En dat je het niks vind begrijp ik ook al te goed!quote:Op maandag 8 april 2019 18:35 schreef Greys het volgende:
Ik vind het ook niks, maar ik gun het Nexum enzo die het wel te gek vinden wel.

Die Timberlake kan wel alles he. Wat een supertalent is dat (geen sneer naar Madonna overigens).quote:Op maandag 8 april 2019 18:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja die vond ik wel tof.
Maar eigenlijk hoeven dat soort sterren van mij helemaal niet op het ESFEr zijn al hoofdpersonen genoeg die daar optreden. Daar hoort het om te gaan imho.

Of gewoon die Amerikaanse meuk lekker thuis laten. Dit ons europese feestje.quote:Op maandag 8 april 2019 18:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Lady Gaga gewoon laten komenPast ook wel bij de uitstraling van het ESC.

Adelequote:Op maandag 8 april 2019 18:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Of gewoon die Amerikaanse meuk lekker thuis laten. Dit ons europese feestje.Dan hadden ze Adele maar moeten uitnodigen.

Maar dan wel te laf zijn om alle schuld op Janet af te schuiven na haar hele tietflashquote:Op maandag 8 april 2019 18:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die Timberlake kan wel alles he. Wat een supertalent is dat (geen sneer naar Madonna overigens).

Wat heeft dat met zijn artiest zijn te maken :Squote:Op maandag 8 april 2019 18:38 schreef Nexum het volgende:
[..]
Maar dan wel te laf zijn om alle schuld op Janet af te schuiven na haar hele tietflash

Echt! Ben helemaal verliefd op deze performance. Sowieso al op het nummer maar dit duet.quote:Op maandag 8 april 2019 18:37 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Die Timberlake kan wel alles he. Wat een supertalent is dat (geen sneer naar Madonna overigens).

Dua Lipa is ook geen topzangeres, maar is een stijlicoon en artiest van nu. Wat is er relevant aan Madonna dan? Noem eens een recente hit?quote:Op maandag 8 april 2019 18:36 schreef Nexum het volgende:
[..]
Ja, want Dua Lipa kan super goed zingen live en is bekend om haar danskunsten![]()
Was het slimmer geweest om een meer recente artiest (zoals bijvoorbeeld Lady Gaga) te boeken? Misschien wel. Maar dat neemt niet weg dat Madonna nog steeds relevant is. Anders zouden haar concerten niet nog steeds prima verkocht worden. Tuurlijk is het niet meer zoals vroeger, dat is logisch, er zijn nu veel meer andere artiesten, maar ze is nog steeds een icoon.

quote:Op maandag 8 april 2019 18:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Echt! Ben helemaal verliefd op deze performance. Sowieso al op het nummer maar dit duet.![]()

Niks! Ik wou het gewoon even erbij halen. Want ik vind Justin dan weer helemaal niks. Als artiest niet en als persoon ook niet.quote:Op maandag 8 april 2019 18:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Wat heeft dat met zijn artiest zijn te maken :S

Ieder z'n ding en ik vind het voor jou tof dat Madonna komt en voor mij een mooie plaspauze.quote:Op maandag 8 april 2019 18:40 schreef Nexum het volgende:
[..]
Niks! Ik wou het gewoon even erbij halen. Want ik vind Justin dan weer helemaal niks. Als artiest niet en als persoon ook niet.

Haar nieuwe album komt dit jaar nog uit. En ik verwacht een positieve respons. Ze is nog steeds bezig en ze doet het nog steeds super goed. Haar Rebel Heart tour die in 2016 eindigde, daarvan waren alle shows uitverkocht. Dat bewijst dus nog steeds hoeveel animo er voor haar is.quote:Op maandag 8 april 2019 18:39 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Dua Lipa is ook geen topzangeres, maar is een stijlicoon en artiest van nu. Wat is er relevant aan Madonna dan? Noem eens een recente hit?

Ik had Lady Gaga laten komen met het oog op A Star is Born en haar bekende hits en natuurlijk haar actie tegen gelijkheid etc etc. Anders Robbie Williams. Die had die tent afgebrokenquote:Op maandag 8 april 2019 18:43 schreef Nexum het volgende:
[..]
Haar nieuwe album komt dit jaar nog uit. En ik verwacht een positieve respons. Ze is nog steeds bezig en ze doet het nog steeds super goed. Haar Rebel Heart tour die in 2016 eindigde, daarvan waren alle shows uitverkocht. Dat bewijst dus nog steeds hoeveel animo er voor haar is.

Confessions On A Dance Floorquote:Op maandag 8 april 2019 18:42 schreef Mylene het volgende:
Van haar beste tournee:
Ik vind het wel leuk dat ze komt![]()
.

Lady Gaga had ik zelfs nog leuker gevonden. Mijn favoriete artiest aller tijdenquote:Op maandag 8 april 2019 18:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik had Lady Gaga laten komen met het oog op A Star is Born en haar bekende hits en natuurlijk haar actie tegen gelijkheid etc etc. Anders Robbie Williams. Die had die tent afgebroken

Die van mij leeft al jaren niet meer (Freddie Mercury) alhoewel ik Adam Lambert ook wel tof had gevondenquote:Op maandag 8 april 2019 18:44 schreef Nexum het volgende:
[..]
Lady Gaga had ik zelfs nog leuker gevonden. Mijn favoriete artiest aller tijden![]()

Ja, net zoals voor Sting en Phil Collins en andere 80s-artiesten. Maar wat voegt het toe om die nu een bak geld te geven om alsje-alsjeblieft te komen optreden?quote:Op maandag 8 april 2019 18:43 schreef Nexum het volgende:
[..]
Haar nieuwe album komt dit jaar nog uit. En ik verwacht een positieve respons. Ze is nog steeds bezig en ze doet het nog steeds super goed. Haar Rebel Heart tour die in 2016 eindigde, daarvan waren alle shows uitverkocht. Dat bewijst dus nog steeds hoeveel animo er voor haar is.

Da's onzin imo. 2016 stond toch ook niet bekend om ''het jaar dat Justin Timberlake er was''. Zijn performance werd zelfs overshadowed door Love, Love Peace Peace.quote:Op maandag 8 april 2019 18:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dus 2019 wordt straks niet meer "het jaar dat Nederland eindelijk weer eens won", maar "het jaar dat Madonna er was".![]()
Fijn hoor, van mij mag ze thuisblijven.![]()
Het is dat ik er het geld niet voor heb, anders had ik haar ff 2 miljoen geboden om niet te komen.![]()

Leuk hoor dat die kerel er 1,3 miljoen voor overheeft. Hij had ook een deel van dat bedrag in het songfestival zelf kunnen stoppen zodat de kaarten betaalbaar zouden zijn.quote:A-list artists do not get paid for the Super Bowl Halftime Show, only expenses and production costs are covered - those can run in the millions for that show. At Eurovision obviously production costs are low because everything (stage, lighting, etc.) is already in place.
SuperBowl 2018 - 103.5 million viewers - Halftime Show 106.6 million viewers
Eurovision 2018 - 186 million viewers (no separate number for the Interval Act)
My conclusion: artists should be happy to perform unpaid (only get expenses) for the exposure they get.

Paar raketten die ze gaan afschieten?quote:Op maandag 8 april 2019 18:48 schreef Nexum het volgende:
[..]
Da's onzin imo. 2016 stond toch ook niet bekend om ''het jaar dat Justin Timberlake er was''. Zijn performance werd zelfs overshadowed door Love, Love Peace Peace.
Israël heeft sowieso nog wel wat echt Israëlisch in petto voor een interval performance.

Op Madonna?quote:Op maandag 8 april 2019 18:48 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Paar raketten die ze gaan afschieten?

In Nederland gaat het ook enorm duur wordenquote:Op maandag 8 april 2019 18:48 schreef Em31 het volgende:
En vond dit ook wel goed gezegd van iemand op escforum
[..]
Leuk hoor dat die kerel er 1,3 miljoen voor overheeft. Hij had ook een deel van dat bedrag in het songfestival zelf kunnen stoppen zodat de kaarten betaalbaar zouden zijn.

Voor mij persoonlijk lift het de show op en maakt het gewoon veel beter. Maar goed, zoals al eerder gezegd is, ieder z'n ding. Laten we het er gewoon op houden dat ik er van ga genieten, en als jij dat niet doet is dat prima.quote:Op maandag 8 april 2019 18:47 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, net zoals voor Sting en Phil Collins en andere 80s-artiesten. Maar wat voegt het toe om die nu een bak geld te geven om alsje-alsjeblieft te komen optreden?

Ja jij bijvoorbeeldquote:Op maandag 8 april 2019 18:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
In Nederland gaat het ook enorm duur wordenEr kunnen immers maar een x-aantal mensen naar binnen. Daarnaast gaan velen van dit forum misgrijpen let maar op. Ineens zogenaamde ESC fans zullen alle kaarten voor onze neuzen weggrijpen

Lieve schat ik kijk al 28 jaar ESCquote:Op maandag 8 april 2019 18:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja jij bijvoorbeeld![]()
In Nederland kun je veel meer kaarten verkopen. Gaat echt niet zo duur worden. Zelfs Stockholm was een stuk goedkoper

Niet echt. ZiggoDome is niet heel groot hequote:Op maandag 8 april 2019 18:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja jij bijvoorbeeld![]()
In Nederland kun je veel meer kaarten verkopen. Gaat echt niet zo duur worden. Zelfs Stockholm was een stuk goedkoper

Dit is idd maar een klein halletje ja. Ziggodome en Ahoy kun je zelfs al meer man in kwijt.quote:Op maandag 8 april 2019 18:53 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja jij bijvoorbeeld![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |