abonnement Unibet Coolblue
pi_186192880
Filmpje:
Ronkesc twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 20:16:15 32 days left to Eurovision 2019 - The stage construction is in progress, the seats and the revolving LED panels are in place 😎🇮🇱#Eurovision #DareToDream #ESC2019 #TelAviv #ExpoTelAviv https://t.co/Tm7RHmWlsZ reageer retweet
  zaterdag 13 april 2019 @ 16:10:11 #177
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_186192968
Het lijkt echt klein. Lijkt. Weet niet of t echt zo is.
Just do it »
pi_186193507
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 april 2019 16:10 schreef Niels93 het volgende:
Het lijkt echt klein. Lijkt. Weet niet of t echt zo is.
Mwa. Het is sowieso kleiner dan vorige jaren maarja... Op deze video ziet het er groot uit: https://www.instagram.com(...)igshid=1sqzqxyaiy5mh
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 april 2019 @ 18:17:14 #179
163650 Greys
pi_186194753
Zie Rusland topic.
Weten we iig waar de AR voor is. :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186195158
In plaats van de AR is het misschien een idee als Nederland de VAR naar het ESF stuurt. Die kan dan zodra een liedje vals gaat de boel even stilzetten om na te luisteren of de noten echt niet gehaald werden. Justine Pelmelay en Linda Wagenmakers zouden wel goede VAR's kunnen zijn.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_186200231
quote:
Uitslag Noorse previewshow 1:

92 Cyprus
83 Malta
62 Armenia
61 France
55 Iceland
51 Russia
48 Hungary
39 Australia
32 Moldova
22 Estonia

NL is in de laatste previewshow aan de beurt (over 3 weken).

Show is hier terug te zien: https://tv.nrk.no/serie/eurovision-song-contest/2019/MUHU07008119
quote:
Ook de IJslanders zijn begonnen.

Ze hebben de eerste 9 liedjes uit semi 1 beoordeeld:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uitzending: http://www.ruv.is/sjonvarp/beint?channel=ruv


[ Bericht 43% gewijzigd door grazz op 13-04-2019 23:24:51 ]
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 april 2019 @ 10:29:06 #182
163650 Greys
pi_186206385
Tsjechië doet het wel leuk hè in die preview shows :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186214472
pi_186230893
UPDATES:

- Netta gaat in de eerste semi optreden met het nummer Toy (niet in de finale?? echt stom hoor) en in de finale gaat ze optreden met een nummer die ze eind deze maand gaat uitbrengen. Dat maakt dat eerste dan wel weer goed :D Had het wel liever omgekeerd gezien... Toy is en blijft haar winnend nummer en dat hoort nu eenmaal bij de Grand Final vind ik. Ik was er ook echt zeker van dat ze Bassa Sababa ging doen met haar AR rinosaurus.

- Gal Gadot gaat meedoen met het Eurovisie op een 'speciale manier'.

- Nadav Guedj gaat bij een van de shows deelnemen aan een intervalact

- Eleni, Conchita, Verka & Mans gaan deelnemen aan een van de interval acts tijdens het Eurovisie (niet gezegd welke show)

- Israëlische ex Eurovisie winnaars gaan een interval act doen tijdens de finale

- Israëlische zanger Idan Raichel (ik ken hem niet :@ ) gaat optreden met 2 nieuwe nummers ofzo iets (die Hebreeuwse zinnen waren soms wat te moeilijk voor mijn brein)

- Eurovisie teaser met clipjes van de postcards: https://www.instagram.com(...)b_button_share_sheet

Al dit komt van @eurovision_israel instagram. Het staat allemaal in Hebreeuws geschreven dus dat is wel jammer voor jullie. Snap niet dat ze het niet gewoon in het Engels aankodigen, maar dat komt wss later wel.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 april 2019 @ 13:26:43 #186
163650 Greys
pi_186230927
Ja als er 'eurovision' in je Insta-naam staat doe je updates dan idd gewoon in het Engels. Wel zo handig voor Europa :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186230960
quote:
10s.gif Op maandag 15 april 2019 13:26 schreef Greys het volgende:
Ja als er 'eurovision' in je Insta-naam staat doe je updates dan idd gewoon in het Engels. Wel zo handig voor Europa :')
Idd. Op hun Twitter daarentegen tweeten ze wel gewoon in het Engels, maar wat ze in het Hebreeuws op hun insta zetten, zetten ze dan weer niet op Twitter. Willen ze het geheimhouden voor Europa? :@
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 15 april 2019 @ 13:30:28 #188
163650 Greys
pi_186230984
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:29 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Idd. Op hun Twitter daarentegen tweeten ze wel gewoon in het Engels, maar wat ze in het Hebreeuws op hun insta zetten, zetten ze dan weer niet op Twitter. Willen ze het geheimhouden voor Europa? :@
Vraag het eens op hun Insta waarom ze niet in het Engels doen als je wilt?
En geheim houden wordt niks als anderen zoals jij het gewoon kunnen lezen natuurlijk. En zo zullen er nog wel veel meer zijn. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_186230990
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:24 schreef justnathan321 het volgende:
UPDATES:

- Netta gaat in de eerste semi optreden met het nummer Toy (niet in de finale?? echt stom hoor) en in de finale gaat ze optreden met een nummer die ze eind deze maand gaat uitbrengen. Dat maakt dat eerste dan wel weer goed :D Had het wel liever omgekeerd gezien... Toy is en blijft haar winnend nummer en dat hoort nu eenmaal bij de Grand Final vind ik. Ik was er ook echt zeker van dat ze Bassa Sababa ging doen met haar AR rinosaurus.

- Gal Gadot gaat meedoen met het Eurovisie op een 'speciale manier'.

- Nadav Guedj gaat bij een van de shows deelnemen aan een intervalact

- Eleni, Conchita, Verka & Mans gaan deelnemen aan een van de interval acts tijdens het Eurovisie (niet gezegd welke show)

- Israëlische ex Eurovisie winnaars gaan een interval act doen tijdens de finale

- Israëlische zanger Idan Raichel (ik ken hem niet :@ ) gaat optreden met 2 nieuwe nummers ofzo iets (die Hebreeuwse zinnen waren soms wat te moeilijk voor mijn brein)

- Eurovisie teaser met clipjes van de postcards: https://www.instagram.com(...)b_button_share_sheet

Al dit komt van @:eurovision_israel instagram. Het staat allemaal in Hebreeuws geschreven dus dat is wel jammer voor jullie. Snap niet dat ze het niet gewoon in het Engels aankodigen, maar dat komt wss later wel.
TEL AVIV HITSHOW ISRAEL 2020
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_186231002
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 13:30 schreef Greys het volgende:

[..]

Vraag het eens op hun Insta waarom ze niet in het Engels doen als je wilt?
En geheim houden wordt niks als anderen zoals jij het gewoon kunnen lezen natuurlijk. En zo zullen er nog wel veel meer zijn. :D
Ga ik eens doen!
  Moderator maandag 15 april 2019 @ 13:34:06 #191
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_186231058
Postcards zien er top uit zo
pi_186231080


"Soms schrijven we in het Hebreeuws maar we schrijven ook wel in het Engels hoor"
Daar heb ik dus niets aan :{

Heb geantwoord met "Ah ok"

@Greys
pi_186231115
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:24 schreef justnathan321 het volgende:
UPDATES:

- Netta gaat in de eerste semi optreden met het nummer Toy (niet in de finale?? echt stom hoor) en in de finale gaat ze optreden met een nummer die ze eind deze maand gaat uitbrengen. Dat maakt dat eerste dan wel weer goed :D Had het wel liever omgekeerd gezien... Toy is en blijft haar winnend nummer en dat hoort nu eenmaal bij de Grand Final vind ik. Ik was er ook echt zeker van dat ze Bassa Sababa ging doen met haar AR rinosaurus.

- Gal Gadot gaat meedoen met het Eurovisie op een 'speciale manier'.

- Nadav Guedj gaat bij een van de shows deelnemen aan een intervalact

- Eleni, Conchita, Verka & Mans gaan deelnemen aan een van de interval acts tijdens het Eurovisie (niet gezegd welke show)

- Israëlische ex Eurovisie winnaars gaan een interval act doen tijdens de finale

- Israëlische zanger Idan Raichel (ik ken hem niet :@ ) gaat optreden met 2 nieuwe nummers ofzo iets (die Hebreeuwse zinnen waren soms wat te moeilijk voor mijn brein)

- Eurovisie teaser met clipjes van de postcards: https://www.instagram.com(...)b_button_share_sheet

Al dit komt van @:eurovision_israel instagram. Het staat allemaal in Hebreeuws geschreven dus dat is wel jammer voor jullie. Snap niet dat ze het niet gewoon in het Engels aankodigen, maar dat komt wss later wel.
Ja dat eerste is volgens mij bijna altijd zo, dat ze met het winnende nummer de eerste halve finale openen. Tenminste dacht ik

Postcards zien er mooi uit _O_
pi_186231128
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 13:37 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja dat eerste is volgens mij bijna altijd zo, dat ze met het winnende nummer de eerste halve finale openen. Tenminste dacht ik

Postcards zien er mooi uit _O_
Was vorig jaar toch bij de finale dat Salvador optrad?
pi_186231180
https://www.instagram.com(...)b_button_share_sheet

Animatie van de stage. Ziet er gelukkig niet zo klein uit.
pi_186231283
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:38 schreef justnathan321 het volgende:

[..]

Was vorig jaar toch bij de finale dat Salvador optrad?
Ja ook Amar pelos dois? Of nieuwe nummers?

Nu twijfel ik _O- Salvador was er helemaal niet op dinsdag zeker. Jamala was wel tijdens de halve finale, Loreen ook
pi_186231319
quote:
1s.gif Op maandag 15 april 2019 13:48 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja ook Amar pelos dois? Of nieuwe nummers?

Nu twijfel ik _O- Salvador was er helemaal niet op dinsdag zeker. Jamala was wel tijdens de halve finale, Loreen ook
Zowel winnend nummer als een nieuwe nummer dacht ik. Samen met zo'n oude man :P.
pi_186231486
Meestal willen artiesten alleen optreden als ze hun nieuwe plaat ook mogen laten horen. Niet zelden is dat dan enorme bagger overigens. Al komt het andersom ook wel voor (Celine Dion - Where Does My Heart Beat Now in 1989 // Helena Paparizou - Mambo in 2006) dat dit het beste optreden van de avond blijkt te zijn.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † maandag 15 april 2019 @ 14:18:43 #199
368283 ato
pi_186231712
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 14:02 schreef Fred_B het volgende:
Meestal willen artiesten alleen optreden als ze hun nieuwe plaat ook mogen laten horen. Niet zelden is dat dan enorme bagger overigens. Al komt het andersom ook wel voor (Celine Dion - Where Does My Heart Beat Now in 1989 // Helena Paparizou - Mambo in 2006) dat dit het beste optreden van de avond blijkt te zijn.
Grappig dat juist Celine daarna door brak. Mooi liedje vind ik dat ook.
Life can be a bitch, so like it..
pi_186231849
quote:
0s.gif Op maandag 15 april 2019 13:42 schreef justnathan321 het volgende:
https://www.instagram.com(...)b_button_share_sheet

Animatie van de stage. Ziet er gelukkig niet zo klein uit.
Oh echt wel tof hoor als je ziet hoe dicht het publiek er op zit.
~The present is all there is~
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')