Ja, maar het blijven toch mijn kinderen hè. Dus die date ik niet. Sowieso val ik doorgaans op wat ouder. #daddyissuesquote:
Troost je, ik heb ergens nog een docje die ik met een eveneens single vriendinquote:Op woensdag 10 april 2019 20:52 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Ja, maar het blijven toch mijn kinderen hè. Dus die date ik niet. Sowieso val ik doorgaans op wat ouder. #daddyissues
Destijd eveneens singlequote:Op woensdag 10 april 2019 20:54 schreef MCH het volgende:
[..]
Troost je, ik heb ergens nog een docje die ik met een eveneens single vriendin
Dus je bent een single mom?
Zo fout, L'Amour Toujoursquote:
Ey crumpy. Mijn vraag was serieus broeder. Ik zocht nog een paar cheape levi's.quote:
Volgens mij een soort partijen webshop dus je moet net geluk hebben dat ze iets van jouw merk of maat hebben.quote:Op woensdag 10 april 2019 21:24 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ey crumpy. Mijn vraag was serieus broeder. Ik zocht nog een paar cheape levi's.
Die vuile verkrachterrr!quote:Op woensdag 10 april 2019 21:46 schreef Vinniiee het volgende:
Lol, ik zet net voetbal op en Ronaldo scoort
Drink je te weinig?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:07 schreef Kopjechino het volgende:
Weer hoofdpijn. Waarom heb ik dat toch zo vaak de laatste tijd?
Is het ongeveer begonnen toen je je account hier aan hebt gemaakt?quote:Op woensdag 10 april 2019 22:07 schreef Kopjechino het volgende:
Weer hoofdpijn. Waarom heb ik dat toch zo vaak de laatste tijd?
Misschien, moet sowieso binnenkort even afspraak inplannen bij het ziekenhuisquote:
Heb het over water dit keerquote:
Haha nee, is iets van de laatste drie weken ofzo.quote:Op woensdag 10 april 2019 22:10 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Is het ongeveer begonnen toen je je account hier aan hebt gemaakt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |