Hey Ramosquote:Op woensdag 10 april 2019 22:44 schreef Vanillekwark het volgende:
Dit gaat Juventus in eigen huis natuurlijk snoeihard afmaken he
Barca rolt Liverpool op..quote:Op woensdag 10 april 2019 22:49 schreef Vanillekwark het volgende:
Maar goed ik vind het prima als Ajax het tot de finale schopt. Kunnen ze dan jankend met het zaad van Liverpool op hun bolle wangetjes terug naar Amsterdam vliegen
hahaatjesquote:Op woensdag 10 april 2019 22:51 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Barca rolt Liverpool op..
RT!quote:Op woensdag 10 april 2019 23:00 schreef JimmyDean het volgende:
Hoe triest ben je als je als Nederlander helemaal waus bent van een voetbalclubje uit een land waar je niet eens woont of vandaan komt?
ZIEDENDquote:Op woensdag 10 april 2019 23:00 schreef JimmyDean het volgende:
Hoe triest ben je als je als Nederlander helemaal waus bent van een voetbalclubje uit een land waar je niet eens woont of vandaan komt?
Die hele voetballerij kan me geen donder schelenquote:Op woensdag 10 april 2019 23:00 schreef JimmyDean het volgende:
Mij ook niet. Kijk alleen schaken.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:04 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die hele voetballerij kan me geen donder schelen
Speel je ook?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mij ook niet. Kijk alleen schaken.
De marathon?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:05 schreef JimmyDean het volgende:
Of van die negers die heel hard rennen, dat mag ik ook graag kijken
zoals schippersquote:Op woensdag 10 april 2019 23:06 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ja alle afstanden eigenlijk wel. Soms doet er dan een blanke mee en die wordt dan laatste.
lolquote:Op woensdag 10 april 2019 23:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Mij ook niet. Kijk alleen schaken.
Beetje zoals de good old days, of niet HAHAHAHAquote:Op woensdag 10 april 2019 23:05 schreef JimmyDean het volgende:
Of van die negers die heel hard rennen, dat mag ik ook graag kijken
Alleen de samenvatting hoor, of snelschaken.quote:
Waar doel je opquote:Op woensdag 10 april 2019 23:08 schreef ChevyCaprice het volgende:
Beetje zoals de good old days, of niet HAHAHAHA
quote:Op woensdag 10 april 2019 23:00 schreef JimmyDean het volgende:
Hoe triest ben je als je helemaal waus bent van een voetbalclubje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |