Ik ben alleen fan van mijn ego.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:37 schreef kree het volgende:
[..]
zou het? weet het niet maar geloof niet zo in andere dimensies.
Wel ruimte/space tijd verbuiging.
Maar weet het niet. zou me niks verbazen btw, Maargoed scify fan he
rond als rond gewoon? voetbal die zweeft in de ruimte waar we nog maar een klein stukje van wetenquote:
Als een bal is die ook niet met zijn bergen en dalen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:46 schreef kree het volgende:
[..]
rond als rond gewoon? voetbal die zweeft in de ruimte waar we nog maar een klein stukje van weten
Je kunt hier trouwens echt onwijze lange discussies met mensen over hebben.
Haaa plat als een schotel. nope gaat er bij mij niet in.
Maar ze hebben echt de wildste theorien erover als je op dit gaat zoeken
geografie is dat en uiteindelijk hoe leuk we aarde vinden. er komt ook een eind aan.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als een bal is die ook niet met zijn bergen en dalen.
nee.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:49 schreef john2406 het volgende:
Iets unieks dat vind ik hem/haar wel!
Tot nog toe is er niks vergelijkbaars gevonden toch?
Dat zou ik pas iets vinden in plaats van zo een zwart gat!
In dat zwarte gat misschien?quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:52 schreef kree het volgende:
[..]
nee.
Maar als je kijkt naar deep space van hubble dan kun je je haast niet voorstellen dat er niet iets is wat op deze aarde lijkt?
nee er omheen in het hele helal gewoon.quote:
Prachtige foto. Als geïnteresseerde in de kosmologie net als veel anderen zeer enthousiast. Inderdaad precies hoe Robbert Dijkgraaf dit model in DWDD al voorspelde.quote:Op donderdag 11 april 2019 10:11 schreef SeLang het volgende:
[..]
En met één kant helderder dan de andere kant, zoals voorspeld
Nee hoor, ik heb het over hard bewijs dat Einstein geen gelijk had en dan wordt het angstvallig stil. Want dan wordt een ieder die slechts intelligentie veinst een beetje ongemakkelijk en moeten ze eerst op zoek naar een bron van een nep geleerde om zich zeker te voelen.quote:
Iedereen kent stiekem de ongemakkelijke waarheid: Einstein was eigenlijk heel verschrikkelijk dom.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:12 schreef borealist het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb het over hard bewijs dat Einstein geen gelijk had en dan wordt het angstvallig stil. Want dan wordt een ieder die slechts intelligentie veinst een beetje ongemakkelijk en moeten ze eerst op zoek naar een bron van een nep geleerde om zich zeker te voelen.
We weten dat intelligentie niet gelijk verdeeld is, dus het is vrij makkelijk voor de meer dan 90% van de academici die slechts doen alsof ze intelligent zijn per democratisch besluit de macht in handen te hebben.
Geef hem snel een trap onder zijn reet!quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Iedereen kent stiekem de ongemakkelijke waarheid: Einstein was eigenlijk heel verschrikkelijk dom.
Dit object lijkt anders behoorlijk op een bal, ondanks de onregelmatigheden in zijn oppervlak.quote:Op vrijdag 12 april 2019 01:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als een bal is die ook niet met zijn bergen en dalen.
Waar Einstein in uitblonk was het politieke spel der wetenschappen. Net zoals Hitler ooit de ultieme politicus was van Duitsland, wist Einstein zichzelf tot de ultieme wetenschapper der mensheid te laten uitroepen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:48 schreef Jigzoz het volgende:
Iedereen kent stiekem de ongemakkelijke waarheid: Einstein was eigenlijk heel verschrikkelijk dom.
Einstein was iemand die vooral veel brieven schreef, heel veel brieven, en weinig met wetenschap bezig was.quote:"Einstein was married twice, first to his former student Mileva Maric, and then to his cousin Elsa. His marriages were marred with affairs, along with women lavishing gifts on him. In previous known letters, Einstein expressed the misery he experienced in his first marriage, describing Mileva as a depressed and jealous woman. Of the two sons he had with her, he had even confessed he wished his younger son Eduard, whom had schizophrenia, was never born. As for his second wife Elsa, he called their relationship a union of convenience.
Biographers used such correspondence to describe Einstein as a cold and cruel husband and father"
quote:Op vrijdag 12 april 2019 12:16 schreef borealist het volgende:
[..]
Waar Einstein in uitblonk was het politieke spel der wetenschappen. Net zoals Hitler ooit de ultieme politicus was van Duitsland, wist Einstein zichzelf tot de ultieme wetenschapper der mensheid te laten uitroepen.
[..]
Einstein was iemand die vooral veel brieven schreef, heel veel brieven, en weinig met wetenschap bezig was.
Ik heb het idee dat verschillende users hier zwaar stoned zijn terwijl ze FOK!en.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:34 schreef Jigzoz het volgende:
Hmja. Ik weet niet of iemand de moeite wil nemen om serieus in te gaan op dit geraaskal...?
Nee hè? Mooi.
Ik kwam wel op feestjes waar mensen echt heel, heel erg dronken werden, maar als daar iemand de relativiteitstheorie had ontkend of iets anders debiels uit de serie hierboven had genoemd, dan was die persoon alsnog keihard uitgelachen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:50 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat verschillende users hier zwaar stoned zijn terwijl ze FOK!en.
Niet eens perse om wat ze zeggen, maar om de opbouw van hun zinnen en spelling. Gewoon de hele conversatie tussen Kree, Borealist en John is precies hetzelfde als op feestjes van vrienden vroeger waar iedereen zwaar onder invloed was
Als we jou tussen een stel debielen zetten wordt je of uitgelachen of wordt je de leider. Dit krampachtige geroeptoeter is toch een gebrek aan inhoudelijk verweer en intellectueel inzicht.quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:27 schreef Jigzoz het volgende:
Ik kwam wel op feestjes waar mensen echt heel, heel erg dronken werden, maar als daar iemand de relativiteitstheorie had ontkend of iets anders debiels uit de serie hierboven had genoemd, dan was die persoon alsnog keihard uitgelachen.
Is goed hoor. Kijk je nu je spellingsboekjes uit groep 6 nog even door? Kun je daarna met wat minder spelfouten uitleggen wat Einstein allemaal voor domme dingen zei.quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:34 schreef borealist het volgende:
[..]
Als we jou tussen een stel debielen zetten wordt je of uitgelachen of wordt je de leider. Dit krampachtige geroeptoeter is toch een gebrek aan inhoudelijk verweer en intellectueel inzicht.
Zelf ben ik liever een dienaar in de hemel dan een heerser in de hel. Helaas moet ik jou bekronen als de leider van het debiele gedachtegoed.
Je kunt alle empirische overeenkomsten met de theorie dan ook alleen verklaren via nog grotere complotten. Zo krijg je een lawine aan complottenquote:Op vrijdag 12 april 2019 11:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik hoop dat de wetenschap hier meesleest. Dat zal leiden tot een ongekende paradigmaverschuiving. Helaas zijn de wetenschappers van nu voor meer dan 90% aan de macht gekomen door schijndemocratische kartellen, dus FOK! zal wel afgeschermd zijn.
Hmja, laten we dat maar doen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:42 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Je kunt alle empirische overeenkomsten met de theorie dan ook alleen verklaren via nog grotere complotten. Zo krijg je een lawine aan complotten![]()
Borealist lekker laten trollen. Weet niet beter en is ook niet oprecht geïnteresseerd, of schept er plezier in om te zieken. In beide gevallen is het verspilde moeite
Tenzij je deeltjesversnellers of mini-zwarte gaten op je zolderkamer kunt makenquote:Op donderdag 11 april 2019 10:50 schreef SeLang het volgende:
[..]
Zoals ik het had begrepen (maar jij weet dat ongetwijfeld beter!) zijn relaties tussen stromen, velden etc bepaald met een aantal statische metingen op een labtafel en Maxwell heeft daar differentiaalvergelijkingen uit afgeleid die een electromagnetische golf voorspelde met een constante snelheid die het quotient is van twee constanten en dus absoluut is (niet een snelheid ten opzichte van iets anders). Als je die stap eenmaal hebt gemaakt dan is relativiteitstheorie opeens logisch geworden (hoe erg dat ook tegen je intuïtie ingaat)
Maar uiteindelijk is dit inzicht dus het gevolg geweest van slimme mensen die een paar eenvoudige metingen deden die in principe iedereen op zijn zolderkamer had kunnen doen. Dat bedoelde ik. Dit soort fundamentele zaken ga je nu niet meer ontdekken op een zolderkamer.
[..]
Ja en dan maak je ergens één foutje.... Niets voor mij dit
quote:Chinese fotosite door het stof na claimen auteursrecht op historische foto zwart gat
https://www.ad.nl/tech/ch(...)-zwart-gat~ac8849b5/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |