Dat siert ze dan.quote:
Mooi.quote:
#TeamHeinequote:De Turkse mevrouw Akyuz begint drie jaar terug vol goede moed een supermarkt in een winkelcentrum in Amstelveen. Haar komst wordt alles behalve gewaardeerd door de buurt. Hoewel ze veel tevreden klanten heeft, hebben de omliggende winkels en omwonenden vooral klachten. Ze volgt de regels niet, de uitstalling is geen gezicht, ze belemmert de doorgang, en het afval en rottend fruit zorgen voor enorme stankoverlast, vinden zij. Mevrouw Akyuz zit met de handen in het haar. Volgens de familie Heine, die een schoenmakerij runt aan de overkant, is iedereen gebaat bij duidelijke regels. Tijd voor de Rijdende Rechter om die duidelijkheid te geven.
De situatie in Google Maps:quote:
Dat probleem van de uitstraling begrijp ik niet helemaal, het ziet er sowieso niet uit als een gezellig winkelcentrum. Het is wel zo dat Turkse winkeliers en klanten wat minder geven om hoe een winkel er uit ziet.quote:Op zaterdag 13 april 2019 15:16 schreef Zipportal het volgende:
[..]
De situatie in Google Maps:
https://www.google.com/ma(...)hIl4GrM4htP22bADZFtL
Als je de camera draait, zitten de zaken recht tegenover elkaar, in dat tochtgat.
quote:De Turkse mevrouw Akyuz begon drie jaar geleden vol goede moed een supermarkt in een winkelcentrum in Amstelveen. Haar komst werd echter allesbehalve gewaardeerd door de buurt. Hoewel ze veel tevreden klanten heeft, hebben de omliggende winkels en omwonenden vooral klachten. Ze volgt de regels niet, de uitstalling is geen gezicht, ze belemmert de doorgang, en het afval en rottend fruit zorgen voor enorme stankoverlast, vinden zij. Mevrouw Akyuz zit met de handen in het haar.
Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:28 schreef monkyyy het volgende:
Stalt ze dat iedere dag buiten en haalt ze het ook weer iedere dag binnen?
Snap het ook niet. Een mooie, goed lopende winkel is ook positief voor de andere winkeliers.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:36 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een gezanik van die mensen. Er zijn geen regels, dus waar maken zij zich druk om?
nouja ipv 3 rijen dik met kratten met de zelfde producten kun je er ook 1 van maken natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:41 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Snap het ook niet. Een mooie, goed lopende winkel is ook positief voor de andere winkeliers.
Het ziet er ook vrolijk ook met al die kleuren. Die man verpest gewoon het plezier van die hardwerkende vrouw. Ze moet het alleen niet op discriminatie gooien want volgens mij heeft dat er niets mee te maken.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:41 schreef DonVincenzo het volgende:
[..]
Snap het ook niet. Een mooie, goed lopende winkel is ook positief voor de andere winkeliers.
Dat lijkt mij ook. Brandgevaarlijk.quote:Op dinsdag 16 april 2019 22:47 schreef monkyyy het volgende:
Die open containers moet wel wat aan gedaan worden lijkt me
Tot nu toe nietquote:
Nette winkeliers tegen rommelige Turkse groentevrouw in tochtig winkelcentrum.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |