Wat? Die man is zo slecht dat het goed is.quote:
Ach in VI ook al zo vaak benoemd, niemand doet wat.quote:Op zondag 7 april 2019 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
Misschien weer massaal negatief tweeten over Tom zodat NOS de ogen opent?
Einde contract, doei. Eerder doen ze hem niet weg.quote:Op zondag 7 april 2019 22:31 schreef RensAjacied het volgende:
Misschien weer massaal negatief tweeten over Tom zodat NOS de ogen opent?
Het is net jiskefet.quote:Op zondag 7 april 2019 22:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat? Die man is zo slecht dat het goed is.
Hij heeft onbepaald contractquote:Op zondag 7 april 2019 22:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Einde contract, doei. Eerder doen ze hem niet weg.
Shirtje van vriendin aangetrokken in de haast.quote:Op zondag 7 april 2019 22:33 schreef Tyron het volgende:
een jas over een v-hals
wat vinden we van deze modieuze keuze van levsjenko
Altijd genieten met die Rus. Hopen dat hij bij Vitesse blijft.quote:Op zondag 7 april 2019 22:34 schreef RensAjacied het volgende:
Deze trainer is een god in interviews.
Hoop ik ookquote:Op zondag 7 april 2019 22:35 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Altijd genieten met die Rus. Hopen dat hij bij Vitesse blijft.
En anders niks.quote:Op zondag 7 april 2019 22:36 schreef RensAjacied het volgende:
Willem gaat ook even interessant doen met zijn volkskranthoofd.
KUTKRANT
Hij was 13 jaar geleden al ongelooflijk arrogant. Ik heb hem in 2006 zien rennen voor zijn levenquote:Op zondag 7 april 2019 22:36 schreef Zipportal het volgende:
Die scheids is gewoon waardeloos met zijn gelhoofd.
Bij welke rellen?quote:Op zondag 7 april 2019 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij was 13 jaar geleden al ongelooflijk arrogant. Ik heb hem in 2006 zien rennen voor zijn leven
Hij heeft ook lopen wedden in het verleden, hij is sowieso dubieus.quote:Op zondag 7 april 2019 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij was 13 jaar geleden al ongelooflijk arrogant. Ik heb hem in 2006 zien rennen voor zijn leven
Straks komt slikse Sjoerd. Nog even geduld.quote:Op zondag 7 april 2019 22:38 schreef Doublepain het volgende:
Godverdomme wat een intens domme discussies altijd he
WK Amsterdam '06quote:
Bij welke rellen?quote:Op zondag 7 april 2019 22:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Wk amsterdam wat?quote:Op zondag 7 april 2019 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
WK Amsterdam '06
Hij liet de finale totaal, maar dan ook écht totaal uit de hand lopen. Zijn schuld.
Ook net te amicaal met profspelers en hun partners Facebook enzo.quote:Op zondag 7 april 2019 22:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hij heeft ook lopen wedden in het verleden, hij is sowieso dubieus.
Gevaarlijk spel wel, maar geen pingel.quote:Op zondag 7 april 2019 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
Gevaarlijk spel is gevaarlijk spel. Maar hij raakt hem niet. Toch gevaarlijk spel.
Ik snap die discussies over grensrechters ook niet meer want als ze niet vlaggen voor buitenspel raken ze vrij overbodig.quote:Op zondag 7 april 2019 22:41 schreef Halcon het volgende:
[..]
Gevaarlijk spel wel, maar geen pingel.
Die kerel van Vistas geel voor aanstellen of zo.
Kan je wel keihard naaien, zie Ajax-Real waar een doorgebroken Tadic wordt afgevlagd terwijl hij op eigen helft stond.quote:Op zondag 7 april 2019 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik snap die discussies over grensrechters ook niet meer want als ze niet vlaggen voor buitenspel raken ze vrij overbodig.
welk WK was datquote:Op zondag 7 april 2019 22:39 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
WK Amsterdam '06
Hij liet de finale totaal, maar dan ook écht totaal uit de hand lopen. Zijn schuld. Hij was toen een jaar of 18
Bij twijfel door laten spelen i.p.v. afvlaggen en dan de VAR laten kijken.quote:Op zondag 7 april 2019 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik snap die discussies over grensrechters ook niet meer want als ze niet vlaggen voor buitenspel raken ze vrij overbodig.
Klopt ook wel maar dan staat zo'n man er alleen voor overtredingen langs de zijlijn en mag hij bepalen of het een corner is. Lol.quote:Op zondag 7 april 2019 22:43 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Kan je wel keihard naaien, zie Ajax-Real waar een doorgebroken Tadic wordt afgevlagd terwijl hij op eigen helft stond
Nauwelijks wat over terug te vinden, maar het was een 2-daagse toernooi met hoofdklasse spelers uit, ik meen, 18 verschillende landen. Het was geen groots succes en het is later WK Nederland geworden.quote:Op zondag 7 april 2019 22:39 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Bij welke rellen?
[..]
Wk amsterdam wat?
Nee tuurlijk niet, gewoon vlaggen. Geef die VAR gewoon de mogelijkheid om het te bekijken bij gevaarlijke aanvallenquote:Op zondag 7 april 2019 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Klopt ook wel maar dan staat zo'n man er alleen voor overtredingen langs de zijlijn en mag hij bepalen of het een corner is. Lol.
Lekker 1000 euro verdient zoquote:Op zondag 7 april 2019 22:44 schreef Zipportal het volgende:
Pieter de Baard JE MOET WEL WAT ZEGGEN HOOR.
Willem en Tom horen bij hetzelfde clubje kneuzenquote:
quote:Op zondag 7 april 2019 22:43 schreef Halcon het volgende:
[..]
Bij twijfel door laten spelen i.p.v. afvlaggen en dan de VAR laten kijken.
Denk dat hun rol inderdaad vrij snel beperkt zal zijn tot het afvlaggen van hele duidelijke buitenspelgevallen. Prima op zich, tot veel meer zijn de meesten niet in staat.
Oké ik ben het eens.quote:Op zondag 7 april 2019 22:45 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Nee tuurlijk niet, gewoon vlaggen. Geef die VAR gewoon de mogelijkheid om het te bekijken bij gevaarlijke aanvallen
Leuke anekdote. Deze houden we er in. Beetje nare uitstraling heeft hij ook.quote:Op zondag 7 april 2019 22:44 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nauwelijks wat over terug te vinden, maar het was een 2-daagse toernooi met hoofdklasse spelers uit, ik meen, 18 verschillende landen. Het was geen groots succes en het is later WK Nederland geworden.
Onze fluitturk was toen al een rising star binnen de KNVB. Mijn vader was hoofd scheidsrechters bij dat toernooi en gunde hem de finale met 300 man publiek.
Psycho-analysequote:
Waarom zit Willem daar? Die vent snapt er geen kut vanquote:Op zondag 7 april 2019 22:47 schreef Tyron het volgende:
ik vind het niet een sterk verhaal van willem over frenkie
wat vinden jullie
Vond 'm in de studio een stuk sympathieker overkomen dan op het veld.quote:Op zondag 7 april 2019 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuke anekdote. Deze houden we er in. Beetje nare uitstraling heeft hij ook.
om met een andere toon dan anderen te pratenquote:Op zondag 7 april 2019 22:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Waarom zit Willem daar? Die vent snapt er geen kut van
Valentijn en Willem zitten alleen aan tafels omdat ze grote kranten achter zich hebben maar ik betrap ze maar zelden op verstandige teksten.quote:Op zondag 7 april 2019 22:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Reinste onzin kraamt ie uitquote:Op zondag 7 april 2019 22:47 schreef Tyron het volgende:
ik vind het niet een sterk verhaal van willem over frenkie
wat vinden jullie
NOS beurt subsidie uit Limburg.quote:Op zondag 7 april 2019 22:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Met zn 5 aanwinsten voor nac. De leeuw is beter dan elke speler van nac. Wat een faalhaas is die pierrequote:
Is van de krant.quote:Op zondag 7 april 2019 22:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
- Krijg lekker het schompus pierrequote:Op zondag 7 april 2019 22:50 schreef SOG het volgende:
[..]
Met zn 5 aanwinsten voor nac. De leeuw is beter dan elke speler van nac. Wat een faalhaas is die pierre
Nog een leuke anekdote... ik had de avond voor de finale seks op de middenstip met mijn vriendinnetjequote:Op zondag 7 april 2019 22:46 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Leuke anekdote. Deze houden we er in. Beetje nare uitstraling heeft hij ook.
Van de arena?quote:Op zondag 7 april 2019 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nog een leuke anekdote... ik had de avond voor de finale seks op de middenstip met mijn vriendinnetje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |