abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_186123344
Ook kom ik niet uit een slechte situatie. Ik ben zeer liefdevol opgevoedt en heb het altijd heel goed gehad thuis. eerste kind was ook een bewuste keuze omdat ik dacht dat alles uitendelijk wel op zijn plaats zou vallen. Tweede kind was geen bewuste keuze maar ook gewoon welkom.
pi_186123361
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 18:41 schreef Cockwhale het volgende:

[..]

Denken dat je met alleen havo en weinig ervaring een grote baankans hebt... :')
Misschien moet je eens lezen😉 ik heb vanaf mijn 16de ook gewoon gewerkt hoor. Bijbaantjes, full time baantjes.
pi_186123398
Jongens, iedereen heel erg bedankt voor het meedenken! Ik ga dit topic nu op slot gooien (als dat kan) want mensen gaan er dingen bij verzinnen en lezen niet goed. Nogmaals bedankt!
pi_186123519
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 18:39 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Ik heb een zoontje van 4 en een dochtertje van 1. Zijn andere kinderen zijn 8 en 9 en komen uit een eerdere relatie. Ik ben moeder geworden op mijn 21ste. Dus ik was zeker niet met 17 al moeder.
Jullie hadden al een relatie terwijl zijn jongste nog niet geboren was dus?
  dinsdag 9 april 2019 @ 18:59:12 #125
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_186123671
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 10:15 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Ja ik zou mezelf op zich wel kunnen redden. Een baan zoeken gaat niet, ik heb hier vier kinderen die alle vier verschillende schooltijden hebben. Ik zou wel heel erg graag willen werken of een studie volgen zodat ik financieel onafhankelijk zou zijn.
En die dreumes heeft ook schooltijden? :?
Wij lezen niet slecht. Jij weet het slecht te verzinnen.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_186124637
Vreemd ook dat ie blij en opgewonden is (kust en op je kont slaat) op het moment dat hij weggaat in het weekend... zonder jou.

Dat lijkt me alleen begrijpelijk als hij vreemdgaat, homo is of hij er echt een gruwelijke hekel aan heeft om bij jou te zijn.
pi_186128500
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 18:59 schreef Elpis het volgende:

[..]

En die dreumes heeft ook schooltijden? :?
Wij lezen niet slecht. Jij weet het slecht te verzinnen.
Dochter wordt bijna twee en gaat dan dus naar de voorschoolse opvang. Dus als ik naar de toekomst kijk wordt het een bijna onmogelijke taak om tussen al die tijden te kunnen werken.
pi_186128526
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 18:51 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Jullie hadden al een relatie terwijl zijn jongste nog niet geboren was dus?
Die was net geboren. Wordt bijna 9 en wij zijn bijna 9 jaar bij elkaar. Het was toen wel al over met zijn ex.
  dinsdag 9 april 2019 @ 22:51:08 #129
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_186128958
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 22:33 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Dochter wordt bijna twee en gaat dan dus naar de voorschoolse opvang. Dus als ik naar de toekomst kijk wordt het een bijna onmogelijke taak om tussen al die tijden te kunnen werken.
Nou dat komt dan goed uit aangezien voorschoolse opvang voor kinderen van werkende ouders zijn. :)
Stuur de rest er ook heen zodra je een baan hebt. De vso regelt dat ze op school komen.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_186129291
Voorschoolse opvang is toch een ander woord voor peuterspeelzaal? Dat heeft niks met werkende ouders te maken, maar met het feit dat kindjes leren los te laten, eigen dingen doen, vriendjes maken en aan de juffen wennen zodat ze niet gelijk van huis uit 5 dagen naar school moeten, maar al wat gewend zijn.
  dinsdag 9 april 2019 @ 23:12:47 #131
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_186129410
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 23:06 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Voorschoolse opvang is toch een ander woord voor peuterspeelzaal? Dat heeft niks met werkende ouders te maken, maar met het feit dat kindjes leren los te laten, eigen dingen doen, vriendjes maken en aan de juffen wennen zodat ze niet gelijk van huis uit 5 dagen naar school moeten, maar al wat gewend zijn.
Nope. Vso, nso is allemaal voor 4 t/m 12 jaar om VOOR en NA school op te vangen.
pi_186130590
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 22:33 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Onmogelijk zeker niet, zoveel ouders die werken en kinderen van verschillende leeftijden hebben.
Je vindt het alleen wel ok zoals het is, je voegt je daarnaar, waarschijnlijk omdat je niet beter weet.

Je kan prima aan het werk of verder studeren, maar daar zal je vriend wel ook aan mee moeten werken. En dat gaat waarschijnlijk niet snel gebeuren.

Je kan nu twee dingen doen, doorgaan zoals het is, over 20 jaar doodongelukkig zijn en je afvragen waar het mis is gegaan.

Of, je kiest voor jezelf, wat anderen/je ouders/je partner ook over je denkt en maakt nog wat van je leven. Wat ook best zwaar zal zijn, want met alleen een havo diploma kom je niet ver, maar met een beetje goede wil ga je nog wat studeren of vind je een leuke baan met mogelijkheden.

Oh en dat hij dreigt met dingen als je weggaat, dat is gewoon manipulatie. Jij bent niet in je eentje verantwoordelijk voor zijn kinderen, zij hebben ook nog een vader en een moeder.
pi_186131639
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 22:34 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Die was net geboren. Wordt bijna 9 en wij zijn bijna 9 jaar bij elkaar. Het was toen wel al over met zijn ex.
En jij vond een man die net voor de tweede keer vader is geworden een fantastische keuze? Ging hij vreemd met jou ofzo terwijl zijn ex zwanger was?
Deze hele constructie had je al aan het denken moeten zetten, een man die zijn pasgeboren kind verlaat om met een ander te gaan is geen goede man. En dat blijkt nu wel weer.
pi_186131640
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 23:12 schreef Elpis het volgende:

[..]

Nope. Vso, nso is allemaal voor 4 t/m 12 jaar om VOOR en NA school op te vangen.
Hier noemen we dat BSO.
pi_186131973
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 23:12 schreef Elpis het volgende:

[..]

Ik dacht dat dat hetzelfde was.... my bad.
pi_186131992
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 06:22 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

En jij vond een man die net voor de tweede keer vader is geworden een fantastische keuze? Ging hij vreemd met jou ofzo terwijl zijn ex zwanger was?
Deze hele constructie had je al aan het denken moeten zetten, een man die zijn pasgeboren kind verlaat om met een ander te gaan is geen goede man. En dat blijkt nu wel weer.
Ja dat weet ik nu, niet toen ik 17 was. Maar dat is natuurlijk mijn eigen schuld ik had beter na moeten denken. Nee hij is niet vreemd gegaan met mij, hij woonde toen bij zijn ouders in. Het was in de zwangerschap al over tussen hun.
pi_186132020
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 00:42 schreef Miss-X het volgende:

[..]

Onmogelijk zeker niet, zoveel ouders die werken en kinderen van verschillende leeftijden hebben.
Je vindt het alleen wel ok zoals het is, je voegt je daarnaar, waarschijnlijk omdat je niet beter weet.

Je kan prima aan het werk of verder studeren, maar daar zal je vriend wel ook aan mee moeten werken. En dat gaat waarschijnlijk niet snel gebeuren.

Je kan nu twee dingen doen, doorgaan zoals het is, over 20 jaar doodongelukkig zijn en je afvragen waar het mis is gegaan.

Of, je kiest voor jezelf, wat anderen/je ouders/je partner ook over je denkt en maakt nog wat van je leven. Wat ook best zwaar zal zijn, want met alleen een havo diploma kom je niet ver, maar met een beetje goede wil ga je nog wat studeren of vind je een leuke baan met mogelijkheden.

Oh en dat hij dreigt met dingen als je weggaat, dat is gewoon manipulatie. Jij bent niet in je eentje verantwoordelijk voor zijn kinderen, zij hebben ook nog een vader en een moeder.
Ik heb vannacht inderdaad nagedacht over wat je allemaal zei. En ik moet toch maar met hem gaan praten vanavond of morgen. Ik ben gewoon nu al zenuwachtig voor zijn reactie. Wat een ellende zeg. Gisteravond wou ik hem een kus geven maar dat wou hij niet want zijn vrienden waren erbij. En toen dacht ik ook van ja maar eigenlijk is dit gewoon inderdaad helemaal niet normaal. Ik ga zeggen dat ik een tijdelijke pauze in wil lassen om erachter te komen wat ik nu eigenlijk wil met mijn eigen toekomst. Bedankt voor al je raad!🙂
pi_186132028
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 06:23 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Hier noemen we dat BSO.
Hier ook inderdaad.
  woensdag 10 april 2019 @ 09:34:07 #139
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_186132972
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 06:23 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Hier noemen we dat BSO.
Samen heet het bso ja, maar je kan ook voor alleen de losse onderdelen kiezen als dat beter met de werktijden uitkomt.
pi_186133045
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 07:51 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Ik heb vannacht inderdaad nagedacht over wat je allemaal zei. En ik moet toch maar met hem gaan praten vanavond of morgen. Ik ben gewoon nu al zenuwachtig voor zijn reactie. Wat een ellende zeg. Gisteravond wou ik hem een kus geven maar dat wou hij niet want zijn vrienden waren erbij. En toen dacht ik ook van ja maar eigenlijk is dit gewoon inderdaad helemaal niet normaal. Ik ga zeggen dat ik een tijdelijke pauze in wil lassen om erachter te komen wat ik nu eigenlijk wil met mijn eigen toekomst. Bedankt voor al je raad!🙂
Dit is echt niet normaal hoe hij allemaal doet. Ik zou inderdaad eens goed met hem gaan praten, je behoeftes aangeven en zeggen dat je hier heel erg mee zit. Als er geen verbetering optreedt van zijn kant, uitmaken.
pi_186133319
quote:

[..]

Ja! goed bezig, dit is al een stap in de goede richting lijkt mij!
Hou er wel rekening mee dat niets vanzelf gaat en over 1 nacht ijs.
Het zal moeilijk zijn maar ik ben ervan overtuigd dat je zodra je tijd voor jezelf vind zal beseffen dat je beter verdient!
  woensdag 10 april 2019 @ 10:04:37 #142
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_186133364
quote:

[..]

Ik heb vannacht inderdaad nagedacht over wat je allemaal zei. En ik moet toch maar met hem gaan praten vanavond of morgen. Ik ben gewoon nu al zenuwachtig voor zijn reactie. Wat een ellende zeg.
Voor steun en feedback: gewoon blijven posten.
  woensdag 10 april 2019 @ 10:07:39 #143
131016 mspoez
Crazy catlady
pi_186133414
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2019 10:28 schreef Onzekereshizzle het volgende:
Kinderen wonen inderdaad fulltime bij ons. Moeder is geestelijk niet in staat om voor ze te zorgen. Dat is ook een van de redenen dat ik blijf, want wat gebeurt er dan met die twee? Ik vind het echt zo ontzettend lastig....
Dan gaat hij voor ze zorgen natuurlijk. Zijn zijn kinderen toch.
Prrrrr
  woensdag 10 april 2019 @ 10:08:57 #144
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_186133434
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 10:07 schreef mspoez het volgende:

[..]

Dan gaat hij voor ze zorgen natuurlijk. Zijn zijn kinderen toch.
TS heeft natuurlijk een hechte band met hen. Ik snap haar zorg wel.
  Redactie Frontpage woensdag 10 april 2019 @ 10:15:37 #145
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_186133523
En met zo'n iemand neem je wel kinderen? Some people...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_186133798
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 10:15 schreef JeMoeder het volgende:
En met zo'n iemand neem je wel kinderen? Some people...
Ik weet het nu wel oke? Ik heb dit topic niet aangemaakt om de ongezouten mening van anderen te horen.
pi_186133807
quote:
1s.gif Op woensdag 10 april 2019 10:04 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Voor steun en feedback: gewoon blijven posten.
Ja ik ga ik ook doen. Bedankt voor de hulp iedereen.
pi_186133840
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 09:39 schreef DaggerOne het volgende:

[..]

Dit is echt niet normaal hoe hij allemaal doet. Ik zou inderdaad eens goed met hem gaan praten, je behoeftes aangeven en zeggen dat je hier heel erg mee zit. Als er geen verbetering optreedt van zijn kant, uitmaken.
Praten heb ik al heel vaak gedaan. Ik heb al vaak genoeg jankend naast hem gezeten en gevraagd of hij iets meer waardering, affectie zou kunnen geven. Meestal gaat het dan een weekje goed. Maar het is zo vervelend om zoveel moeite te moeten doen voor 1 weekje... ik ben best wel moe ook. Heb het idee dat deze hele situatie heel veel energie zuigt.
pi_186133913
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 07:46 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Ja dat weet ik nu, niet toen ik 17 was. Maar dat is natuurlijk mijn eigen schuld ik had beter na moeten denken. Nee hij is niet vreemd gegaan met mij, hij woonde toen bij zijn ouders in. Het was in de zwangerschap al over tussen hun.
Tja je zegt zelf dat je uit een liefdevol gezin komt, en niemand uit jullie gezin heeft gezegd dat het geen goed idee was?
Hebben de twee oudste kinderen trouwens geen OTS?
En jij bent op je 17e dus bij zijn ouders ingetrokken??

[ Bericht 3% gewijzigd door Rose_Red op 10-04-2019 10:52:57 ]
pi_186133987
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 10:41 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Tja je zegt zelf dat je uit een liefdevol gezin komt, en niemand uit jullie gezin heeft gezegd dat het geen goed idee was?
Hebben de twee oudste kinderen trouwens geen OTS?
Mijn ouders waren er heel fel op tegen en erg boos. Maar ze moesten het wel accepteren want ze wisten dat ik het toch wel zou doorzetten. Nu achteraf had ik beter naar mijn moeder haar woorden moeten luisteren. Maarja, welke volwassene zegt dat niet over zijn puberteit?
Oudste twee hebben OTS en UHP bij moeder inderdaad.
pi_186134077
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 10:47 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Mijn ouders waren er heel fel op tegen en erg boos. Maar ze moesten het wel accepteren want ze wisten dat ik het toch wel zou doorzetten. Nu achteraf had ik beter naar mijn moeder haar woorden moeten luisteren. Maarja, welke volwassene zegt dat niet over zijn puberteit?
Oudste twee hebben OTS en UHP bij moeder inderdaad.
Dan zou ik jeugdzorg maar eens aan haar jasje trekken en je zorgen uiten dat pa niet naar zijn eigen kinderen omkijkt.
pi_186134081
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 10:37 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Praten heb ik al heel vaak gedaan. Ik heb al vaak genoeg jankend naast hem gezeten en gevraagd of hij iets meer waardering, affectie zou kunnen geven. Meestal gaat het dan een weekje goed. Maar het is zo vervelend om zoveel moeite te moeten doen voor 1 weekje... ik ben best wel moe ook. Heb het idee dat deze hele situatie heel veel energie zuigt.
Precies de reden dat jij niet alleen met hem moet praten, maar dat jij ook zelf dingen doet voor jou en niet vooral om hem of een ander te pleasen.
pi_186134119
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 10:54 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Dan zou ik jeugdzorg maar eens aan haar jasje trekken en je zorgen uiten dat pa niet naar zijn eigen kinderen omkijkt.
Oh dan wel ja? Verrassend uit jouw mond..

Waarom niet thuis eerst een avondje weg plannen voor ts? Eventueel met ondersteuning van haar mams of een van zijn maten. Als zij hem alles altijd uit handen heeft genomen, vind ik jeugdzorg erbij halen terwijl ze nog in huis zit wel een erg grote stap.
pi_186134165
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 10:57 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Oh dan wel ja? Verrassend uit jouw mond..

Waarom niet thuis eerst een avondje weg plannen voor ts? Eventueel met ondersteuning van haar mams of een van zijn maten. Als zij hem alles altijd uit handen heeft genomen, vind ik jeugdzorg erbij halen terwijl ze nog in huis zit wel een erg grote stap.
Die andere twee kinderen kunnen dan gewoon in een instelling geplaatst worden en ts heeft haar handen vrij om weg te gaan dan.
Als hij al tijdens de zwangerschap van het tweede kind en nog een kleine van 1 de kuierlatten neemt dan denk ik dat deze meneer alleen aan zichzelf denkt, en dat al op 22 jarige leeftijd.
En dat lijkt mij sowieso niet echt een goede basis om een gezin mee te beginnen.
En denk eens aan die kinderen, die zijn waarschijnlijk beter af in een instelling of pleegzorg.
  woensdag 10 april 2019 @ 11:05:51 #155
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_186134215
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 11:02 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Die andere twee kinderen kunnen dan gewoon in een instelling geplaatst worden en ts heeft haar handen vrij om weg te gaan dan.
Als hij al tijdens de zwangerschap van het tweede kind en nog een kleine van 1 de kuierlatten neemt dan denk ik dat deze meneer alleen aan zichzelf denkt, en dat al op 22 jarige leeftijd.
En dat lijkt mij sowieso niet echt een goede basis om een gezin mee te beginnen.
En denk eens aan die kinderen, die zijn waarschijnlijk beter af in een instelling of pleegzorg.
Dat is niet ‘gewoon’, kinderen in een instelling of in een pleeggezin plaatsen.
  Moderator woensdag 10 april 2019 @ 11:08:58 #156
184769 crew  Deisyy
pi_186134264
quote:

[..]

"Gewoon in een instelling plaatsen". Jij hebt werkelijk geen idee!

TS heeft heeft een hechte band met zijn kinderen, heeft ze vanaf jonge leeftijd opgevoed, ik snap dat de beslissing om weg te gaan voor haar heel moeilijk is.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_186134298
quote:

[..]

Ben jij wel helemaal lekker joh? Zomaar even in een instelling plaatsen zodat ik kan gaan? Die kinderen gaan ten ALLE TIJDEN boven mijn gevoel. Ook al komen ze niet uit mijn buik, ik heb daar zelf voor gekozen. Jij praat wel heel erg makkelijk. Je hebt zelf ook kinderen? Ik hoop het toch echt niet... egoistisch wezen.
pi_186134332
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 11:08 schreef Deisyy het volgende:

[..]

"Gewoon in een instelling plaatsen". Jij hebt werkelijk geen idee!

TS heeft heeft een hechte band met zijn kinderen, heeft ze vanaf jonge leeftijd opgevoed, ik snap dat de beslissing om weg te gaan voor haar heel moeilijk is.
Oh ja? Die kinderen wonen daar pas sinds kort.
pi_186134365
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 11:10 schreef Onzekereshizzle het volgende:

[..]

Ben jij wel helemaal lekker joh? Zomaar even in een instelling plaatsen zodat ik kan gaan? Die kinderen gaan ten ALLE TIJDEN boven mijn gevoel. Ook al komen ze niet uit mijn buik, ik heb daar zelf voor gekozen. Jij praat wel heel erg makkelijk. Je hebt zelf ook kinderen? Ik hoop het toch echt niet... egoistisch wezen.
Dan verders ook maar niet meer klagen over hun pa dan? Want je begrijpt dat als jullie uit elkaar gaan je die kinderen ook kwijt bent.
En ja ik heb zelf twee kinderen, en ik zou ze nooit in de steek laten.
  Moderator woensdag 10 april 2019 @ 11:15:43 #160
184769 crew  Deisyy
pi_186134374
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2019 11:12 schreef Rose_Red het volgende:

[..]

Oh ja? Die kinderen wonen daar pas sinds kort.
Dat heb ik gemist, maar dan nog is het een belachelijk advies om BJZ erbij te halen en ze gewoon maar in een instelling te laten plaatsen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')