Wow.. wist niet dat je boos werd.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De opengesperde anus van Ajax is na 90 minuten CR pas pijnlijk.
quote:Op woensdag 10 april 2019 12:01 schreef Elan het volgende:
Onlogisch krijgt er een rode kop van. Gelukkig draagt hij een stoer masker om dit te verhullen
Droeg jij maar eens een masker.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:01 schreef Elan het volgende:
Onlogisch krijgt er een rode kop van. Gelukkig draagt hij een stoer masker om dit te verhullen
Jij wordt afgetroefd door Lenny_Leonard in de strijd om een nieuw topic te openen dus tot zover 'forumbeest'.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit afgaan noemen
Duidelijk geen forumbeest jij.
Het doel is bereikt. Daar gaat het omquote:Op woensdag 10 april 2019 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij wordt afgetroefd door Lenny_Leonard in de strijd om een nieuw topic te openen dus tot zover 'forumbeest'.
Er speelt verder niet zoveel op het moment bij jou hé?quote:Op woensdag 10 april 2019 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het doel is bereikt. Daar gaat het om
Dat is nagenoeg altijd het geval wanneer ik jou quote.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er speelt verder niet zoveel op het moment bij jou hé?
quote:Op woensdag 10 april 2019 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is nagenoeg altijd het geval wanneer ik jou quote.
Scrummie heeft zichzelf ook al voor lul gezet.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
Elan maakt een ontzettend domme opmerking in het Ajax-topic.
Een beetje zielig, maar soit.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scrummie heeft zichzelf ook al voor lul gezet.
Ik vraag gewoon iets. Weet ik veel dat die gozer geschorst is.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
Elan maakt een ontzettend domme opmerking in het Ajax-topic.
Hoezo weet je dat niet? Alles draait om AjaxGoden.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon iets. Weet ik veel dat die gozer geschorst is.
Echt ontzettend dom.
Ok Lenny.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoezo weet je dat niet? Alles draait om AjaxGoden.
Correct statement.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoezo weet je dat niet? Alles draait om AjaxGoden.
Juist, Nick.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:30 schreef Elan het volgende:
[..]
Ok Lenny.
We weten inmiddels wel dat je voor Ajax bent.
Je spelling was ook dramatiesquote:Op woensdag 10 april 2019 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt ontzettend dom.
Zeg dat maar tegen je vrienden van Ajax showtime.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je spelling was ook dramaties
@:el-stinho
Niet geklikt.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je vrienden van Ajax showtime.
https://www.ajaxshowtime.com/tag/nouassir-mazroui
Ik doe iets fout, maar ergens anders heeft iemand die fout ook al ooit gemaakt dus boeit het niet.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen je vrienden van Ajax showtime.
https://www.ajaxshowtime.com/tag/nouassir-mazroui
Nouja daar had ik die spelling van zijn naam dus vandaan.quote:
Kom net van m’n huisarts vandaan, mag voorzichtig wat dingetjes doen zonder die brace. Kan m’n pols alleen nog niet draaien en buigenquote:Op woensdag 10 april 2019 12:21 schreef onlogisch het volgende:
Zou @:Caland nog een dutje aan het doen zijn?
Dat heeft in alle kranten gestaan, en 'die gozer' heet geen Mazroui.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Echt ontzettend dom.
Dus geen pagga slaanquote:Op woensdag 10 april 2019 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom net van m’n huisarts vandaan, mag voorzichtig wat dingetjes doen zonder die brace. Kan m’n pols alleen nog niet draaien en buigen
Ik ben gelukkig linkshandig, rechterhand is kapotquote:Op woensdag 10 april 2019 12:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus geen pagga slaan
Dan duurt zo'n dag heel lang.
Watjequote:Op woensdag 10 april 2019 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Kom net van m’n huisarts vandaan, mag voorzichtig wat dingetjes doen zonder die brace. Kan m’n pols alleen nog niet draaien en buigen
quote:Op woensdag 10 april 2019 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heeft in alle kranten gestaan, en 'die gozer' heet geen Mazroui.
Hope you recover soon. We keep in touch.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Hohoho, ik lig niet in coma ofzo hoorquote:Op woensdag 10 april 2019 13:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hope you recover soon. We keep in touch.
quote:Op woensdag 10 april 2019 13:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ah kijk, Caland snapt de verwijzing ook.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:03 schreef Caland het volgende:
[..]
Hohoho, ik lig niet in coma ofzo hoor
[..]
[..]
Wat is dat voor forum, MBK.. Lijkt mij gewoon een soort ONZ.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:08 schreef maxi-mus het volgende:
MBK / [MODSC] And so it begins.
[ afbeelding ]
Volgens mij ipv KLB.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:12 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat is dat voor forum, MBK.. Lijkt mij gewoon een soort ONZ.
Wat is het verschil met dit?quote:Op woensdag 10 april 2019 13:15 schreef GGMM het volgende:
Dat KLB niet meer bestaat is natuurlijk goed nieuws.
ik vind het wel knap hoor zo lang aan de top, hoe hij verder is interesseert mij niet zoveel al begrijp ik niet zo dat hij zo'n grietje in de VS onvrijwillig anaal neemt terwijl er hier in Europa tig mannen en vrouwen voor hem zouden bukkenquote:
Ook zoiets. Je mag als user meelezen maar niet mee posten, doe dat dan lekker achter de schermen. Is toch veel logischer.quote:
Raar ja. Als ze er zelf maar lol in hebben.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook zoiets. Je mag als user meelezen maar niet mee posten, doe dat dan lekker achter de schermen. Is toch veel logischer.
Omdat macht.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het wel knap hoor zo lang aan de top, hoe hij verder is interesseert mij niet zoveel al begrijp ik niet zo dat hij zo'n grietje in de VS onvrijwillig anaal neemt terwijl er hier in Europa tig mannen en vrouwen voor hem zouden bukken
zo lijken ze een beetje elite, is meer perceptie uiteraardquote:Op woensdag 10 april 2019 13:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Ook zoiets. Je mag als user meelezen maar niet mee posten, doe dat dan lekker achter de schermen. Is toch veel logischer.
Ja tuurlijk man, wat moet je nou feitelijk bij Paddy's tussen de dronken Engelsen die "hun" voetbal kijken.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:21 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Jij had het gister over dat panenka, is dat chill ja?
Ik vind het maar een beetje hipster daarquote:Op woensdag 10 april 2019 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja tuurlijk man, wat moet je nou feitelijk bij Paddy's tussen de dronken Engelsen die "hun" voetbal kijken.
O als je met een groep gaat kun je ook een skybox reserveren, dat is echt fucking chill
Ja daar zat ik ook al naar te kijken, misschien dat ik dat wel ga doenquote:Op woensdag 10 april 2019 13:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja tuurlijk man, wat moet je nou feitelijk bij Paddy's tussen de dronken Engelsen die "hun" voetbal kijken.
O als je met een groep gaat kun je ook een skybox reserveren, dat is echt fucking chill
Ja ik kom er ook niet hoor, ga liever Fust of zo. Maar dat is niks voor snavels.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het maar een beetje hipster daar
Inderdaad, treintje is een half uur. Dan ga je toch niet in Rotterdam kijkenquote:Op woensdag 10 april 2019 13:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja ik kom er ook niet hoor, ga liever Fust of zo. Maar dat is niks voor snavels.
Kan overal wel eigenlijk zijn in Rotterdam eigenlijk maar een paar café's waar je dat beter niet kan doen.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al naar te kijken, misschien dat ik dat wel ga doen
(en je kan er gewoon voor ajax juichen straks?)
Ik zal liever thuis kijken mer vrienden dan in een kroeg en niet kunnen juichen.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja daar zat ik ook al naar te kijken, misschien dat ik dat wel ga doen
(en je kan er gewoon voor ajax juichen straks?)
En dat ja, lekker bier zuipen in het Sprintertje en daarna ergens de kroeg induiken.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad, treintje is een half uur. Dan ga je toch niet in Rotterdam kijken
Zouquote:Op woensdag 10 april 2019 13:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zal liever thuis kijken mer vrienden dan in een kroeg en niet kunnen juichen.
Bij Panenka kan je wel gewoon voor Ajax juichen hoor, daar lopen de enigszins fanatieke Feyenoordsupporters met een grote boog omheen.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik zal liever thuis kijken mer vrienden dan in een kroeg en niet kunnen juichen.
zouquote:Op woensdag 10 april 2019 13:31 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ken ook veel mensen met neuzen.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou dat ook weer niet maar ik ken wel een hoop neuzen.
Ik vind mensen die over 'neuzen', '010', 'joden', 'lampies' of 'kakkerlakken' spreken extreem zielig.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken ook veel mensen met neuzen.
Je UI heeft niet eens een neus man.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ken ook veel mensen met neuzen.
Wel mee eens, al heb ik dit vroeger zelf ook wel eens geroepenquote:Op woensdag 10 april 2019 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind mensen die over 'neuzen', '010', 'joden', 'lampies' of 'kakkerlakken' spreken extreem zielig.
Eens.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind mensen die over 'neuzen', '010', 'joden', 'lampies' of 'kakkerlakken' spreken extreem zielig.
Dat mag, ze kunnen beter nog één puntje pakken. Nu ik je toch spreek. Als je in een OP een link maakt, hoe maak je de link dan de naam van het onderwerp? Als je bijvoorbeeld wilt linken naar een speelschema, dan wil ik graag dat de link 'speelschema' heet, als je snapt wat ik bedoel.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens.
Nevertheless hoop ik wel dat die joden een pak slaag krijgen vanavond
quote:Op woensdag 10 april 2019 13:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens.
Nevertheless hoop ik wel dat die joden een pak slaag krijgen vanavond
quote:Op woensdag 10 april 2019 13:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat mag, ze kunnen beter nog één puntje pakken. Nu ik je toch spreek. Als je in een OP een link maakt, hoe maak je de link dan de naam van het onderwerp? Als je bijvoorbeeld wilt linken naar een speelschema, dan wil ik graag dat de link 'speelschema' heet, als je snapt wat ik bedoel.
1 | [url=www.google.nl]zo.[/url] |
Het valt ook niet mee om naast iemand van 130 kilo te zitten op die smalle bankjes.quote:Op woensdag 10 april 2019 13:42 schreef Saind het volgende:
Ik zit in de intercity naar Amsterdam. Smoofie kankert nu al over calorieën
Nee hij is dus in de app al aan het klagenquote:Op woensdag 10 april 2019 13:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Het valt ook niet mee om naast iemand van 130 kilo te zitten op die smalle bankjes.
Wellicht kunnen jullie de volgende keer skysheriff meenemen, die probeert al maandenlang mensen te vinden die een keer voetbal willen kijken met hem. Zijn jullie nou medeneuzen?quote:Op woensdag 10 april 2019 13:42 schreef Saind het volgende:
Ik zit in de intercity naar Amsterdam. Smoofie kankert nu al over calorieën
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 10 april 2019 13:46 schreef onlogisch het volgende:
Wat een goed team zijn @:GGMM en ik tochEr wordt aan mij een vraag gesteld en hij geeft het antwoord. Wat fijn dat we elkaar zo aanvullen.
Dat vermoeden had ik al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh de app .quote:Op woensdag 10 april 2019 13:46 schreef Saind het volgende:
[..]
Nee hij is dus in de app al aan het klagen
quote:Op woensdag 10 april 2019 13:46 schreef onlogisch het volgende:
Wat een goed team zijn @:GGMM en ik tochEr wordt aan mij een vraag gesteld en hij geeft het antwoord. Wat fijn dat we elkaar zo aanvullen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |