Ik vind het zwak dat jij doet alsof het beleid hier gevolgd is. Deze kinderen zijn keer op keer definitief afgewezen en stonden keer op keer op het punt om uitgezet te worden.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:29 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat is een volledig andere procedure. Ze heeft een nieuwe aanvraag ingediend voor een ander feit dan haar vorige en de rechter heeft geoordeeld dat ze voldoet aan de eisen.
Ze omzeilt het beleid niet, ze heeft slim ervoor gezorgd dat haar kinderen mochten blijven en heeft daardoor recht op een nieuwe procedure.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik vind het zwak dat jij doet alsof het beleid hier gevolgd is. Deze kinderen zijn keer op keer definitief afgewezen en stonden keer op keer op het punt om uitgezet te worden.
Deze reeks is niet voor niets 17 delen lang. Als je morgen niets te doen hebt kan je teruglezen hoe deze moeder keer op keer de boel traineerde, manipuleerde, ronduit bedroog en er zelfs bedreigingen zijn geuit om die kinderen maar hier te houden.
Deze hele zaak is het perfecte voorbeeld van hoe men beleid kan omzeilen om toch je zin er door te drukken.
Je kent het dossier dus nietquote:Op woensdag 10 april 2019 23:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ja, nadat 10 andere rechters keer op keer haar uitzetting hebben bevolen. ...
Er zijn een hoop rechters geweest die de uitzetting van Lili/Howick en hun moeder hebben goedgekeurd.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:42 schreef riazop het volgende:
[..]
Je kent het dossier dus niet
de rechters hebben zich daar NOOIT over uitgelaten
Welnee.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zijn een hoop rechters geweest die de uitzetting van Lili/Howick en hun moeder hebben goedgekeurd.
Ze heeft door te liegen, bedriegen en door manipulatie gezorgd dat het beleid (uitzetting) niet uitgevoerd kon worden.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:38 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ze omzeilt het beleid niet, ze heeft slim ervoor gezorgd dat haar kinderen mochten blijven en heeft daardoor recht op een nieuwe procedure.
Ze maakt juist slim gebruik van het beleid dat wij haar aanreiken!
Wil je nu echt gaan beweren dat er geen rechters zijn geweest die ingestemd hebben met de uitzetting van de moeder of haar kinderen?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:49 schreef riazop het volgende:
[..]
Welnee.
Ze hebben alleen de rechtmatigheid van de ministeriele beslissing getoetst
Het beleid van een aantal xenofobe mafklappers om Nederlandstalige kinderen uit te zetten is misdadig en contraproductief.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:50 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
.... Zeker. Maar ga nu niet doen alsof deze zaak volgens het beleid is uitgevoerd, want je komt niet erg geloofwaardig over.
iddquote:Op woensdag 10 april 2019 23:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wil je nu echt gaan beweren dat er geen rechters zijn geweest die ingestemd hebben met de uitzetting van de moeder of haar kinderen?
Rechters hebben meermaals ingestemd om Howick en Lili uit te zetten. Zijn dat xenofobe mafklappers?quote:Op woensdag 10 april 2019 23:53 schreef riazop het volgende:
[..]
Het beleid van een aantal xenofobe mafklappers om Nederlandstalige kinderen uit te zetten is misdadig en contraproductief.
Hopelijk gaan er nog heel veel Lili & Howicks komen.
Was het maar waar dat doorzetters altijd beloond zouden worden.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:55 schreef Elfletterig het volgende:
[ afbeelding ]
Bron: GeenStijl
De conclusie van dit hele dossier is eigenlijk heel simpel: als je jarenlang de procedures frustreert, alles bij elkaar liegt, je kinderen als machtsmiddel inzet, herhaaldelijk de vertrekplicht negeert, waar nodig onderduikt en van de radar verdwijnt met behulp van doortrapte 'hulpinstanties', dan volgt vroeg of laat vanzelf de beloning....
De moeder en ook H&L als aparte partij hebben meerdere malen uitzetting geprobeerd te voorkomen en alle rechters hebben die verzoeken afgewezen.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:55 schreef riazop het volgende:
[..]
idd
Je mag de arresten zelf even nakijken hoor.
De regering BESLIST tot uitzetting, en de rechter toetst of dat rechtmatig is. ZO werkt dat juridisch in NL
Die geliefde regering van je uiteraard.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Rechters hebben meermaals ingestemd om Howick en Lili uit te zetten. Zijn dat xenofobe mafklappers?
Nu zeg je het al heel anders.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:57 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
... en alle rechters hebben die verzoeken afgewezen.
Dat de kinderen Nederlandstalig zijn, komt door (bewuste) keuzes van de moeder, ongetwijfeld in samenspraak met juristen en de asielindustrie. Het is een direct gevolg van het negeren van de vertrekplicht. Moeder en kinderen hadden Nederland al vele jaren geleden moeten verlaten. De eerste afwijzing is bijna 10 jaar geleden: de kinderen waren toen nog peuters.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:53 schreef riazop het volgende:
[..]
Het beleid van een aantal xenofobe mafklappers om Nederlandstalige kinderen uit te zetten is misdadig en contraproductief.
Hopelijk gaan er nog heel veel Lili & Howicks komen.
Doorzetten is heel wat anders dan stelselmatig procedures frustreren, uitspraken negeren en jezelf onttrekken aan wet- en regelgeving.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:56 schreef riazop het volgende:
[..]
Was het maar waar dat doorzetters altijd beloond zouden worden.
Dan waren we een beter land. Een véél beter land.
Wees dan liever blij dat je niet in een land als Frankrijk woont waar je het jus soli hebt. Als een kind op Franse bodem geboren wordt, heeft het recht op de Franse nationaliteit.quote:Op woensdag 10 april 2019 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat de kinderen Nederlandstalig zijn, komt door (bewuste) keuzes van de moeder, ongetwijfeld in samenspraak met juristen en de asielindustrie. ...
Ik heb niks te maken met Frankrijk en ook niet met de eventuele talenten van Lili, Howick en andere migrantenkinderen die ten onrechte een verblijfsvergunning in Nederland hebben gekregen.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:03 schreef riazop het volgende:
[..]
Wees dan liever blij dat je niet in een land als Frankrijk woont waar je het jus soli hebt. Als een kind op Franse bodem geboren wordt, heeft het recht op de Franse nationaliteit.
Dat doen heel veel mensen bewust.
Zo is Frankrijk uiteindelijk wereldkampioen voetbal geworden bv.
Tuurlijk jongen.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
We kunnen niet snel genoeg overgaan tot de strafbaarstelling van illegaliteit in Nederland. ...
En ziet het er uit als een derde wereldland.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:03 schreef riazop het volgende:
[..]
Zo is Frankrijk uiteindelijk wereldkampioen voetbal geworden bv.
Tsjaquote:Op donderdag 11 april 2019 00:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
En ziet het er uit als een derde wereldland.
Ooit in de metro van Parijs rondgelopen. Ik dacht dat ik in Algiers of Marrakesh beland was.
Ik kom niet van het platteland hoor, maar ook niet de randstad.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:17 schreef riazop het volgende:
[..]
Tsja
Als je zelf uit de NL provincie komt....
Daar had je niet zover voor hoeven gaan.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ooit in de metro van Parijs rondgelopen. Ik dacht dat ik in Algiers of Marrakesh beland was.
Vooral de banlieus (buitenwijken) van Parijs. De (binnen)stad valt reuze mee.quote:Op donderdag 11 april 2019 00:16 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |