En ze spreken goed Braziliaans.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Portugezen kunnen goed verdedigen"
Heerlijk altijd die analyses met vooroordelen.
Misschien heb je het op je computer zo ingesteld? Weet niet of je dit mobiel kan wijzigen eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:58 schreef Jojoortje het volgende:
GGMM weet jij waarom mijn standaard PI een bal is? Kan het niet veranderen.
Matig antwoord van een mod.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien heb je het op je computer zo ingesteld? Weet niet of je dit mobiel kan wijzigen eigenlijk.
lul niet zo slap manquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:00 schreef Nober het volgende:
[..]
Porto, Ajax, Tottenham en United voor spek en bonen.
Oh. Ik zal m’n laptop zo eens aanslingeren.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien heb je het op je computer zo ingesteld? Weet niet of je dit mobiel kan wijzigen eigenlijk.
quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dit is gespeeld.
Waarom is er niet voor Tottenham vs City gekozen?
Oke hans bedankt voor je bijdragequote:Op dinsdag 9 april 2019 21:06 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Dit is gespeeld.
Waarom is er niet voor Tottenham vs City gekozen?
https://www.ad.nl/buitenl(...)titel-gunt~ad9164e2/quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:07 schreef TLC het volgende:
Wat hebben zoveel Engelsen eigenlijk tegen Liverpool ? als je de reacties leest op de BBC met artikelen die over Liverpool en de CL gaan gunnen de meeste Liverpool helemaal niks en zijn ze zelfs voor Porto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:11 schreef gniffie het volgende:
Ff schakelen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Noot noot.
Dank je, een interessant artikelquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:11 schreef Haringkop het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)titel-gunt~ad9164e2/
Het is dan ook een noodoplossing omdat die andere back geschorst is. Dan kan je beter iemand er neerzetten die jaren op die positie heeft gespeeld.quote:
Bijna elke aanval van Liverpool levert gevaar op.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:28 schreef TLC het volgende:
Ik denk dat Emmen het beter zou doen tegen Liverpool dan Porto.
Ik zou gewoon 3-5-2 spelen dan. Het is Portoquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Het is dan ook een noodoplossing omdat die andere back geschorst is. Dan kan je beter iemand er neerzetten die jaren op die positie heeft gespeeld.
8-1-1quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik zou gewoon 3-5-2 spelen dan. Het is Porto
Welnee manquote:
Oh naja, sinds Juve tegen Milan verbaast me niks meerquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Hoe kan Arnold daarop anticiperen dan? Kan onmogelijk hands zijn.
Milner haalt altijd minimaal een 6. Op welke positie dan ook.quote:
Omdat die rare back in kwam vliegen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:33 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wel vreemde move van Becker zo met die rechterhandBal wegtikken als een wijf
Wel godverdomme. Ik haal zo mijn vrienden met macht erbij hequote:
@KingRolandquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:34 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel godverdomme. Ik haal zo mijn vrienden met macht erbij he
@:klummie
@:haags_kwartiertje
@:onlogisch
@:jancees
@:yvonne
Fabinho is pas goed bohquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:34 schreef Perrin het volgende:
Die ballen van Liverpool vanaf het midden naar voren zijn echt te goed.
Zij hebben geen macht hierquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:35 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
@:KingRoland
@:Zipportal
@:Wereldgozer
Komt allen
Liverpool is gewoon zo goed lol. Denk dat bijna iedere tegenstander er slecht uit ziet tegen hun, alhoewel ze net wel een hele grote kans hadden.quote:
Kan ik mij niet voorstellen. Roland heeft geen vrienden.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel?
@:kingroland is een goede vriend van me
Genot dan
@KingRoland en ik hebben gezamenlijke interesses.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:44 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan ik mij niet voorstellen. Roland heeft geen vrienden.
Dan ben jij vanaf nu ook mijn vriend, welkom allen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:47 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
@:kingroland en ik hebben gezamenlijke interesses.
Marketing bijvoorbeeld.
Ach Liverpool gaat wel door.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:08 schreef ForzaMilan het volgende:
Wauw als je niet kan bewijzen dat het buitenspel is is het toch gewoon een goal. Net als met die goal van Ajax dat die niet over de zijlijn was.
Blijkbaar is de uitspraak van de eerste scheidsrechter leidend als de VAR de scheidsrechter geen ongelijk kan bewijzen....quote:
Ze waren nu in elk geval wel redelijk snelquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:09 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Blijkbaar is de uitspraak van de eerste scheidsrechter leidend als de VAR de scheidsrechter geen ongelijk kan bewijzen....
Dit... wtfquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Salah ontsnapt aan rood... wat heb je aan een VAR als je dit soort zaken niet hersteld
Dit riekt wel een beetje naar klassejustitie... als het een speler van Porto was geweest had ik het nog moeten zienquote:
Yep, juist met dit soort momenten moet de var optredenquote:Op dinsdag 9 april 2019 22:46 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dit riekt wel een beetje naar klassejustitie... als het een speler van Porto was geweest had ik het nog moeten zien
Terecht natuurlijk. Stuk spannender dan Porto - Liverpool en we kunnen dan mooi de komende tegenstander van Ajax bekijken.quote:Op woensdag 17 april 2019 13:28 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Veronica zendt vanavond City-Spurs uit.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |