Zo had mijn zesjarige medelijden met haar opa.quote:Op donderdag 16 mei 2019 10:30 schreef watmoetikkiezen het volgende:
ja, die stereotypen blijven toch ergens hangen op een of andere manier.. gek is dat..
mijn kleuter is trouwens verontwaardigd dat hij later geen baby in zijn buik kan krijgen. En hij durft nu geen jurk meer aan naar school want dan wordt hij door M "verpest". Diezelfde M had trouwens gister zelf een jurk aan naar school..
(Voor L is een jurk iets wat je aandoet als het feest is, want dat doen mama en grote zus ook).
Jammer is dat.quote:Op donderdag 16 mei 2019 15:39 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wat heerlijk dat hij gewoon zijn eigen ding doet MC.![]()
Mijn T heeft heel lang gezellig in jurken van zijn zus rondgewandeld en roze was zijn lievelingskleur, maar inmiddels is roze voor meisjes en jurken zijn al helemaal uit den boze. Ik vind het heel jammer, het pure en onschuldige is eraf, zo voelt het. En dat allemaal omdat blijkbaar andere ouders speelgoed/kleding blijkbaar wel in hokjes plaatsen.
Fijn dat je een doorverwijzing hebt gekregen. Ik hoop dat de kinderarts kan helpen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grappig dat bij jullie startnummer 23 vrij laat is. Wij zijn dit jaar blij met startnummer 26, want dat is zo lekker vroegquote:Op vrijdag 24 mei 2019 10:57 schreef watmoetikkiezen het volgende:
Hier ben ik benieuwd. Wij hebben vanavond laatste avond. Dan begint t ook pas om 19.30.. Gelukkig zijn we dit keer vrij vroeg aan de beurt (vorig jaar waren we school 23 en dus om 20.15 pas aan t lopen)..L heeft tot nu toe prima gelopen..Alle avonden netjes de 5, al heb ik m gisteren een klein stukje gedragen nadat hij was gevallen. Hij is ook nog pas 4 natuurlijk en gaat vooral omdat grote zus ook gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo ging ons schoolreisje vorige week ook, heb nog nooit zo'n relaxte dag gehad met allemaal kleuters om me heenquote:Op woensdag 29 mei 2019 19:38 schreef exode het volgende:
MevrouwCactus, ik ga op het terras en ga ze tegen 15:00 zoeken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |