Gelukkig.quote:Op zondag 7 april 2019 21:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Boos zijn of iets wat sneu vinden zijn - wat mij betreft - twee verschillende zaken.
En ik ben zeker niet boos.
Vraag me af waarom je 'm dan haalt. Lijkt me dat PSV voor dat geld gewoon iemand moet halen die regelmatig meedoet.quote:Op maandag 8 april 2019 00:16 schreef Ciscus het volgende:
Ihatarran is echt heel erg goed; techniek, overzicht, duelkracht, passing allemaal briljant. Niet normaal hie goed hij al is. Zag het vandaag maar weer eens.
Rosario deed het prima, maar Hendrix was niet best. Guti heeft waarschijnlijk te weinig verdedigend inzicht ofzo, maarre... Guti voor Hendrix.
en dat zie je Mark doen? Zijn strategie is gebaseerd op de 0 houden en als dat dan fout loopt breekt het gebrek aan voetballend vermogen van dat blok van 4 achterin je op, dan heb ik het dus over Schwaab, 4gever, Hendrix en Rosarioquote:Op maandag 8 april 2019 09:18 schreef Dejannn het volgende:
Je moet ook wat spelers hebben die meer naar voren denken. Hendrix heeft dat bijvoorbeeld niet, ik zie in hem nog altijd meer een verdediger dan een middenvelder. Balletje afpakken kan hij wel.
Ik zou de aankomende duels gaan spelen met Guti, Sadilek en Ihattaren/Pereiro op het middenveld. Wellicht Hendrix aangezien je niets beters hebt daar, maar vooral in die thuisduels tegen De Graafschap en ADO heb je dat niet nodig.
Wat heeft die Guti eigenlijk misdaan dat hij amper meer in actie komt?
Het ding wat ik zo vreemd vind aan Hendrix is dat hij met de jaren heen steeds conservatiever is gaan spelen. Het was nooit het speler die 5x per wedstrijd scherp opende maar onder Cocu in 15/16 speelde hij wel vaak met een drive naar voren.quote:Op maandag 8 april 2019 09:18 schreef Dejannn het volgende:
Je moet ook wat spelers hebben die meer naar voren denken. Hendrix heeft dat bijvoorbeeld niet, ik zie in hem nog altijd meer een verdediger dan een middenvelder. Balletje afpakken kan hij wel.
Ik zou de aankomende duels gaan spelen met Guti, Sadilek en Ihattaren/Pereiro op het middenveld. Wellicht Hendrix aangezien je niets beters hebt daar, maar vooral in die thuisduels tegen De Graafschap en ADO heb je dat niet nodig.
Wat heeft die Guti eigenlijk misdaan dat hij amper meer in actie komt?
Hier ben ik het wel mee eens, maar vooral dit seizoen ligt dat volgens mij ook enorm aan wat MvB wil van de ploeg. Het middenveld is eigenlijk een extra slot op de deur, gevaar moet komen van de backs + aanvallers.quote:Op maandag 8 april 2019 10:06 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Het ding wat ik zo vreemd vind aan Hendrix is dat hij met de jaren heen steeds conservatiever is gaan spelen. Het was nooit het speler die 5x per wedstrijd scherp opende maar onder Cocu in 15/16 speelde hij wel vaak met een drive naar voren.
Nee, maar hij zal nu wel moetenquote:Op maandag 8 april 2019 09:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
en dat zie je Mark doen? Zijn strategie is gebaseerd op de 0 houden en als dat dan fout loopt breekt het gebrek aan voetballend vermogen van dat blok van 4 achterin je op, dan heb ik het dus over Schwaab, 4gever, Hendrix en Rosario
En nu elke ED ploeg dat door heeft kunnen we niets meer. Lekker de backjes afschermen en PSV ligt lam.quote:Op maandag 8 april 2019 10:20 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens, maar vooral dit seizoen ligt dat volgens mij ook enorm aan wat MvB wil van de ploeg. Het middenveld is eigenlijk een extra slot op de deur, gevaar moet komen van de backs + aanvallers.
[..]
Nee, maar hij zal nu wel moeten. Ik verwacht daarom ook dat PSV meer risico gaat nemen in die twee thuisduels. Dat kan natuurlijk ook prima, want tegen De Graafschap en ADO ga je geen punten verspelen in eigen huis.
'Vo voor de leden!quote:Op maandag 8 april 2019 10:02 schreef TehRocks het volgende:
Ik stond klotezat bij de Varsity en heb luidkeels staan kankeren in de bus terug.
hij had tot dit seizoen ook een afspeelmogelijkheid meer, nu met de punt naar voren is dat wat anders en spelers als bijvoorbeeld Guardado en Van Ginkel willen graag de bal hebbenquote:Op maandag 8 april 2019 10:06 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Het ding wat ik zo vreemd vind aan Hendrix is dat hij met de jaren heen steeds conservatiever is gaan spelen. Het was nooit het speler die 5x per wedstrijd scherp opende maar onder Cocu in 15/16 speelde hij wel vaak met een drive naar voren.
Volgens mij hangt dat weer af van de winnaar van de CL, als die zich ook plaatst via de competitie dan zitten we weer in hetzelfde schuitje als vorig jaar en moet de kampioen 1 voorronde (en heeft dus garantie op Europa League) en moet de tweede plek er 3 doen.quote:Op maandag 8 april 2019 11:13 schreef GwaiLow het volgende:
Boys, PSV kan echt nog makkelijk kampioen worden. Ondanks dat AZ uit en Willem 2 uit wat zwaarder is dan het programma van Ajax. Enige is dat Ajax nu een wat grotere kans heeft, maar je hebt minimaal nog 30% kans om kampioen te worden hoor.
Hoeveel CL voorrondes moet je atm spelen als je 2e wordt? En hoeveel als nummer 1 ? Vorig jaar moest Ajax er 3 en PSV eentje, he?
Ja, maar dat gaat nu niet meer op. Je hebt gewoon kansen gehad om meer dan tien punten voor te staan op Ajax. Bovendien is er ook meermaals (in dit topic dan) geroepen dat PSV een selectie heeft die even sterk is, Zoet zou gelijkwaardig zijn aan Onana, Angelińo beter dan Tagliafico, Lozano en Bergwijn beter dan wat Ajax voorin heeft rondlopen. Als je zo'n grote mond hebt, niets mis mee wat mij betreft overigensquote:Op maandag 8 april 2019 11:07 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Ach, gezien het spelersmateriaal heeft PSV het wat betreft het aantal punten gewoon hartstikke goed gedaan dit jaar. Dat Ajax het beste eredivisie-elftal heeft sinds PSV in 2004/2005 is dan even jammer, maar het is niet gek dat je geen kampioen wordt met zo'n tegenstander.
De #2 speelt drie voorrondes en de #1 speelt twee voorrondes. Dus dan mag je twee weken later beginnen.quote:Op maandag 8 april 2019 11:13 schreef GwaiLow het volgende:
Boys, PSV kan echt nog makkelijk kampioen worden. Ondanks dat AZ uit en Willem 2 uit wat zwaarder is dan het programma van Ajax. Enige is dat Ajax nu een wat grotere kans heeft, maar je hebt minimaal nog 30% kans om kampioen te worden hoor.
Hoeveel CL voorrondes moet je atm spelen als je 2e wordt? En hoeveel als nummer 1 ? Vorig jaar moest Ajax er 3 en PSV eentje, he?
True, zo moet je het ook zien, maar Ajax zal ook balen dat ze niet meer punten voorstaan op PSV, want Ajax heeft ook veel onnodige punten laten liggen. Zo werk hetquote:Op maandag 8 april 2019 11:42 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat nu niet meer op. Je hebt gewoon kansen gehad om meer dan tien punten voor te staan op Ajax. Bovendien is er ook meermaals (in dit topic dan) geroepen dat PSV een selectie heeft die even sterk is, Zoet zou gelijkwaardig zijn aan Onana, Angelińo beter dan Tagliafico, Lozano en Bergwijn beter dan wat Ajax voorin heeft rondlopen. Als je zo'n grote mond hebt, niets mis mee wat mij betreft overigens. Wat vertrouwen uitspreken is prima, maar ga dan nu niet ineens keihard gaan terugkrabbelen. Helemaal in de wetenschap dat PSV vanaf de winter zich volledig op de Eredivisie kon focussen. Als PSV die titel niet pakt is het gewoon een keiharde flater en een mislukt seizoen gezien het feit hoe die in principe veelbelovend verliep voor PSV.
Ja, maar dan had je alles moeten winnen dit jaar. Lijkt me geen realistische verwachting. Net als dat je echt niet moet verwachten dat de laatste 5 wedstrijd zomaar gewonnen worden. Dat geldt voor zowel PSV als Ajax.quote:Op maandag 8 april 2019 11:42 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat nu niet meer op. Je hebt gewoon kansen gehad om meer dan tien punten voor te staan op Ajax.
Iedereen mag zijn eigen mening hebben natuurlijk. Ik denk dat er bij PSV 5 spelers lopen die aan de selectie van Ajax iets toe zouden voegen: De Jong, Angelino, Dumfries, Lozano en Bergwijn. Normaal gesproken zouden denk ik alleen Lozano en Dumfries daarvan bij Ajax een basisplaats hebben en zouden de anderen ervoor moeten strijden. Dat geeft duidelijk aan dat Ajax gewoon een veel beter team heeft.quote:Bovendien is er ook meermaals (in dit topic dan) geroepen dat PSV een selectie heeft die even sterk is, Zoet zou gelijkwaardig zijn aan Onana, Angelińo beter dan Tagliafico, Lozano en Bergwijn beter dan wat Ajax voorin heeft rondlopen. Als je zo'n grote mond hebt, niets mis mee wat mij betreft overigens. Wat vertrouwen uitspreken is prima, maar ga dan nu niet ineens keihard gaan terugkrabbelen.
Ik vind niet dat zoiets een argument moet zijn voor de titelkansen. Het kan altijd meerdere kanten opvallen. Door de extra wedstrijden kan je vermoeid raken, maar ook in een lekkere flow komen. Het is maar net hoe het valt. Daarnaast kan Ajax prima 3 spelers rust geven iedere eredivisiewedstrijd. Die hebben een mooie brede selectie. Overmars verdiend daarvoor zeker de complimenten.quote:Helemaal in de wetenschap dat PSV vanaf de winter zich volledig op de Eredivisie kon focussen. Als PSV die titel niet pakt is het gewoon een keiharde flater en een mislukt seizoen gezien het feit hoe die in principe veelbelovend verliep voor PSV.
Dat valt wel mee.quote:
Ik denk dat klaas voor de verandering eens een punt heeft.quote:Op maandag 8 april 2019 11:51 schreef GGMM het volgende:
De kans is 72/28 in het voordeel van Ajax.
Althans, als ik de website van klaasweetalles moet geloven![]()
https://projects.fivethir(...)dictions/eredivisie/
GGMM die anderen verwijt popie jopie te doen op een forumquote:Op maandag 8 april 2019 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Al zal dit bericht meer bedoeld zijn om popie jopie te doen met je woordgebruik.
En dit zei je gisteren zelf.quote:Op zondag 7 april 2019 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lees je dan vooral hier.
iedereen heeft het blijkbaar helemaal opgegeven opeens.
Ik denk niet dat Lozano en Dumfries een basisplaats bij Ajax zouden hebben eigenlijk. Vooral Lozano past absoluut niet bij Ajax en Dumfries is toch een beetje een blind paard. Maar dat ligt dus ook aan de verschillende speelstijlen, Bergwijn heeft dan wel een kans om in de basis van Ajax te komen.quote:Op maandag 8 april 2019 11:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Iedereen mag zijn eigen mening hebben natuurlijk. Ik denk dat er bij PSV 5 spelers lopen die aan de selectie van Ajax iets toe zouden voegen: De Jong, Angelino, Dumfries, Lozano en Bergwijn. Normaal gesproken zouden denk ik alleen Lozano en Dumfries daarvan bij Ajax een basisplaats hebben en zouden de anderen ervoor moeten strijden. Dat geeft duidelijk aan dat Ajax gewoon een veel beter team heeft.
Zo'n brede selectie hebben we ook niet hoor, als we er drie rust geven zakt het niveau ook meteen ver weg.quote:[..]
Ik vind niet dat zoiets een argument moet zijn voor de titelkansen. Het kan altijd meerdere kanten opvallen. Door de extra wedstrijden kan je vermoeid raken, maar ook in een lekkere flow komen. Het is maar net hoe het valt. Daarnaast kan Ajax prima 3 spelers rust geven iedere eredivisiewedstrijd. Die hebben een mooie brede selectie. Overmars verdiend daarvoor zeker de complimenten.
quote:Op maandag 8 april 2019 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Lozano en Dumfries een basisplaats bij Ajax zouden hebben eigenlijk. Vooral Lozano past absoluut niet bij Ajax en Dumfries is toch een beetje een blind paard. Maar dat ligt dus ook aan de verschillende speelstijlen, Bergwijn heeft dan wel een kans om in de basis van Ajax te komen.
[..]
Zo'n brede selectie hebben we ook niet hoor, als we er drie rust geven zakt het niveau ook meteen ver weg.
Lozano zou het wellicht goed kunnen doen bij Ajax idd. Dumfries is ook wel redelijk, maar denk toch dat Ajax voor Veltman of Mazraoui zou kiezen.quote:Op maandag 8 april 2019 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]ben ik niet met je eens hoor, Lozano zou het ook bij Ajax goed doen al is het bij Ajax ook dik in orde voorin met Neres Tadic en Ziyech en Dumfries is ook echt wel goed genoeg voor Ajax, qua techniek misschien wat minder dan die Mazraoui maar verdedigend beter en kan goed de hele flank bestrijden, die Angelino is gewoon goed, al is het aan die kant bij Ajax ook niet slecht
Lozano is te matig in de kleine ruimte om bij Ajax goed uit de verf te komen.quote:Op maandag 8 april 2019 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]ben ik niet met je eens hoor, Lozano zou het ook bij Ajax goed doen al is het bij Ajax ook dik in orde voorin met Neres Tadic en Ziyech en Dumfries is ook echt wel goed genoeg voor Ajax, qua techniek misschien wat minder dan die Mazraoui maar verdedigend beter en kan goed de hele flank bestrijden, die Angelino is gewoon goed, al is het aan die kant bij Ajax ook niet slecht
Op Luuk de Jong na heeft iedereen een forse terugval.quote:Op maandag 8 april 2019 12:12 schreef TehRocks het volgende:
Ik ben trouwens helemaal om qua Dumfries, die is met afstand het meest teruggevallen na de winterstop.
ik denk dat hij kwaliteiten genoeg heeft, is sowieso altijd moeilijk om een speler in te denken bij een andere club, zelfs de scouts hebben er moeite meequote:Op maandag 8 april 2019 12:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lozano is te matig in de kleine ruimte om bij Ajax goed uit de verf te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |