Tijdje terug was ik in de AH, moest pils halen dus ik naar de alcohol afdeling gaan, komt er een dikke vent op zo'n scootmobiel aanrijden, stonk zo vreselijk erg, voeten waren helemaal opgezwollen en zn bilnaad was ongelooflijk aanwezig, gadverdamme en dan nog een tray pils halen hequote:Op zaterdag 28 september 2019 21:24 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
licht verontrustend als je om 8u naar de supermarkt gaat en er gelijk al een zwerver uit komt met 2 halve liters pitbier
maar dat mag allemaalquote:Op zondag 29 september 2019 14:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Tijdje terug was ik in de AH, moest pils halen dus ik naar de alcohol afdeling gaan, komt er een dikke vent op zo'n scootmobiel aanrijden, stonk zo vreselijk erg, voeten waren helemaal opgezwollen en zn bilnaad was ongelooflijk aanwezig, gadverdamme en dan nog een tray pils halen he
Wijnand is flink achteruit gegaan zeg.quote:Op zondag 29 september 2019 14:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Tijdje terug was ik in de AH, moest pils halen dus ik naar de alcohol afdeling gaan, komt er een dikke vent op zo'n scootmobiel aanrijden, stonk zo vreselijk erg, voeten waren helemaal opgezwollen en zn bilnaad was ongelooflijk aanwezig, gadverdamme en dan nog een tray pils halen he
Haaaaans, get ze flammenwerfer!!!1!!1!!!11!quote:Op zondag 29 september 2019 14:03 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
quote:Op zondag 29 september 2019 19:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wijnand is flink achteruit gegaan zeg.
quote:Op zondag 29 september 2019 19:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wijnand is flink achteruit gegaan zeg.
Hey maar Daaf, jongen, heb jij die LittleBrownie nog ff zitten aanstampen in dr poeperd of hoe zit dat? Ff een vluggertje onder de Dom of bij Mariaplaats?quote:
Was op dat moment een broodje met vlokken naar binnen aan het proppen, wat dan?quote:
Toch wel jammer dat je op geen een van mijn vragen antwoord geeftquote:
Ach, het kind is bangquote:
Pussyquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |