want?quote:Op donderdag 5 december 2019 14:27 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Vind het al knap dat ze uberhaupt komen op deze dag
Sinterklaas mien jung, PostNL heeft het retedruk dan, net als met kerst.quote:Op donderdag 5 december 2019 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
want?
overigens niet geweest, heb de boel maar uitgesteld naar zaterdag
gelukkig was het geen postFailNLquote:Op vrijdag 6 december 2019 12:27 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
Sinterklaas mien jung, PostNL heeft het retedruk dan, net als met kerst.
DHL is ook dramaquote:Op vrijdag 6 december 2019 21:13 schreef mschol het volgende:
[..]
gelukkig was het geen postFailNL
gewoon DHL, en ja ook die hebben het vast druk, maar zeg dan niet dat je laat bent.. (afleverwindow tussen 22:00 en 22:33),zeg dan gewoon dat je niet komt.
alleen krijgt de bezorger dan op z'n flikker.
gemiddeld genomen beter dan postnl of dpd hier.quote:
gratis medewerkers slaven wil iedereenquote:Op zondag 8 december 2019 13:14 schreef bobbernaut het volgende:
Dat moment dat elk stagebedrijf je wilt en je ze dus moet afzeggen, damn it feels bad to be wanted
quote:Op zondag 8 december 2019 14:28 schreef mschol het volgende:
[..]
gratis medewerkers slaven wil iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondanks dat ik al die internetmemes ken en echt een zielig jochie ben dat kk stuk gaat om minecraft memes kan ik mij niet relateren aan dit soort mensenOp woensdag 20 november 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Bob is gewoon noord korea. Keihard schreeuwen en herrie maken op het grensgebied om de vijand gek te maken.
Oef denk dat dit een gevalletje busje later wordtquote:Op dinsdag 10 december 2019 08:11 schreef bobbernaut het volgende:
Gvd moet kakken maar moet over minder dan 20 minuten ook mn bus halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |