SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
Duncan Laurence namens Nederland naar het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, echt te gek!quote:Op woensdag 10 april 2019 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ouwe sjoelkoning vamme.
Zwart staat je echt gek!
Heel veel plezier!quote:Op donderdag 11 april 2019 08:03 schreef Aoibhin het volgende:
Lekkere dag om nu naar Engeland te gaan![]()
Maar goed, zal wel meevallen.
Veel plezier!quote:Op donderdag 11 april 2019 08:03 schreef Aoibhin het volgende:
Veel plezier!quote:Op donderdag 11 april 2019 09:38 schreef naatje_1 het volgende:
Het was gisteren wederom droger dan verwacht, eventjes regen maar geen ijsregen hagel of sneeuw ofzo
Goed nieuws, denk ik, tenzij je van nat, ijsregen, hagel of sneeuw houdt.quote:Op donderdag 11 april 2019 09:38 schreef naatje_1 het volgende:
Het was gisteren wederom droger dan verwacht, eventjes regen maar geen ijsregen hagel of sneeuw ofzo
Heel veel plezier en hou ons op de hoogtequote:Op donderdag 11 april 2019 08:03 schreef Aoibhin het volgende:
Veel plezier en goede reis!quote:Op donderdag 11 april 2019 08:03 schreef Aoibhin het volgende:
Oh jakkes. Ja midden in een voortuin is niet echt handig van Mama Duck. Misschien even een eendenopvang bellen voor tips wat je het beste kunt doen?quote:Op donderdag 11 april 2019 10:23 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Ik heb een eendennestje in de voortuin, maar nu komt er steeds een kat de moedereend wegjagen.......
Gelukkig mag jij naar Heijningen. Da's even ver.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:16 schreef Kreator het volgende:
Goedemorgen. Ik wil ook naar Engeland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |