Wow.. wist niet dat je boos werd.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De opengesperde anus van Ajax is na 90 minuten CR pas pijnlijk.
quote:Op woensdag 10 april 2019 12:01 schreef Elan het volgende:
Onlogisch krijgt er een rode kop van. Gelukkig draagt hij een stoer masker om dit te verhullen
Droeg jij maar eens een masker.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:01 schreef Elan het volgende:
Onlogisch krijgt er een rode kop van. Gelukkig draagt hij een stoer masker om dit te verhullen
Jij wordt afgetroefd door Lenny_Leonard in de strijd om een nieuw topic te openen dus tot zover 'forumbeest'.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit afgaan noemen
Duidelijk geen forumbeest jij.
Het doel is bereikt. Daar gaat het omquote:Op woensdag 10 april 2019 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij wordt afgetroefd door Lenny_Leonard in de strijd om een nieuw topic te openen dus tot zover 'forumbeest'.
Er speelt verder niet zoveel op het moment bij jou hé?quote:Op woensdag 10 april 2019 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het doel is bereikt. Daar gaat het om
Dat is nagenoeg altijd het geval wanneer ik jou quote.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er speelt verder niet zoveel op het moment bij jou hé?
quote:Op woensdag 10 april 2019 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is nagenoeg altijd het geval wanneer ik jou quote.
Scrummie heeft zichzelf ook al voor lul gezet.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
Elan maakt een ontzettend domme opmerking in het Ajax-topic.
Een beetje zielig, maar soit.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scrummie heeft zichzelf ook al voor lul gezet.
Ik vraag gewoon iets. Weet ik veel dat die gozer geschorst is.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
Elan maakt een ontzettend domme opmerking in het Ajax-topic.
Hoezo weet je dat niet? Alles draait om AjaxGoden.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon iets. Weet ik veel dat die gozer geschorst is.
Echt ontzettend dom.
Ok Lenny.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoezo weet je dat niet? Alles draait om AjaxGoden.
Correct statement.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoezo weet je dat niet? Alles draait om AjaxGoden.
Juist, Nick.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok Lenny.
We weten inmiddels wel dat je voor Ajax bent.
Je spelling was ook dramatiesquote:Op woensdag 10 april 2019 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt ontzettend dom.
Zeg dat maar tegen je vrienden van Ajax showtime.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je spelling was ook dramaties
@:el-stinho
Niet geklikt.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je vrienden van Ajax showtime.
https://www.ajaxshowtime.com/tag/nouassir-mazroui
Ik doe iets fout, maar ergens anders heeft iemand die fout ook al ooit gemaakt dus boeit het niet.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je vrienden van Ajax showtime.
https://www.ajaxshowtime.com/tag/nouassir-mazroui
Nouja daar had ik die spelling van zijn naam dus vandaan.quote:
Kom net van m’n huisarts vandaan, mag voorzichtig wat dingetjes doen zonder die brace. Kan m’n pols alleen nog niet draaien en buigenquote:Op woensdag 10 april 2019 12:21 schreef onlogisch het volgende:
Zou @:Caland nog een dutje aan het doen zijn?
Dat heeft in alle kranten gestaan, en 'die gozer' heet geen Mazroui.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt ontzettend dom.
Dus geen pagga slaanquote:Op woensdag 10 april 2019 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom net van m’n huisarts vandaan, mag voorzichtig wat dingetjes doen zonder die brace. Kan m’n pols alleen nog niet draaien en buigen
Ik ben gelukkig linkshandig, rechterhand is kapotquote:Op woensdag 10 april 2019 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus geen pagga slaan
Dan duurt zo'n dag heel lang.
Watjequote:Op woensdag 10 april 2019 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom net van m’n huisarts vandaan, mag voorzichtig wat dingetjes doen zonder die brace. Kan m’n pols alleen nog niet draaien en buigen
quote:Op woensdag 10 april 2019 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heeft in alle kranten gestaan, en 'die gozer' heet geen Mazroui.
Hope you recover soon. We keep in touch.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Hohoho, ik lig niet in coma ofzo hoorquote:Op woensdag 10 april 2019 13:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hope you recover soon. We keep in touch.
quote:Op woensdag 10 april 2019 13:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ah kijk, Caland snapt de verwijzing ook.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Hohoho, ik lig niet in coma ofzo hoor
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |