Ik ben geen haags, maar donequote:Op dinsdag 9 april 2019 15:34 schreef Pensylvania het volgende:
Haagsie.. wil je mijn tt ff corrigeren naar Vleeschpet.. ik heb met mijn hermanvingers misgetypt
echt hequote:Op dinsdag 9 april 2019 15:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat doe je best goed, je hebt ervaring met geestelijk gehandicapten zie ik, goed man
Je hebt door dat je de users van KLB SC nu wegzet als geestelijk gehandicapten?quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:36 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat doe je best goed, je hebt ervaring met geestelijk gehandicapten zie ik, goed man
heb je driekwart nodig jezelf uit je bureaustoel te hijsen?quote:
Zeker ergens in de top.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:25 schreef Solotovski het volgende:
[..]
hoeveelste ben ik op die lijst nootmans @:2nutz
Zonder act top 3 met act van de lijst af.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Hoeveelste ben ik op die lijst? Top 3? Top 5? Toch niet slechts top 10 toch
Prima instelling. Mij ook niet alleen haagse wel.quote:Op dinsdag 9 april 2019 15:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
die blauwen boeien me sowieso geen ene reet
Bedankt hequote:Op dinsdag 9 april 2019 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker ergens in de top.
[..]
Zonder act top 3 met act van de lijst af.
[..]
Prima instelling. Mij ook niet alleen haagse wel.
En jij natuurlijk.quote:
Lekker vriendquote:Op dinsdag 9 april 2019 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker ergens in de top.
[..]
[..]
Klopt!quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
![]()
Jeejjjjj er komt nieuw seizoen van Lucifer binnenkort
Zooooo leuk, zal binnenkort weer even met seizoen 1 beginnen en dan zo door naar het nieuwe seizoenquote:
Gaat nu toch naar netflix ofzo, prima vermaak.quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:28 schreef Fem_LittleLady het volgende:
![]()
Jeejjjjj er komt nieuw seizoen van Lucifer binnenkort
Wel een goede serie. Heb je Turn up Charlie ook gezien?quote:
nee, heb luther niet eens gezien, en lucifer ook niet, daar kwam mijn verwarring vandaanquote:Op dinsdag 9 april 2019 16:40 schreef Driepink het volgende:
[..]
Wel een goede serie. Heb je Turn up Charlie ook gezien?
Zonde, Luther is wel erg goedquote:Op dinsdag 9 april 2019 16:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee, heb luther niet eens gezien, en lucifer ook niet, daar kwam mijn verwarring vandaan
Geen slechte scorequote:Op dinsdag 9 april 2019 15:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zeker ergens in de top.
[..]
[..]
Rtquote:Op dinsdag 9 april 2019 16:38 schreef McGrath het volgende:
zou Idris Elba ook wel aan mijn balzak laten zitten
Goed voor de bloeddrukquote:Op dinsdag 9 april 2019 16:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Godverdomme eindelijk thuis HAHA TIJD VOOR EEN BANAAN.
Waarom?quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
misschien moet je die dan eens gaan kijken
omdat het ook een leuke serie is die op sommige vlakken wel wat weg heeft van got, waarover het dood gaan van hoofdpersonagesquote:
Ik geef alleen doekoe als ik een geile Peruaan mag neuken!!!quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:59 schreef Driepink het volgende: Wat vinden jullie van het nieuws dat je bij shell je CO2-schuldgevoel kan afkopen voor 1 cent / liter? Van deze 1 cent / liter worden dan bomen geplant in o.a. Peru & Indonesië..
Peruaanquote:Op dinsdag 9 april 2019 17:26 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik geef alleen doekoe als ik een geile Peruaan mag neuken!!!
Snap die mensen echt niet 42 kilometer rennen pfffquote:Op dinsdag 9 april 2019 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hardlopers zijn doodlopers vriend
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-rotterdam-overleden
Ik ook niet. Iedereen kan dat, hoef je niet meer te bewijzen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Snap die mensen echt niet 42 kilometer rennen pfff
Mwoah.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:40 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik ook niet. Iedereen kan dat, hoef je niet meer te bewijzen.
Wat is deze?quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:45 schreef Elan het volgende:
[..]
Mwoah.
@:haags_kwartiertje zou het nog geen 500 meter volhouden met dat dikke lichaam van hem
Wordt fietsen naar het strandjequote:Op dinsdag 9 april 2019 17:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
![]()
mijn auto is waarschijnlijk overleden. Mijn vriend zei alleen Hmmmm
Koppakking?quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
![]()
Wat gebeurde er?quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:48 schreef Fem_LittleLady het volgende:
![]()
Ik zou je wel willen helpen maar staat bananenbrood in de oven dus sorryquote:Op dinsdag 9 april 2019 17:49 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Oh dat is wel mooie route, maar balen hooi halen wil niet zo fijn met de fiets
Echt een hart van goud jij!quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:51 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik zou je wel willen helpen maar staat bananenbrood in de oven dus sorry
Nee, hij doet raar met zijn koelvloeistof en maakt hele vreemde geluidenquote:
Begon ineens te stinken in de auto, dus vriend gebeld dat hij heet begon te lopen, dus kreeg meteen instructie'squote:
Die mix van de Hema?quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:51 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Ik zou je wel willen helpen maar staat bananenbrood in de oven dus sorry
Als de temp oploopt kan het ook de radiateur zijn.. beetje geluk is er gewoon een slangetje lekquote:Op dinsdag 9 april 2019 17:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Nee, hij doet raar met zijn koelvloeistof en maakt hele vreemde geluiden
[..]
Begon ineens te stinken in de auto, dus vriend gebeld dat hij heet begon te lopen, dus kreeg meteen instructie's
[..]
Die mix van de Hema?
Hij staat nu gelukkig bij de garage en heb even een andere auto meegekregen. Zijn sowieso al aan het kijken naar een ander want de Tigra roest plekken komen steeds sneller tevoorschijn.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:54 schreef Driepink het volgende:
[..]
Als de temp oploopt kan het ook de radiateur zijn.. beetje geluk is er gewoon een slangetje lek
Had tijdje terug die mix van de Hema die was wel erg lekker, ik vind die Fudgie toffee cake van de Jumbo lekkerquote:
Klinkt chemischquote:Op dinsdag 9 april 2019 17:58 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Had tijdje terug die mix van de Hema die was wel erg lekker, ik vind die Fudgie toffee cake van de Jumbo lekker
Wtf is ditquote:
heb je nog nooit een walnoot gezienquote:
Nou sorry hoor, ik vraag het alleen maar.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:42 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Pecannoten, mankeert er iets aan je ogen ofzo
Als je dit al goed gelukt vindt dan wil ik niet weten hoe het eruit ziet als het niet goed gelukt is volgens jou hahaquote:
Zie jou zoiets niet maken, en ook geen mooierequote:Op dinsdag 9 april 2019 18:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
Als je dit al goed gelukt vindt dan wil ik niet weten hoe het eruit ziet als het niet goed gelukt is volgens jou haha
Wat is je punt?quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:49 schreef Driepink het volgende:
[..]
Zie jou zoiets niet maken, en ook geen mooiere
Dat je commentaar hebt terwijl je het zelf hoogstwaarschijnlijk niet beter kuntquote:
Lijkt me vrij logisch, ik ben een man en hoor niet in de keuken thuisquote:Op dinsdag 9 april 2019 18:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Dat je commentaar hebt terwijl je het zelf hoogstwaarschijnlijk niet beter kunt
Ouderwetsquote:Op dinsdag 9 april 2019 18:52 schreef Zosk het volgende:
[..]
Lijkt me vrij logisch, ik ben een man en hoor niet in de keuken thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |