Ik ben gisteren al geweest.quote:Op dinsdag 9 april 2019 13:54 schreef DeLuna het volgende:
Vraag voor de marathonloperts, wanneer gaan jullie weer?
Bij wyccie sta ik nergens van te kijken....die is nog gekker dan ikquote:Op dinsdag 9 april 2019 19:43 schreef heywoodu het volgende:
Verdorie, op zondag een marathon lopen en dan dinsdag een bootcamp overslaan....omdat je je haren niet wilt wassen.
Toen ik de vraag stelde verwachtte ik al zo'n antwoord van wycciequote:Op dinsdag 9 april 2019 19:44 schreef YUR het volgende:
[..]
Bij wyccie sta ik nergens van te kijken....die is nog gekker dan ik
Op zich niks mis mee om dat te doen toch? Zolang je ook en vooral gewoon trots blijft op de prestatiequote:Op dinsdag 9 april 2019 19:48 schreef DeLuna het volgende:
Ik zit nu wel in de fase dat ik kritisch kijk naar mijn resultaat. Had ik niet toch dit of dat moeten doen? Blabla.
Dat had ik al tijdens de racequote:Op dinsdag 9 april 2019 19:48 schreef DeLuna het volgende:
Ik zit nu wel in de fase dat ik kritisch kijk naar mijn resultaat. Had ik niet toch dit of dat moeten doen? Blabla.
Ok, zo klinkt het wel heel slecht.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:43 schreef heywoodu het volgende:
Verdorie, op zondag een marathon lopen en dan dinsdag een bootcamp overslaan....omdat je je haren niet wilt wassen.
Ik wil best solidair zijn en ook niet sporten?quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:24 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ok, zo klinkt het wel heel slecht.
Nu krijg ik een schuldgevoel omdat ik donderdag, vrijdag en zaterdag ook al niet kan sporten.
Nee joh, je hebt gewoon gedaan wat voor jou op dat moment de juiste keuze was.quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:48 schreef DeLuna het volgende:
Nee, jij moet.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:30 schreef heywoodu het volgende:
Ik wil best solidair zijn en ook niet sporten?
Met een PR moet je altijd tevreden zijn. Geen enkele race is perfect, dus er blijft wat te verbeteren over. Maar je weet nooit wanneer en of je weer een PR loopt dus geniet hiervan!quote:Op dinsdag 9 april 2019 19:48 schreef DeLuna het volgende:
Ik las dit verkeerdquote:Op dinsdag 9 april 2019 13:54 schreef DeLuna het volgende:
Vraag voor de marathonloperts, wanneer gaan jullie weer? En wanneer kan je ongeveer weer een schema oppakken? Vorige keer ben ik namelijk zo goed als gestopt met hardlopen en dat ben ik dit jaar niet van plan, vandaar de vraag.
Ik ga in ieder geval deze week nog niet lopen. Misschien dat ik zaterdag wat rustig ga fietsen ofzo.
Nou, deze week nog niet dus.quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik las dit verkeerddacht dat je bedoelde "wanneer gaan jullie weer een marathon lopen?"
Klopt zeker.quote:Op dinsdag 9 april 2019 20:32 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Met een PR moet je altijd tevreden zijn. Geen enkele race is perfect, dus er blijft wat te verbeteren over. Maar je weet nooit wanneer en of je weer een PR loopt dus geniet hiervan!
quote:Op dinsdag 9 april 2019 21:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik las dit verkeerddacht dat je bedoelde "wanneer gaan jullie weer een marathon lopen?"
Ik ga me opgeven voor Amsterdamquote:Op dinsdag 9 april 2019 21:18 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik heb het hele stuk nog niet woord voor woord gelezen (komt straks wel), maar het belangrijkste zag ik al wel! Mooi doel, en fijn dat je er weer vol voor durft te gaan.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Over marathonkriebels gesproken:
https://geengratislunch.blog/2019/04/09/voor-alles-de-marathon/
Voor hoe lang zit je in Parijs? Is er daar een groep waarbij je je aan zou kunnen sluiten?quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:03 schreef La_Tramposa het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi geschreven zeg.quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Mooi stuk LT en heel herkenbaar ook!quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:03 schreef La_Tramposa het volgende:
quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:43 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Voor hoe lang zit je in Parijs? Is er daar een groep waarbij je je aan zou kunnen sluiten?Nog iets minder dan 2 maanden, maar ik heb niet echt zin of behoefte om hier bij een groep aan te sluiten. Ben vaak niet voor 21h thuis maar 's ochtends of in mijn lunchpauze trainen met het schema van de Haag trainer gaat prima. Het is ook niet dat ik de trainingen niet doe momenteel, het gaat meer om de mindset en alles eromheen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha en succes zondag, wie weet kun je een leuke hoogspringer opvangen
Nu snel slapen.. iets met daad en woord!Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Ik wist niet dat Nederland ook een soort The Boat Race had...als ik dat had geweten (zeker met een ploeg die na meer dan een halve eeuw weer won) had ik daar wel even wat over geschreven voor FOK!quote:Op dinsdag 9 april 2019 22:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |