Leugens, allemaal leugensquote:Op zondag 7 april 2019 00:52 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Ik schijn nu “volwassen” te zijn :’)
Als we iedereen op één server weten te krijgen kan het nog wel een tijdje doorquote:Op woensdag 10 april 2019 19:53 schreef Mender het volgende:
Waren dit nu de laatste stuiptrekkingen van dit topic?
Alsof we nog MC spelen johquote:Op donderdag 11 april 2019 11:44 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Als we iedereen op één server weten te krijgen kan het nog wel een tijdje door
Je komt mij bekend voor maar heb verder geen idee meer wie jij bent, en los van dat, zelfs met Crocs fix ik bitches xquote:Op vrijdag 12 april 2019 17:47 schreef mar456 het volgende:
Ik dacht dat jij op zulke schoenen liep te shinen bij de ladies bob?
[ afbeelding ]
Funfact die heb ik alquote:Op zaterdag 20 april 2019 15:40 schreef Curlbrah het volgende:
Bobber maak je eigen WhatsApp groep dan
Ja gvd ik word half brabo deze dagenquote:
faka manbroooquote:
Insgelijks xquote:
ben aangereden witte wel sund!quote:
Ja die heb ik ook hoor, rete handig dat je er altijd bij kanquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:39 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Funfact die heb ik alVeel mensen lachen mij er om uit tot ik uitleg hoezo; ik kan daar alles snel in kwijt zoals memo's/boodschappenlijstjes en dat kan ik op zowel mn mobiel als laptop bereiken
Maar whatsapp staat bij mij bijna altijd open want ben populaire boy en anders moet ik telkens op zoek naar die ene appquote:
Hoe ga je whatsapp 'overal gebruiken' als je telefoon wel aan moet staan?quote:Op zaterdag 18 mei 2019 00:57 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Maar whatsapp staat bij mij bijna altijd open want ben populaire boy en anders moet ik telkens op zoek naar die ene app
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |