SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat valt reuze mee, aanvallend voegt hij sowieso het nodige toe. En zoals Elan al zegt, hij heeft vooral moeite met snelle aanvallers. Eerste seizoenshelft was hij echt meer dan prima. Daarna wat een terugval gehad.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Mijn hemel, dan is Mazraoui wel echt heel slecht.
Dat heb ik nog niet eens zo zeer, bekijk het gewoon per wedstrijd altijd en als het dan overal de hele dag over die wedstrijd gaat op de radio, op twitter, hier, dan word ik al snel hyped.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:02 schreef Simmertje het volgende:
Hier ook de zenuwen. Tuurlijk ben ik tevreden met het hele Europese seizoen, maar toch die droom van een finale. Onmogelijk haast, maar toch
@onlogischquote:Op woensdag 10 april 2019 13:10 schreef TLC het volgende:
In je stoutste dromen verslaat Ajax Juve en speelt dan in de halve finale tegen Tottenham …
maar dan wordt je weer wakker
Slimme edit.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:13 schreef Pinzon het volgende:
Ik hoop alleen dat Ajax het niveau weet te benaderen als gewoonlijk in de CL.
Ik voelde al nattigheid.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nice, het was met een t, maar dit is een slimme oplossing.
Ik heb er vooral zin in.quote:
Ik zal je maar niet wijzen op je eigen 'iop'. Oh, shit.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nice, het was met een t, maar dit is een slimme oplossing.
Zoiets denk ik ook ja. Standaardsituaties worden billen knijpen.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb er vooral zin in.
Maar verwacht toch een typische Ajax - Juventus met Ajax die wel goed speelt maar ook niet heel veel uitgelezen kansen krijgt en Juventus die door wat corners en counters de winst pakken.
Ja in die spanning heb ik dan weer geen zinquote:Op woensdag 10 april 2019 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zoiets denk ik ook ja. Standaardsituaties worden billen knijpen.
Ja de stress is er natuurlijk ook altijd, maar oh wat is het toch lekker als Ajax er volop bovenop klapt zoals tegen Real. Tegen dat genotsgevoel kan geen cocaïne tegenop hoor.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:33 schreef Simmertje het volgende:
De voorpret is gewoon leuk, de wedstrijd zelf is vaak een hel van stress.
Juve heeft overal toeristen supporters, met hun trainingspakkiesquote:Op woensdag 10 april 2019 14:21 schreef TheJanitor het volgende:
Juve heeft een fanclub hier in NYC. Al die gare maffia italianen zeker. Levensgevaarlijk om straks met mijn Ajaxs shirt de straat op te gaan.
En al die Guti en Lozano fans?quote:Op woensdag 10 april 2019 14:21 schreef TheJanitor het volgende:
Juve heeft een fanclub hier in NYC. Al die gare maffia italianen zeker. Levensgevaarlijk om straks met mijn Ajaxs shirt de straat op te gaan.
Die komen niet zo ver noord gelukkig. Zijn ook niet zoveel walmarts hier. En binnenkort worden ze buitengehouden met een muur.quote:
Ik bij de aankondiging op tv "Straks Ajax-Juventus, maar nu eerst The Big Bang Theory."quote:Op woensdag 10 april 2019 14:13 schreef Ramboetan het volgende:
Van zenuwen nog geen last. Die krijg ik pas bij de return
Penny godinquote:Op woensdag 10 april 2019 14:44 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik bij de aankondiging op tv "Straks Ajax-Juventus, maar nu eerst The Big Bang Theory."
Of bij de sfeer in het stadion voordat de wedstrijd begint.
Of bij de hymne.
Tijdens de wedstrijd kan ik gelukkig wel rustig kijken zonder spanning. Dan wordt het pas spannend als ik er daadwerkelijk in ga geloven.
Waarom?quote:Op woensdag 10 april 2019 15:30 schreef patrickt37 het volgende:
Ik vertrek vannacht om 04.00 naar München.....halfbrak op de Autobahn
Dit heb ik ook meestal ja.quote:Op woensdag 10 april 2019 14:16 schreef TheJanitor het volgende:
Zenuwen komen pas als ik serieus ga hopen.
Yup, zo ging het tegen Real ook... pas bij de 2-0 werd ik bloednerveusquote:Op woensdag 10 april 2019 14:16 schreef TheJanitor het volgende:
Zenuwen komen pas als ik serieus ga hopen. Als we 3-0 voorstaan dus.
Warming up, zuidzijde 19:00.quote:Op woensdag 10 april 2019 15:34 schreef ForzaMilan het volgende:
Is er entrada vanavond bij het stadion?
Driehoek heeft nog even extra benadrukt dat er geen vuurwerk afgestoken mag worden. Ik wens de politie veel succes met handhaven tussen al die duizenden supporters die door het dolle heen zijn.quote:
We doen een beroep op het gezonde verstand van de supporters. (lol)quote:Op woensdag 10 april 2019 15:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Driehoek heeft nog even extra benadrukt dat er geen vuurwerk afgestoken mag worden. Ik wens de politie veel succes met handhaven tussen al die duizenden supporters die door het dolle heen zijn.
Lekker inzingen met wat fakkels, niks mis mee.quote:Op woensdag 10 april 2019 15:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
We doen een beroep op het gezonde verstand van de supporters. (lol)
Had voor de thuiswedstrijd ook wel zenuwen hoor. Het was meer nadat we 1-2 verloren hadden dat ik het kwijtraakte en eigenlijk al afscheid had genomen van het Europese voetbal dit jaar.quote:Op woensdag 10 april 2019 15:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, zo ging het tegen Real ook... pas bij de 2-0 werd ik bloednerveus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |