quote:Op dinsdag 9 april 2019 16:32 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
Wie zegt dat hij vreemdgaat met een vrouw?
Het klinkt eerder als een ongeïnteresseerde hork, dan een depressieve man inderdaad.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:16 schreef Elpis het volgende:
Ik geloof er niks van dat hij depressief is. Wel 3 hele maanden van de 9 jaar was leuk. Is hij dan al de rest van die 9 jaar depressief?
Ik denk dat hier het probleem zit. Je bent 25 en je jongste zit al op school. Dan heb je de oudste in je pubertijd gekregen. Veel te jong ben je daardoor in een ongezonde relatie blijven hangen.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:57 schreef Onzekereshizzle het volgende:
[..]
Hier heb je wel goede punten inderdaad en ik ben het wel met je eens in sommige opzichten. Ik wil bij hem blijven omdat ik van hem hou. Niet om hoe hij is maar ik denk eerder omdat ik niet beter weet. Ik ben eigenlijk al bij hem sinds mijn puberteit en natuurlijk ben ik gegroeid in het volwassen zijn maar ik heb nooit anders gekend.
Zijn jongste kind moet dan al ouder dan 9 zijn. Lijkt me sterk dat je niet kunt gaan werken dan tijdens schooltijd.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:32 schreef Elpis het volgende:
[..]
Ik denk dat hier het probleem zit. Je bent 25 en je jongste zit al op school. Dan heb je de oudste in je pubertijd gekregen. Veel te jong ben je daardoor in een ongezonde relatie blijven hangen.
Je snijdt jezelf vreselijk in de vingers door niet de arbeidsmarkt op te gaan. Straks zit je als alleenstaande bijstandsmoeder zonder ervaring thuis als hij zelf er de brui aan zou willen geven.
Zijn oudste bedoel je? Ja en nu pas 31. Ook hij was er jong bij.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:35 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Zijn jongste kind moet dan al ouder dan 9 zijn. Lijkt me sterk dat je niet kunt gaan werken dan tijdens schooltijd.
Nee zijn jongste kind, aangezien ze al 9 jaar samen zijn. Lijkt me sterk dat hij tijdens zijn tweede relatie nog een jong met zijn ex heeft gekweekt.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:40 schreef Elpis het volgende:
[..]
Zijn oudste bedoel je? Ja en nu pas 31. Ook hij was er jong bij.
Beetje zwart/wit no?quote:Op dinsdag 9 april 2019 14:41 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Ja kon dat maar. Ik kan niet zomaar even een weekendje weg. Een avondje zou kunnen. Maar ik heb hier vier kinderen rondlopen en als ik hun hier met hem achterlaat kunnen ze hem denk ik opsluiten in het GGZ. Dat trekt hij niet helaas.
Wie weet als hij zorg mijdt en nogal veel op zijn bordje heeft gehad zo te horen. Geen contact met zijn eigen familie, twee kinders met een partner die psychisch het niet aan kon, schulden, stress, nieuwe relatie met twee kinders dus totaal vier en dat allemaal op alleen zijn inkomen. Niet bepaald niks ofzo.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:16 schreef Elpis het volgende:
Ik geloof er niks van dat hij depressief is. Wel 3 hele maanden van de 9 jaar was leuk. Is hij dan al de rest van die 9 jaar depressief?
Ts heeft ook 2 kinderen van hem.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:42 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Nee zijn jongste kind, aangezien ze al 9 jaar samen zijn. Lijkt me sterk dat hij tijdens zijn tweede relatie nog een jong met zijn ex heeft gekweekt.
Al twee kinderen op je 22ste, welke meid van 17 vind dit nou het ideale toekomstbeeld?
Een meid die graag wil zorgen, een thuis voor zichzelf, partner en kids wil zoals ze nog niet eerder hadden of altijd gemist hebben en graag onmisbaar zou willen zijn. Ofzo.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:42 schreef Rose_Red het volgende:
[..]
Nee zijn jongste kind, aangezien ze al 9 jaar samen zijn. Lijkt me sterk dat hij tijdens zijn tweede relatie nog een jong met zijn ex heeft gekweekt.
Al twee kinderen op je 22ste, welke meid van 17 vind dit nou het ideale toekomstbeeld?
Een meid van 17? Uitzonderlijk.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:56 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Een meid die graag wil zorgen, een thuis voor zichzelf, partner en kids wil zoals ze nog niet eerder hadden of altijd gemist hebben en graag onmisbaar zou willen zijn. Ofzo.
Je hoort het vaker als ze uit een slechte situatie komen, dan willen ze graag zelf een gezin, omdat ze dat eerder niet hadden.quote:
Valt wel mee denk ik, al is dat ook wel afhankelijk van een zeker sociaal milieu wellicht. Omgekeerd is pas echt uitzonderlijk denk ik.quote:
Sluit ik me helemaal bij aan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 17:59 schreef Piva het volgende:
Heftig! Weet niet of zoiets nog goed kan komen... Zeker wanneer meneer eigenlijk niets wil..
Je zegt wel dat je veel van hem houdt, maar is dat ook echt houden van of meer gewoon de gehele situatie waar je in zit en niet weg lijkt te kunnen. Het lijkt er in mijn ogen meer op dat je niet precies weet hoe en wat. Niet inziet hoe je ook zonder hem kan leven en je daarom van hem "houdt".
Overigens komt hij best heel erg manipulatief over in de dingen die jij opschrijft. Nu weet ik natuurlijk niet of dat ook echt zo is, maar het klinkt alles behalve gezond.
Misschien moet je eens erover nadenken om een tijdje op jezelf te wonen of bij iemand (vrienden/familie). Zo kan hij eens alleen voor zichzelf en de twee kinderen zorgen en jij ook tijd hebben voor jezelf en alles eens met meer rust bekijken.
Denken dat je met alleen havo en weinig ervaring een grote baankans hebt...quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:20 schreef Onzekereshizzle het volgende:
[..]
Ja stom is dat he... ik blijf het voor me uitschuiven. Ik heb havo gedaan. Dus mijn baankans is redelijk groot. Ik kan niet bij mijn vriendinnen en of ouders terecht qua woonruimte helaas..maar eigenlijk wil ik nog steeds proberen de relatie te redden. Ik wordt al zenuwachtig van het idee dat ik moet zeggen dat het over is namelijk.
Misschien moet je eens lezen😉 ik heb vanaf mijn 16de ook gewoon gewerkt hoor. Bijbaantjes, full time baantjes.quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:41 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Denken dat je met alleen havo en weinig ervaring een grote baankans hebt...
Jullie hadden al een relatie terwijl zijn jongste nog niet geboren was dus?quote:Op dinsdag 9 april 2019 18:39 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Ik heb een zoontje van 4 en een dochtertje van 1. Zijn andere kinderen zijn 8 en 9 en komen uit een eerdere relatie. Ik ben moeder geworden op mijn 21ste. Dus ik was zeker niet met 17 al moeder.
En die dreumes heeft ook schooltijden?quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:15 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Ja ik zou mezelf op zich wel kunnen redden. Een baan zoeken gaat niet, ik heb hier vier kinderen die alle vier verschillende schooltijden hebben. Ik zou wel heel erg graag willen werken of een studie volgen zodat ik financieel onafhankelijk zou zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |