Doe normaal gekquote:
Wij kennen geen Mazrouiquote:
Veltman.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Het was dan ook een vraag. Wie staat er vanavond wel rechtsback dan?
Tja, de rechtsbackpositie is in mijn ogen de zwakste positie van Ajax. Veltman is verdedigend wel wat beter.quote:
Ajax speelt na 30 min met 10 man.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:20 schreef Liftdeur het volgende:
Even geld inzetten op een kaartje voor Veltman, dat is een garantie.
Mijn hemel, dan is Mazraoui wel echt heel slecht.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tja, de rechtsbackpositie is in mijn ogen de zwakste positie van Ajax. Veltman is verdedigend wel wat beter.
Ja die Mazraoui is echt gevaarlijk onbesuisd tegen snelle buitenspelers. Was wel geluk dat Vinicius er af moest in Madrid anders had hij waarschijnlijk wel rood gepakt of een penalty veroorzaakt ergens.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tja, de rechtsbackpositie is in mijn ogen de zwakste positie van Ajax. Veltman is verdedigend wel wat beter.
Het klopt anders wel...In Madrid was ik blij dat die speler uitvielquote:Op woensdag 10 april 2019 12:30 schreef Tjacka het volgende:
Niet op Elan letten. Hij is nog dommer dan iemand met het syndroom van down.
Quotering van 2.7 op unibet, da's gratis geldquote:Op woensdag 10 april 2019 12:20 schreef Liftdeur het volgende:
Even geld inzetten op een kaartje voor Veltman, dat is een garantie.
quote:Op woensdag 10 april 2019 12:40 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
Quotering van 2.7 op unibet, da's gratis geld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |