Uiteraardquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Nou jongens moeten hoertjes verboden worden? Zeg het maar
Ik heb hier geen mening overquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Niet bang voor illegale prostitutie die waarschijnlijk veel onveiliger is?quote:
Nee. Neemt het aantal verkrachten/aanrandingen alleen maar toe.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
heeft aber een perm?quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kan er niks aan veranderen dat ze 10 euro kostenquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:37 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Walgelijke post. Vraag me af waarom 3pink die niet verwijderd
quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Neemt het aantal verkrachten/aanrandingen alleen maar toe.
misschien beter om de controle op dwang prostitutie te verbeterenquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee. Neemt het aantal verkrachten/aanrandingen alleen maar toe.
Gelukkig komt Baudet verlossing bieden binnenkortquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:50 schreef Rozevla het volgende:
[..]![]()
Dat gebeurd alleen maar als ze geiten verbieden in Nederland.
Boeit me geen reet.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:59 schreef Driepink het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuws dat je bij shell je CO2-schuldgevoel kan afkopen voor 1 cent / liter?
Van deze 1 cent / liter worden dan bomen geplant in o.a. Peru & Indonesië..
hopelijk hoef ik die bomen niet te tellenquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:59 schreef Driepink het volgende:
Wat vinden jullie van het nieuws dat je bij shell je CO2-schuldgevoel kan afkopen voor 1 cent / liter?
die is voor de zoveelste keer opgestapt.quote:
Tellen laten we aan haags overquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:00 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
hopelijk hoef ik die bomen niet te tellen
Is @Flamarande weg?quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:01 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
die is voor de zoveelste keer opgestapt.
Komt binnenkort weer terug als typetje uit die ene kansloze serie over die wijven
Goed idee. Benzineprijs is al zo lekker goedkoopquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:59 schreef Driepink het volgende:
gaat ie zijn kont aanbieden aan geil nederland?quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:51 schreef Kiid het volgende:
[..]
Gelukkig komt Baudet verlossing bieden binnenkort
Tijd dat je naar een therapeut gaat danquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Is @:flamarande weg?
Ik vond der juist wel gezellig
Denk niet dat heel Nederland geil ervan is aangezien Nederland een mislukte mengelmoes is van culturenquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:02 schreef McGrath het volgende:
[..]
gaat ie zijn kont aanbieden aan geil nederland?
quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Tijd dat je naar een therapeut gaat dan
Gelukkig is het optioneel, mij niet gezien iig.. is allemaal al duur genoegquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Goed idee. Benzineprijs is al zo lekker goedkoop
Daarom. Die bomen boeien mij ook geen reet aangezien ik maximaal nog 50-60 jaar te gaan heb hierquote:Op dinsdag 9 april 2019 10:06 schreef Driepink het volgende:
[..]
Gelukkig is het optioneel, mij niet gezien iig.. is allemaal al duur genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |