Jawel, dat is ook Zyklopquote:Op woensdag 1 mei 2019 19:07 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Nee hoor, dit is geloof ik een Zyklop.
[ afbeelding ]
Zeker mooie keus. Als je weinig aan machines/autos/motoren zit zal niet snel groter nodig hebben.quote:Op woensdag 1 mei 2019 10:55 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Nog even terugkoppeling, met dank voor alle tips! Het is uiteindelijk een bescheiden setje van Wera geworden via Amazon, waar het toch aanmerkelijk goedkoper was dan bij NL webshops:
[ afbeelding ]
Ging er uiteindelijk toch van uit dat ik niet heel veel grotere doppen nodig ga hebben, al viel de ratel qua formaat iets kleiner uit dan ik had verwacht. Het setje neemt in elk geval niet veel ruimte in in de gereedschapskastBovendien heeft hij in elk geval z'n werk inmiddels al prima gedaan, dus ik ben er erg blij mee!
Met de Zyklop bedoelen de meeste hier dit model ratel:quote:
Heb je al meer machines uit de 10,8V of 18V Bosch lijn ?quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:39 schreef Schild het volgende:
Ben aan t twijfelen voor een Bosch blauw decoupeerzaag.. het 10,8V model of toch de 18V uitvoering. Zal alleen huis tuin en keuken gebruik zijn, maar ben toch bang dat de 10,8 soms tekort schiet. Iemand die mijn twijfels kan wegnemen?
De 10,8V is er alleen in de T-greep variant, ik vind dat super irritant dus heb laatst de 18V beugel er bij gekocht. Veel fijner (en veiliger)quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:39 schreef Schild het volgende:
Ben aan t twijfelen voor een Bosch blauw decoupeerzaag.. het 10,8V model of toch de 18V uitvoering. Zal alleen huis tuin en keuken gebruik zijn, maar ben toch bang dat de 10,8 soms tekort schiet. Iemand die mijn twijfels kan wegnemen?
Heb ze allebei, heb het heel lang met de 10.8 gedaan. En die doet het echt prima, heb de bedrade nooit meer gebruikt sinds de aanschaf van die 10.8.quote:Op woensdag 29 mei 2019 10:39 schreef Schild het volgende:
Wait wut?quote:Op donderdag 2 mei 2019 06:58 schreef RB42 het volgende:
Ik zie nu ook dat er een Red Bull Racing variant is
quote:Op donderdag 30 mei 2019 10:15 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wait wut?
Moet ik hebben voor de grasmaaier natuurlijk
Ja wel je er mee doen? Slijpen en lassen aan je boot?quote:Op zondag 9 juni 2019 11:13 schreef Atmoz het volgende:
Ik ben opzoek naar een fatsoenlijke generator. Welke raden jullie aan?
Ja zoiets bijvoorbeeld. Er ligt ook walstroom, maar zo'n ding kan altijd handig zijn bedacht ik me gisteren.quote:Op zondag 9 juni 2019 11:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja wel je er mee doen? Slijpen en lassen aan je boot?
Dat maakt wel een heel verschil qua aggregaat. Waarmee ga je lassen, je CO2 ding op krachtstroom?quote:Op zondag 9 juni 2019 11:17 schreef Atmoz het volgende:
[..]
Ja zoiets bijvoorbeeld. Er ligt ook walstroom, maar zo'n ding kan altijd handig zijn bedacht ik me gisteren.
Dit jaquote:Op zondag 9 juni 2019 11:42 schreef densmee het volgende:
Ik zou eens kijken voor een kippor en een elektrode apparaatje
Je bent toch wel een flinke aggregaat nodig?quote:Op zondag 9 juni 2019 11:42 schreef densmee het volgende:
Ik zou eens kijken voor een kippor en een elektrode apparaatje
Da's natuurlijk alleen als je op vol vermogen lastquote:Op zondag 9 juni 2019 11:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je bent toch wel een flinke aggregaat nodig?
Uit de brochure haal ik dat een Kemmpi Miniarc 180 minimaal 5,5kVA moet hebben. Ik neem aan dat je zo'n soort lasapparaat bedoelt, of bedoel je een heel simpel ding met een spoel?
https://www.kemppi.com/nl-NL/offering/family/minarc-evo/
De grootste handzame Kippor levert 2,3kVA?
als je vol vermogen last wel inderdaad, maar als je op 90 ampere last dan kom je met die kippor een heel eind hoor.quote:Op zondag 9 juni 2019 11:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je bent toch wel een flinke aggregaat nodig?
Uit de brochure haal ik dat een Kemmpi Miniarc 180 minimaal 5,5kVA moet hebben. Ik neem aan dat je zo'n soort lasapparaat bedoelt, of bedoel je een heel simpel ding met een spoel?
https://www.kemppi.com/nl-NL/offering/family/minarc-evo/
De grootste handzame Kippor levert 2,3kVA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |