abonnement Unibet Coolblue
pi_186100414


Ik Vertrek
Serie reportages waarin Nederlanders, die hun geluk in het buitenland gaan beproeven, worden gevolgd. Om uiteenlopende redenen vertrekken steeds meer mensen uit Nederland. De zon, de vrijheid, de mentaliteit of ouderwets ondernemersschap spelen een rol in de verstrekkende beslissing om je voorgoed in het buitenland te vestigen en hier huis en haard op te zeggen. Ook dit seizoen volgen we uiteenlopende gezinnen en stellen. Waar gaan ze naar toe? Waarom en wat laten ze achter? We zien de laatste voorbereidingen in Nederland, het emotionele afscheid van vrienden en familie en de eerste onzekere stappen in het land van bestemming. Van alle voorspoed en tegenslag is de kijker direct getuige gedurende de eerste spannende maanden in het nieuwe thuisland.

De Ik Vertrek-bingokaart: https://bingobaker.com/play/111385
pi_186100432
Goede TT.
pi_186100723
Haters, :')

Iedereen met een kritische noot of opmerking is meteen een hater? Wat doe je dan in godsnaam op een discussieforum MCH?
pi_186101184
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 13:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Haters, :')

Iedereen met een kritische noot of opmerking is meteen een hater? Wat doe je dan in godsnaam op een discussieforum MCH?
Rustaaahhhggg, gewoon referentie aan alle Facebook comments
pi_186101366
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 13:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Haters, :')

Iedereen met een kritische noot of opmerking is meteen een hater?
Niet bedoeld voor TS, want die bedoelt de titel dus anders.

Maar ja, iedereen met kritiek is al gauw een "hater".
pi_186101431
T is tijd voor de volgende aflevering :D
pi_186101487
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 13:32 schreef MCH het volgende:

[..]

Rustaaahhhggg, gewoon referentie aan alle Facebook comments
Logisch...
  maandag 8 april 2019 @ 14:28:53 #8
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_186101946
Ik kijk vooral uit naar dat drietal - een stelletje + hartsvriendin, waarbij een van de 3 Cosmos heet. Als dat geen gouden televisie op gaat leveren, weet ik het ook niet meer.
pi_186102092
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 13:54 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Logisch...
Wat is je probleem nu precies? Over de aflevering van zaterdag was de kritiek waarschijnlijk wel een beetje terecht maar meestal komt de kritiek van mensen die zelf nooit zo'n stap durven te maken en maar afgeven afgeven.
pi_186102256
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 14:36 schreef MCH het volgende:

[..]

Wat is je probleem nu precies? Over de aflevering van zaterdag was de kritiek waarschijnlijk wel een beetje terecht maar meestal komt de kritiek van mensen die zelf nooit zo'n stap durven te maken en maar afgeven afgeven.
Helaas sta je bij fok (en andere Social media) al met 1 nul achter als je ouders geld hebben. Hierdoor sneeuwen de terechte kritieken onder.
pi_186102363
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 14:36 schreef MCH het volgende:

[..]

Wat is je probleem nu precies? Over de aflevering van zaterdag was de kritiek waarschijnlijk wel een beetje terecht maar meestal komt de kritiek van mensen die zelf nooit zo'n stap durven te maken en maar afgeven afgeven.
Voor mijn ontopic mening verwijs ik je door naar de laatste pagina van het vorige topic.

Ik vind je topic titel vreemd.

Daarnaast kun je in Kaaskoppen in het Buitenland zien hoe onze emigratie avonturen verliepen. Ik geef niet af op dit stel en de meesten hier ook niet.

Kies je ervoor om met je kop op tv te willen, zeker met ik vertrek dan kun je wel wat reacties verwachten. Idem met programma's zoals Tempation Island.
pi_186102409
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 14:52 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Voor mijn ontopic mening verwijs ik je door naar de laatste pagina van het vorige topic.

Ik vind je topic titel vreemd.

Daarnaast kun je in Kaaskoppen in het Buitenland zien hoe onze emigratie avonturen verliepen. Ik geef niet af op dit stel en de meesten hier ook niet.

Kies je ervoor om met je kop op tv te willen, zeker met ik vertrek dan kun je wel wat reacties verwachten. Idem met programma's zoals Tempation Island.
:')
pi_186102733
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 14:54 schreef MCH het volgende:

[..]

:')
Idd
pi_186103121
http://www.happyfishbali.com/sjors-lieke-uit-ik-vertrek-bali/

Ook hier vertelt ze dat Sjors een baan aangeboden kreeg en zij heeft besloten met hem mee te gaan.
Dat is toch niet verteld in de uitzending?
pi_186103176
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 15:44 schreef Cheja het volgende:
http://www.happyfishbali.com/sjors-lieke-uit-ik-vertrek-bali/

Ook hier vertelt ze dat Sjors een baan aangeboden kreeg en zij heeft besloten met hem mee te gaan.
Dat is toch niet verteld in de uitzending?
Klopt en Sjors en vriendin hebben ook gewoon gelijk. Natuurlijk knipt men in de aflevering. Zo hebben ze een collega van mijn schoonvader ook gevolgd (Portugal B&B enkele jaren terug) en ook daar werd geknipt. Dus de redactie moet niet doen alsof hun neus bloed :')
  maandag 8 april 2019 @ 15:49:48 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_186103200
Je weet dat er in elk opgenomen TV-programma altijd geknipt en gemonteerd wordt. Dus moet je niet naïef zijn als je jezelf voor zo'n programma opgeeft.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_186103205
quote:
14s.gif Op maandag 8 april 2019 15:49 schreef golfer het volgende:
Je weet dat er in elk opgenomen TV-programma altijd geknipt en gemonteerd wordt. Dus moet je niet naïef zijn als je jezelf voor zo'n programma opgeeft.
Dat is het probleem niet. De redactie zet hun heel anders weg. Dat is wat anders dan gewoon knippen.
  Moderator maandag 8 april 2019 @ 15:50:43 #18
155227 crew  Guppy
dus
pi_186103213
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 15:44 schreef Cheja het volgende:
http://www.happyfishbali.com/sjors-lieke-uit-ik-vertrek-bali/

Ook hier vertelt ze dat Sjors een baan aangeboden kreeg en zij heeft besloten met hem mee te gaan.
Dat is toch niet verteld in de uitzending?
Ze hebben het daar ook over dat ze het land gekocht hebben in plaats van verpacht
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_186103219
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 15:50 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat is het probleem niet. De redactie zet hun heel anders weg. Dat is wat anders dan gewoon knippen.
nee hoor, dat is gewoon TV maken, dat doen ze gewoon altijd. Als je dat niet begrijpt moet je er ver van wegblijven.
pi_186103221
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 15:50 schreef Guppyfriend het volgende:
Ze hebben het daar ook over dat ze het land gekocht hebben in plaats van verpacht
Overigens is Bali wel prachtig hoor. Ik wil zo weer terug, alleen het is zo'n teringeind vliegen. _O-

[ Bericht 10% gewijzigd door Guppy op 08-04-2019 15:52:55 ]
  Moderator maandag 8 april 2019 @ 15:53:59 #21
155227 crew  Guppy
dus
pi_186103244
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 15:51 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Overigens is Bali wel prachtig hoor. Ik wil zo weer terug, alleen het is zo'n teringeind vliegen. _O-
Is ook prachtig! Ik wil ook wel weer terug O+

Sorry hoor, ik editte jouw post per ongeluk, in plaats van quote. Vet moeilijk op mobiel :’)
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_186103254
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 15:53 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Is ook prachtig! Ik wil ook wel weer terug O+

Sorry hoor, ik editte jouw post per ongeluk, in plaats van quote. Vet moeilijk op mobiel :’)
En het is zo spotgoedkoop _O_ Restaurantjes 5 euro p.p inclusief drinken _O_ _O_ Ze verkopen gewoon vuurwerk naast de sigaretten in die supermarktjes _O- Wat een land
pi_186103309
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2019 15:50 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat is het probleem niet. De redactie zet hun heel anders weg. Dat is wat anders dan gewoon knippen.
Denk niet dat ze anders zijn neergezet. Haar hart ligt in fashion niet in het runnen van zo'n villa. Ze zegt het zelf en straalt dat ook uit. Heeft niks met knippen en plakken te maken.
pi_186103333
quote:
1s.gif Op maandag 8 april 2019 15:50 schreef Guppyfriend het volgende:

[..]

Ze hebben het daar ook over dat ze het land gekocht hebben in plaats van verpacht
ik heb het even gelezen, ze hebben eerst land gekocht/gepacht en daarna eens gaan kijken wat ze wilden gaan doen, lekkere volgorde :D
pi_186105022
Ik begrijp de kritiek niet, ze hebben een mooi project neergezet wat volgens mij aardig succesvol is. Geleend geld of niet, uiteindelijk is het een flink risico op je 25ste. Er kon veel meer misgaan.

Daarnaast kwamen ze op mij positief over. Niets mis met iemand die veel lacht.
BlaBlaBla
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')