken nu ineens met de fiets of de tram gaan rijden.
U is politieagent?quote:Op donderdag 11 april 2019 00:27 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik haalde in 1976 al een fietser van de snelweg af, maar dat was in Vught, bij die inrichting.
De haartjes, het coiffure.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is vooral de dames een probleem.
Nou..quote:Op donderdag 11 april 2019 00:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is vooral de dames een probleem.
Klopt, ik zag deze week een jongen, die hetzelfde had met zijn mooie kapselquote:
Viel spassquote:Op donderdag 11 april 2019 00:32 schreef mario390 het volgende:
guten nacht![]()
volleyball kijken 1:0 oostenrijkse Meisterschaft
Nou ik zou met haar trouwen in een heartbeatquote:
Terroristenquote:Op donderdag 11 april 2019 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die opgeschoren koppies of die hippe NSB-kapsels kunnen daar wel tegen.
Welterustenquote:Op donderdag 11 april 2019 00:32 schreef mario390 het volgende:
guten nacht![]()
volleyball kijken 1:0 oostenrijkse Meisterschaft
Je moet toch wat nu Olcay bezet isquote:Op donderdag 11 april 2019 00:33 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik zou met haar trouwen in een heartbeatze komt ook bij De gevaarlijkste wegen
Hmm daar gaat ook vaak nog veel werk in zitten!quote:Op donderdag 11 april 2019 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die opgeschoren koppies of die hippe NSB-kapsels kunnen daar wel tegen.
GB is veel te oud voor Pat.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:39 schreef Petzi het volgende:
[..]
En anders is Patricia Paay er nog altijd toch
Ha! Daar is GB toch veel te oud voorquote:Op donderdag 11 april 2019 00:39 schreef Petzi het volgende:
[..]
Scheelt ook weer ruimte, want geen toilet meer nodig.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:39 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik ben alweer wakker, thuis en voel me prima na mn operatiequote:Op donderdag 11 april 2019 00:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
hallo ,volleyball kijken
hoe gaat het ,met jou?
Ruud is ook af wmbquote:Op donderdag 11 april 2019 00:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Olcay loopt nu iedere keer met haar Ruudje bij Soury door de straat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |