Grappig he, hoe zo’n klein regeltje van je post een hele (positieve) discussie oplevert.quote:Op zaterdag 11 mei 2019 10:47 schreef Fazzoletti het volgende:
De hele nerf discussie kwam vanwege het feestje waar F niet voor uitgenodigd was. Dat was in een soort indoor combat baan waarbij het de bedoeling was elkaar neer te schieten. Dat gaat me, zeker voor een bijna 5 jarige kleuter toch wel te ver.
Dat je het kunt inzetten ook voor andere dingen begrijp ik zeker. Ik denk met een glimlach terug aan hoe ik vroeger met mijn broers papieren pijltjes tussen openstaande ramen probeerden te schietenzo zonder wehkamp gids kan dat vast niet meer tegenwoordig
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
Zo had mijn zesjarige medelijden met haar opa.quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:30 schreef watmoetikkiezen het volgende:
ja, die stereotypen blijven toch ergens hangen op een of andere manier.. gek is dat..
mijn kleuter is trouwens verontwaardigd dat hij later geen baby in zijn buik kan krijgen. En hij durft nu geen jurk meer aan naar school want dan wordt hij door M "verpest". Diezelfde M had trouwens gister zelf een jurk aan naar school..
(Voor L is een jurk iets wat je aandoet als het feest is, want dat doen mama en grote zus ook).
Jammer is dat.quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:39 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wat heerlijk dat hij gewoon zijn eigen ding doet MC.![]()
Mijn T heeft heel lang gezellig in jurken van zijn zus rondgewandeld en roze was zijn lievelingskleur, maar inmiddels is roze voor meisjes en jurken zijn al helemaal uit den boze. Ik vind het heel jammer, het pure en onschuldige is eraf, zo voelt het. En dat allemaal omdat blijkbaar andere ouders speelgoed/kleding blijkbaar wel in hokjes plaatsen.
Fijn dat je een doorverwijzing hebt gekregen. Ik hoop dat de kinderarts kan helpen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |