SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gaan de Amsterdammers wederom stunten of wordt het toch de favoriet uit Turijn? We gaan het zien aankomende woensdag. De return is volgende week dinsdag.
*Spelers die op scherp staan:
Ajax: Daley Blind, Matthijs de Ligt, Nicolas Tagliafico, Donny van de Beek én Hakim Ziyech
Juventus: Blaise Matuidi en Federico Bernardeschi
*De voorbeschouwing op Veronica begint om 20.00 uur. Ajax- Juventus om 21.00 uur. Met presentator Wilfred Genee en analisten René van der Gijp en Dick Advocaat.
Poll: Welke ploeg gaat de halve finale bereiken?
• Ajax
• Juventus
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
• Niet van deze planeet
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierWhat can change the nature of a man?
zoals?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik zie genoeg idioten die dat willen neertellen vandaag de dag
Belachelijk inderdaad, minstens 60quote:Op woensdag 10 april 2019 22:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik las gisteren dat hij 50 miljoen moest kosten
Beste speler op misschien Tadic naquote:Op woensdag 10 april 2019 22:21 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Een Europese middenmotor is gewoon zijn plafond. Zou hij op z'n 26ste zo onderhand ook moeten weten.
Ik zie de subtop daar niet 50 miljoen uitgeven voor Ziyechquote:Op woensdag 10 april 2019 22:23 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen idee , maar 50 miljoen is niet veel tegenwoordig voor clubs uit de PL
Hier had Real gewoon moeten staan inderdaad.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:23 schreef Jojoortje het volgende:
De verkeerde mensen komen aan de bal.
Daaronder tellen ze ook gerust dat soort bedragen neerquote:Op woensdag 10 april 2019 22:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik zie de subtop daar niet 50 miljoen uitgeven voor Ziyech
CR>Messiquote:Op woensdag 10 april 2019 22:25 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ronaldo gaat er weer eentje in leggen.
OK.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:23 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Beste speler op misschien Tadic na
Als hij de eerste helft scoorde zouden jullie gillend op hem klaarkomen
PSV heeft de 1e seizoenshelft ook gewoon weinig laten liggen.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:24 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Belachelijk dat dit Ajax niet ver bovenaan staat in de Eredivisie.
Daar toeteren ze toch?quote:
Woont KingRoland daar?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Amsterdam-Noord is Suriname toch
jaquote:Op woensdag 10 april 2019 22:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Worden gele kaarten na deze ronde kwijtgescholden?
Stiekem geilt ze op hemquote:Op woensdag 10 april 2019 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij Jinek? Dan gaat ze weer schuimbekken
Na de uitzending krijgt ze een beurt van Terry.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bij Jinek? Dan gaat ze weer schuimbekken
jammer.quote:
Hoop dat ze alleen haar reet laat zien en voor de rest haar mond houdt dan. Wat een irritant meisje is dat zeg.quote:
Vice Versa, ik hou ook van naïeve meisjesquote:Op woensdag 10 april 2019 22:30 schreef Adames het volgende:
[..]
linkse meisjes geilen op rechtse praatjes
Iemand om te kunnen zeggen "ik heb iemand laten debuteren in de CL !!!!11111EINZ! "quote:
Als hij 1 goede bal geeft is hij 50 miljoen waardquote:Op woensdag 10 april 2019 22:32 schreef Adames het volgende:
ekkelenkamp, dit laat de wedstrijd kantelen
Anne Fleur Dekker krijgt er ook elke avond rechtse worst in geschoven.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:30 schreef Adames het volgende:
[..]
quote:
Ik weet nog Aissati.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Iemand om te kunnen zeggen "ik heb iemand laten debuteren in de CL !!!!11111EINZ! "
is al lang uitquote:Op woensdag 10 april 2019 22:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Anne Fleur Dekker krijgt er ook elke avond rechtse worst in geschoven.
Dat is al een tijdje uitquote:Op woensdag 10 april 2019 22:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Die moet een keer zo hard geneukt worden dat ze weer recht kijktquote:Op woensdag 10 april 2019 22:33 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij geboortejaar 2000 denk (of hoopquote:
2000 is geen millennial meerquote:Op woensdag 10 april 2019 22:34 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Millenials gaan de wereld overnemen
EKKELENKAMPquote:
THAT'S SEXISTquote:Op woensdag 10 april 2019 22:34 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Die moet een keer zo hard geneukt worden dat ze weer recht kijkt
hij moet nog maar eens zien te bereiken wat jij hebt bereiktquote:Op woensdag 10 april 2019 22:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ventje is 19, toen hij geboren werd was ik 19
Italiaanse ploegen malen daar nooit omquote:Op woensdag 10 april 2019 22:34 schreef TLC het volgende:
Verlies zou nu totaal onverdiend zijn voor Ajax
Door een dikke negertquote:Op woensdag 10 april 2019 22:34 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
Moest lachenquote:Op woensdag 10 april 2019 22:35 schreef Adames het volgende:
[..]
hij moet nog maar eens zien te bereiken wat jij hebt bereikt
Ja maar Juventus, Italië alles.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:34 schreef TLC het volgende:
Verlies zou nu totaal onverdiend zijn voor Ajax
Ik ben nu bezig met een meisje dat op de D66 lijst van de gemeente dit jaar stond, zo makkelijk gaat dat maat..quote:Op woensdag 10 april 2019 22:30 schreef Adames het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2019 22:34 schreef Vollenhoven het volgende:
[..]
lekker manquote:Op woensdag 10 april 2019 22:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik ben nu bezig met een meisje dat op de D66 lijst van de gemeente dit jaar stond, zo makkelijk gaat dat maat..
Mbappe is net geen millenial.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:34 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
Millenials gaan de wereld overnemen
Ajax, wat wil je...quote:Op woensdag 10 april 2019 22:35 schreef Twiitch het volgende:
Ga eens ff achter dat team staan het laatste kwartier man. Grafsfeer.
Haha oudquote:Op woensdag 10 april 2019 22:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry het is geen ADO.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:35 schreef Twiitch het volgende:
Ga eens ff achter dat team staan het laatste kwartier man. Grafsfeer.
Ten Hag denkt aan 1-1 thuis genoeg te hebben. Wat een baas.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:36 schreef cherrycoke het volgende:
ekkelenkamp is een controlerende middenvelder met rechts been, interessante keuze
Ik ben van de generatie DBZquote:Op woensdag 10 april 2019 22:36 schreef Adames het volgende:
[..]
het overlapt een beetje, maar 2000+ is generatie z
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of je pik is niet vegan genoeg.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:37 schreef Doublepain het volgende:
Groenlinks meisjes lijken me wel eng, die snijden zo je lul eraf denk ik, zo leip zijn die
quote:Op woensdag 10 april 2019 22:37 schreef Doublepain het volgende:
Groenlinks meisjes lijken me wel eng, die snijden zo je lul eraf denk ik, zo leip zijn die
heb toch het idee dat er meer inzat in de tweede helft, jammer van dat gepruts van shone en ziyechquote:Op woensdag 10 april 2019 22:37 schreef Bugno2 het volgende:
Blijft, ongeacht de uitslag, bizar dat je hier gewoon prima speelt.
Omdat hij een hele goede invalbeurt van een kwartiertje had tegen het sterke NAC. Ten Hag logicaquote:
Tijd om eens wat anders te gaan doen dus.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 april 2019 22:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax is moeover 3 dagen gelijkspel tegen excelsior hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 april 2019 22:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tijd om eens wat anders te gaan doen dus.
Jij snapt er HELEMAAL niks van.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:37 schreef Daario het volgende:
[..]
Omdat hij een hele goede invalbeurt van een kwartiertje had tegen het sterke NAC. Ten Hag logica
Nou ja Ajax in de CL is echt een klasse beter dan in de Eredivisie, maar je doet dus idd niks onder voor de top van Europa.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:37 schreef Bugno2 het volgende:
Blijft, ongeacht de uitslag, bizar dat je hier gewoon prima speelt.
een ding is zeker, die juve coach zal hem niet hebben geanalyseerdquote:Op woensdag 10 april 2019 22:37 schreef Daario het volgende:
[..]
Omdat hij een hele goede invalbeurt had van een kwartiertje tegen het sterke NAC. Ten Hag logica
Heb jij wel eens met een batmanpop gegooid?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:38 schreef Yaku het volgende:
Krijg altijd de indruk dat zodra ik ga kijken alles compleet bergafwaarts gaat
je dicht jezelf veel teveel invloed toequote:Op woensdag 10 april 2019 22:38 schreef Yaku het volgende:
bedankt dpquote:Op woensdag 10 april 2019 22:38 schreef Doublepain het volgende:
Maargoed, nu MOET je scoren in Turijn
Succes
Meen je nietquote:Op woensdag 10 april 2019 22:38 schreef Doublepain het volgende:
Succes
Wanneer ga jij eens scoren dan ipv alleen maar onzin op fok te posten?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:38 schreef Doublepain het volgende:
Succes
huh?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Wanneer ga jij eens scoren dan ipv alleen maar onzin op fok te posten?
straks gaan de deuren open van de bus, zie je zo de bal in de goal gaan.quote:
KlaastegenBarca.gifquote:Op woensdag 10 april 2019 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
5 jaar geleden speelde ie bij schalleke
helemaal onzichtbaar in de tweede helft.quote:
koekoekquote:Op woensdag 10 april 2019 22:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
5 jaar geleden speelde ie bij schalleke
Lekker kauwen johquote:Op woensdag 10 april 2019 22:41 schreef Twiitch het volgende:
Allemaal ex rokers op die tribune of wat. Net een stel koeien.
Dat dacht Real ook.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:42 schreef Twiitch het volgende:
Dat was verhaaltje uit geweest. Godverdomme.
Nee man, uit gewoon 1-4 winnen dan.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:42 schreef Twiitch het volgende:
Dat was verhaaltje uit geweest. Godverdomme.
Bij Real verdween Ramos. Hier komt Chiellini en gaat Tagliafico.quote:
Een td die goeie verdedigers koopt ipv Pierie en Maggellanquote:Op woensdag 10 april 2019 22:43 schreef Bugno2 het volgende:
[..]
Liever Sink <-> Nico of Maz <-> Veltgod?
mazraoui in de uitwedstrijdquote:Op woensdag 10 april 2019 22:43 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bij Real verdween Ramos. Hier komt Chiellini en gaat Tagliafico.
Volgende week met zijn verkeerde been aan de andere kant geposteerd en mazraoui op zijn plek.Genotquote:
Niets voor niets dat ie nooit 'n transfer heeft gemaakt.quote:
Armzalig zooitje waar we hier naar kijken jaquote:Op woensdag 10 april 2019 22:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een td die goeie verdedigers koopt ipv Pierie en Maggellan
Kan makkelijk, de rechterkant van Juve is viesslecht.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Volgende week met zijn verkeerde been aan de andere kant geposteerd en mazraoui op zijn plek.Genot
Heb z'on vermoeden dat die wedstrijd niet gaat zoals die in Madrid eerder.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:44 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Volgende week met zijn verkeerde been aan de andere kant geposteerd en mazraoui op zijn plek.Genot
Wat een bilquote:Op woensdag 10 april 2019 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vooral hoe hij Duitse vrouwen versiert, genot
Eigen goal van United jonge.quote:
picsquote:Op woensdag 10 april 2019 22:44 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vooral hoe hij Duitse vrouwen versiert, genot
niet kijken dan!quote:Op woensdag 10 april 2019 22:38 schreef Yaku het volgende:
Dit werd ook gezegd na de wedstrijd tegen Real.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:45 schreef VeX- het volgende:
Toppot van Ajax. Zijn echt goed aan her spelen. Maar Juve hoeft nog niet echt. We moeten ons geen illusies maken. Zometeen kun je alsnog, gewoon nog op z'n Italiaans een doelpunt tegen krijgen. Net een beetje zoals Oranje laatst op z'n Duits verloor. Opgepast.
Bedankt, Hansquote:Op woensdag 10 april 2019 22:45 schreef VeX- het volgende:
Toppot van Ajax. Zijn echt goed aan her spelen. Maar Juve hoeft nog niet echt. We moeten ons geen illusies maken. Zometeen kun je alsnog, gewoon nog op z'n Italiaans een doelpunt tegen krijgen. Net een beetje zoals Oranje laatst op z'n Duits verloor. Opgepast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |