Wow.. wist niet dat je boos werd.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:00 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De opengesperde anus van Ajax is na 90 minuten CR pas pijnlijk.
quote:Op woensdag 10 april 2019 12:01 schreef Elan het volgende:
Onlogisch krijgt er een rode kop van. Gelukkig draagt hij een stoer masker om dit te verhullen
Droeg jij maar eens een masker.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:01 schreef Elan het volgende:
Onlogisch krijgt er een rode kop van. Gelukkig draagt hij een stoer masker om dit te verhullen
Jij wordt afgetroefd door Lenny_Leonard in de strijd om een nieuw topic te openen dus tot zover 'forumbeest'.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit afgaan noemen
Duidelijk geen forumbeest jij.
Het doel is bereikt. Daar gaat het omquote:Op woensdag 10 april 2019 12:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jij wordt afgetroefd door Lenny_Leonard in de strijd om een nieuw topic te openen dus tot zover 'forumbeest'.
Er speelt verder niet zoveel op het moment bij jou hé?quote:Op woensdag 10 april 2019 12:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het doel is bereikt. Daar gaat het om
Dat is nagenoeg altijd het geval wanneer ik jou quote.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er speelt verder niet zoveel op het moment bij jou hé?
quote:Op woensdag 10 april 2019 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is nagenoeg altijd het geval wanneer ik jou quote.
Scrummie heeft zichzelf ook al voor lul gezet.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
Elan maakt een ontzettend domme opmerking in het Ajax-topic.
Een beetje zielig, maar soit.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Scrummie heeft zichzelf ook al voor lul gezet.
Ik vraag gewoon iets. Weet ik veel dat die gozer geschorst is.quote:Op woensdag 10 april 2019 12:17 schreef maxi-mus het volgende:
Elan maakt een ontzettend domme opmerking in het Ajax-topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |