True, zo moet je het ook zien, maar Ajax zal ook balen dat ze niet meer punten voorstaan op PSV, want Ajax heeft ook veel onnodige punten laten liggen. Zo werk hetquote:Op maandag 8 april 2019 11:42 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat nu niet meer op. Je hebt gewoon kansen gehad om meer dan tien punten voor te staan op Ajax. Bovendien is er ook meermaals (in dit topic dan) geroepen dat PSV een selectie heeft die even sterk is, Zoet zou gelijkwaardig zijn aan Onana, Angeliņo beter dan Tagliafico, Lozano en Bergwijn beter dan wat Ajax voorin heeft rondlopen. Als je zo'n grote mond hebt, niets mis mee wat mij betreft overigens. Wat vertrouwen uitspreken is prima, maar ga dan nu niet ineens keihard gaan terugkrabbelen. Helemaal in de wetenschap dat PSV vanaf de winter zich volledig op de Eredivisie kon focussen. Als PSV die titel niet pakt is het gewoon een keiharde flater en een mislukt seizoen gezien het feit hoe die in principe veelbelovend verliep voor PSV.
Ja, maar dan had je alles moeten winnen dit jaar. Lijkt me geen realistische verwachting. Net als dat je echt niet moet verwachten dat de laatste 5 wedstrijd zomaar gewonnen worden. Dat geldt voor zowel PSV als Ajax.quote:Op maandag 8 april 2019 11:42 schreef Dejannn het volgende:
[..]
Ja, maar dat gaat nu niet meer op. Je hebt gewoon kansen gehad om meer dan tien punten voor te staan op Ajax.
Iedereen mag zijn eigen mening hebben natuurlijk. Ik denk dat er bij PSV 5 spelers lopen die aan de selectie van Ajax iets toe zouden voegen: De Jong, Angelino, Dumfries, Lozano en Bergwijn. Normaal gesproken zouden denk ik alleen Lozano en Dumfries daarvan bij Ajax een basisplaats hebben en zouden de anderen ervoor moeten strijden. Dat geeft duidelijk aan dat Ajax gewoon een veel beter team heeft.quote:Bovendien is er ook meermaals (in dit topic dan) geroepen dat PSV een selectie heeft die even sterk is, Zoet zou gelijkwaardig zijn aan Onana, Angeliņo beter dan Tagliafico, Lozano en Bergwijn beter dan wat Ajax voorin heeft rondlopen. Als je zo'n grote mond hebt, niets mis mee wat mij betreft overigens. Wat vertrouwen uitspreken is prima, maar ga dan nu niet ineens keihard gaan terugkrabbelen.
Ik vind niet dat zoiets een argument moet zijn voor de titelkansen. Het kan altijd meerdere kanten opvallen. Door de extra wedstrijden kan je vermoeid raken, maar ook in een lekkere flow komen. Het is maar net hoe het valt. Daarnaast kan Ajax prima 3 spelers rust geven iedere eredivisiewedstrijd. Die hebben een mooie brede selectie. Overmars verdiend daarvoor zeker de complimenten.quote:Helemaal in de wetenschap dat PSV vanaf de winter zich volledig op de Eredivisie kon focussen. Als PSV die titel niet pakt is het gewoon een keiharde flater en een mislukt seizoen gezien het feit hoe die in principe veelbelovend verliep voor PSV.
Dat valt wel mee.quote:
Ik denk dat klaas voor de verandering eens een punt heeft.quote:Op maandag 8 april 2019 11:51 schreef GGMM het volgende:
De kans is 72/28 in het voordeel van Ajax.
Althans, als ik de website van klaasweetalles moet geloven![]()
https://projects.fivethir(...)dictions/eredivisie/
GGMM die anderen verwijt popie jopie te doen op een forumquote:Op maandag 8 april 2019 11:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat valt wel mee.
Al zal dit bericht meer bedoeld zijn om popie jopie te doen met je woordgebruik.
En dit zei je gisteren zelf.quote:Op zondag 7 april 2019 20:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lees je dan vooral hier.
iedereen heeft het blijkbaar helemaal opgegeven opeens.
Ik denk niet dat Lozano en Dumfries een basisplaats bij Ajax zouden hebben eigenlijk. Vooral Lozano past absoluut niet bij Ajax en Dumfries is toch een beetje een blind paard. Maar dat ligt dus ook aan de verschillende speelstijlen, Bergwijn heeft dan wel een kans om in de basis van Ajax te komen.quote:Op maandag 8 april 2019 11:52 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
[..]
Iedereen mag zijn eigen mening hebben natuurlijk. Ik denk dat er bij PSV 5 spelers lopen die aan de selectie van Ajax iets toe zouden voegen: De Jong, Angelino, Dumfries, Lozano en Bergwijn. Normaal gesproken zouden denk ik alleen Lozano en Dumfries daarvan bij Ajax een basisplaats hebben en zouden de anderen ervoor moeten strijden. Dat geeft duidelijk aan dat Ajax gewoon een veel beter team heeft.
Zo'n brede selectie hebben we ook niet hoor, als we er drie rust geven zakt het niveau ook meteen ver weg.quote:[..]
Ik vind niet dat zoiets een argument moet zijn voor de titelkansen. Het kan altijd meerdere kanten opvallen. Door de extra wedstrijden kan je vermoeid raken, maar ook in een lekkere flow komen. Het is maar net hoe het valt. Daarnaast kan Ajax prima 3 spelers rust geven iedere eredivisiewedstrijd. Die hebben een mooie brede selectie. Overmars verdiend daarvoor zeker de complimenten.
quote:Op maandag 8 april 2019 11:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Lozano en Dumfries een basisplaats bij Ajax zouden hebben eigenlijk. Vooral Lozano past absoluut niet bij Ajax en Dumfries is toch een beetje een blind paard. Maar dat ligt dus ook aan de verschillende speelstijlen, Bergwijn heeft dan wel een kans om in de basis van Ajax te komen.
[..]
Zo'n brede selectie hebben we ook niet hoor, als we er drie rust geven zakt het niveau ook meteen ver weg.
Lozano zou het wellicht goed kunnen doen bij Ajax idd. Dumfries is ook wel redelijk, maar denk toch dat Ajax voor Veltman of Mazraoui zou kiezen.quote:Op maandag 8 april 2019 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]ben ik niet met je eens hoor, Lozano zou het ook bij Ajax goed doen al is het bij Ajax ook dik in orde voorin met Neres Tadic en Ziyech en Dumfries is ook echt wel goed genoeg voor Ajax, qua techniek misschien wat minder dan die Mazraoui maar verdedigend beter en kan goed de hele flank bestrijden, die Angelino is gewoon goed, al is het aan die kant bij Ajax ook niet slecht
Lozano is te matig in de kleine ruimte om bij Ajax goed uit de verf te komen.quote:Op maandag 8 april 2019 12:01 schreef Tarado het volgende:
[..]ben ik niet met je eens hoor, Lozano zou het ook bij Ajax goed doen al is het bij Ajax ook dik in orde voorin met Neres Tadic en Ziyech en Dumfries is ook echt wel goed genoeg voor Ajax, qua techniek misschien wat minder dan die Mazraoui maar verdedigend beter en kan goed de hele flank bestrijden, die Angelino is gewoon goed, al is het aan die kant bij Ajax ook niet slecht
Op Luuk de Jong na heeft iedereen een forse terugval.quote:Op maandag 8 april 2019 12:12 schreef TehRocks het volgende:
Ik ben trouwens helemaal om qua Dumfries, die is met afstand het meest teruggevallen na de winterstop.
ik denk dat hij kwaliteiten genoeg heeft, is sowieso altijd moeilijk om een speler in te denken bij een andere club, zelfs de scouts hebben er moeite meequote:Op maandag 8 april 2019 12:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lozano is te matig in de kleine ruimte om bij Ajax goed uit de verf te komen.
En met alleen Luuk komen we er helaas niet.quote:Op maandag 8 april 2019 12:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Op Luuk de Jong na heeft iedereen een forse terugval.
Eens, en een andere keeper dan Zoet svp.quote:Op maandag 8 april 2019 12:50 schreef JaafkeJunior het volgende:
Typische wedstrijd waar het gewoon allemaal kut was.
Serero speelde als fucking Claude Makele in zijn beste dagen en Pasveer pakte ook bijna alles.
Lozano is het ook echt kwijt, durft niet meer te schieten en wil die bal bijna over de lijn lopen.Dumfries is ook hopeloos uit vorm en Hendrix mag wel eens naar de bank!
Hoop dat we tegen Graafschap en Ado iets aanvallender starten (Niet met Rosario EN Hendrix)
Hij schoot anders wel mooi tegen Pasveer op terwijl hij hem ook breed had kunnen tikken op De Jong ergens in de laatste minuten. Dat was wel een kut beslissing zeg.quote:Op maandag 8 april 2019 12:50 schreef JaafkeJunior het volgende:
Typische wedstrijd waar het gewoon allemaal kut was.
Serero speelde als fucking Claude Makele in zijn beste dagen en Pasveer pakte ook bijna alles.
Lozano is het ook echt kwijt, durft niet meer te schieten en wil die bal bijna over de lijn lopen.Dumfries is ook hopeloos uit vorm en Hendrix mag wel eens naar de bank!
Hoop dat we tegen Graafschap en Ado iets aanvallender starten (Niet met Rosario EN Hendrix)
Wat bedoel je hier precies mee? Omdat hij wel eens gewonnen heeft?quote:Op maandag 8 april 2019 14:04 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Die Luuk is wel een winnaar. Kutkop, maar desalniettemin wel een winnaar.
quote:Op maandag 8 april 2019 14:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier precies mee? Omdat hij wel eens gewonnen heeft?
Rosario>Hendrixquote:Op maandag 8 april 2019 14:57 schreef PSVCL het volgende:
Had Fer gehaald voor op het middenveld en je was zo goed als zeker kampioen geworden,de mislukte Guendouzi(Rosario) loopt alleen maar in de weg op het middenveld,rendement is 0,0 ,positionering is waardeloos en veel te veel onnodig balverlies.
Met Fer haal je minimaal 5 doelpunten in huis,regelmatig in de 16 te vinden,kopsterk en heeft loopvermogen.
Dan had je Rosario als sub kunnen gebruiken of een jaartje kunnen verhuren aan Utrecht ofzo.
Gaat je uiteindelijk het kampioenschap kosten.
In praktisch alle wedstrijden in de eredivisie sowieso. Er zijn een paar wedstrijden waar Hendrix wel nuttig is, maar die zijn op één hand te tellen.quote:
Jij denkt omdat je een meme bent geworden met je Fer op psvnetwerk dat we dat hier wel serieus nemen?quote:Op maandag 8 april 2019 14:57 schreef PSVCL het volgende:
Had Fer gehaald voor op het middenveld en je was zo goed als zeker kampioen geworden,de mislukte Guendouzi(Rosario) loopt alleen maar in de weg op het middenveld,rendement is 0,0 ,positionering is waardeloos en veel te veel onnodig balverlies.
Met Fer haal je minimaal 5 doelpunten in huis,regelmatig in de 16 te vinden,kopsterk en heeft loopvermogen.
Dan had je Rosario als sub kunnen gebruiken of een jaartje kunnen verhuren aan Utrecht ofzo.
Gaat je uiteindelijk het kampioenschap kosten.
Ben serieus en je moet niks.quote:Op maandag 8 april 2019 16:04 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Jij denkt omdat je een meme bent geworden met je Fer op psvnetwerk dat we dat hier wel serieus nemen?
ik weet ook niet waarom Van Bommel maar blijft volhouden met 2 verdedigende middenvelders en tegen Ajax zelfs met 3 die nauwelijks vooruit denken, is toch wel leuk als er minimaal eentje bij zit die een bal snel naar voren kan geven en dan bedoel ik niet een ram naar voren wat ze nu doenquote:Op maandag 8 april 2019 16:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
Fer kan er toch geen reet van.
Zo'n Gutierrez lijkt me niet minder.
Lijkt me sterk dat hij dit blijft doen in de komende potjes waar PSV veel moet scoren.quote:Op maandag 8 april 2019 16:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet ook niet waarom Van Bommel maar blijft volhouden met 2 verdedigende middenvelders en tegen Ajax zelfs met 3 die nauwelijks vooruit denken, is toch wel leuk als er minimaal eentje bij zit die een bal snel naar voren kan geven en dan bedoel ik niet een ram naar voren wat ze nu doen
het zou me eerder verbazen als hij het verandertquote:Op maandag 8 april 2019 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij dit blijft doen in de komende potjes waar PSV veel moet scoren.
We zeggen hier al 3 maanden nu ongeveer dit.quote:Op maandag 8 april 2019 16:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat hij dit blijft doen in de komende potjes waar PSV veel moet scoren.
Hij is wel koppig ja. Maar als hij dat blijft doen is hij ook nog een debiel van de orde Frank de Boer.quote:Op maandag 8 april 2019 16:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
het zou me eerder verbazen als hij het verandert
Toen stond PSV bovenaan en kwamen ze ermee weg door slechts te winnen.quote:Op maandag 8 april 2019 16:42 schreef TehRocks het volgende:
[..]
We zeggen hier al 3 maanden nu ongeveer dit.
'Tegen die kutploegen zal ie toch niet weer met die twee beginnen'.
Hij doet het steeds.
We gaan het zien, ik verwacht niets positiefs meer. Na de winterstop zit ik alleen maar met de gedachte 'hoe kut zal het vandaag worden?'quote:Op maandag 8 april 2019 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen stond PSV bovenaan en kwamen ze ermee weg door slechts te winnen.
Nu moeten ze winnen met monsterscores.
maar dan nog, ze blaken nu niet van zelfvertrouwen dus zal hij het achterin dicht willen houden, gewoon de punten pakken en hopen op een misstap meer van Ajaxquote:Op maandag 8 april 2019 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen stond PSV bovenaan en kwamen ze ermee weg door slechts te winnen.
Nu moeten ze winnen met monsterscores.
Tegen De Graafschap en ADO-thuis kan je wel risico nemen hoor.quote:Op maandag 8 april 2019 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar dan nog, ze blaken nu niet van zelfvertrouwen dus zal hij het achterin dicht willen houden, gewoon de punten pakken en hopen op een misstap meer van Ajax
Zo denk jij ja (en ben het ermee eens hoor) maar Mark is daar wat conservatiever in.quote:Op maandag 8 april 2019 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen De Graafschap en ADO-thuis kan je wel risico nemen hoor.
kunnen is wat anders dan doenquote:Op maandag 8 april 2019 16:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tegen De Graafschap en ADO-thuis kan je wel risico nemen hoor.
En dat terwijl hij toen hij begon nog praatjes had dat hij aanvallend wil voetballen (en bepaalde jeugdvolgers zoals @Lange_Lans dit ook zagen).quote:Op maandag 8 april 2019 16:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo denk jij ja (en ben het ermee eens hoor) maar Mark is daar wat conservatiever in.
We speelden ook echt prima aanvallend hoor, onze backs gingen maar en gingen maar. Op een gegeven moment hadden tegenstanders door dat het eigenlijk alleen draaide om de backs en dat PSV voor de rest geen flikker te bieden had.quote:Op maandag 8 april 2019 16:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dat terwijl hij toen hij begon nog praatjes had dat hij aanvallend wil voetballen (en bepaalde jeugdvolgers zoals @:Lange_Lans dit ook zagen).
Dan is het wel een flink minpunt dat Bommel niet meer tactisch kan variëren. Benieuwd of hij in het rijtje De Boer, Cocu, Gio komt qua tactische stugheid.quote:Op maandag 8 april 2019 16:56 schreef TehRocks het volgende:
[..]
We speelden ook echt prima aanvallend hoor, onze backs gingen maar en gingen maar. Op een gegeven moment hadden tegenstanders door dat het eigenlijk alleen draaide om de backs en dat PSV voor de rest geen flikker te bieden had.
Eerste seizoenshelft best leuke potten ja maar ik snap niet waarom je tegen mindere goden of als het niet loopt blijft vasthouden aan Rosario én Hendrix. Rosario heeft 0 goals en 1 assist in de competitie en Hendrix 1 goal en 3 assists. Dat is wel erg pover.quote:Op maandag 8 april 2019 16:56 schreef TehRocks het volgende:
[..]
We speelden ook echt prima aanvallend hoor, onze backs gingen maar en gingen maar. Op een gegeven moment hadden tegenstanders door dat het eigenlijk alleen draaide om de backs en dat PSV voor de rest geen flikker te bieden had.
Wacht wat, ik wist niet dat die statistieken zo droevig waren.quote:Op maandag 8 april 2019 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eerste seizoenshelft best leuke potten ja maar ik snap niet waarom je tegen mindere goden of als het niet loopt blijft vasthouden aan Rosario én Hendrix. Rosario heeft 0 goals en 0 assists in de competitie en Hendrix 1 goal en 3 assists. Dat is wel erg pover.
Ja dat vragen wij ook ons al 4 maanden af.quote:Op maandag 8 april 2019 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eerste seizoenshelft best leuke potten ja maar ik snap niet waarom je tegen mindere goden of als het niet loopt blijft vasthouden aan Rosario én Hendrix. Rosario heeft 0 goals en 0 assists in de competitie en Hendrix 1 goal en 3 assists. Dat is wel erg pover.
Rosario twee afgekeurde doelpunten.quote:Op maandag 8 april 2019 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wacht wat, ik wist niet dat die statistieken zo droevig waren.
Rosario heeft blijkbaar laatst een assist gegeven, stop de tijd.quote:Op maandag 8 april 2019 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Met twee controleurs is het meestal niet best. Hoeveel hebben ze er bij jullie in liggen uit veldspel?quote:Op maandag 8 april 2019 17:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne vier goals en vijf assists (weet niet hoeveel uit open spel) en Frenkie vier goals en drie assists. Ook niet veel inderdaad, alhoewel Donny ook wel eens op de controleurspositie heeft gestaan en die heeft 8 goals en 8 assists.quote:Op maandag 8 april 2019 17:06 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Met twee controleurs is het meestal niet best. Hoeveel hebben ze er bij jullie in liggen uit veldspel?
Geweldige speler die Rosario!quote:Op maandag 8 april 2019 17:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eerste seizoenshelft best leuke potten ja maar ik snap niet waarom je tegen mindere goden of als het niet loopt blijft vasthouden aan Rosario én Hendrix. Rosario heeft 0 goals en 1 assist in de competitie en Hendrix 1 goal en 3 assists. Dat is wel erg pover.
Kindsoldaat genot. Heeft dat Marokkaantje al voor Nederland gekozen?quote:Op maandag 8 april 2019 17:10 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Geweldige speler die Rosario!
Wat een rendement.
Schone heeft 2 goals uit veldspel en 5 assists.quote:Op maandag 8 april 2019 17:06 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Met twee controleurs is het meestal niet best. Hoeveel hebben ze er bij jullie in liggen uit veldspel?
Ook niet veel inderdaad, wel significant beter dan die bij ons (maar dat wist ik ook wel).quote:Op maandag 8 april 2019 17:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schöne vier goals en vijf assists (weet niet hoeveel uit open spel) en Frenkie vier goals en drie assists. Ook niet veel inderdaad, alhoewel Donny ook wel eens op de controleurspositie heeft gestaan en die heeft 8 goals en 8 assists.
Nog geen keus gemaakt,maar verwacht wel dat ie voor NL kiest.quote:Op maandag 8 april 2019 17:11 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kindsoldaat genot. Heeft dat Marokkaantje al voor Nederland gekozen?
Gewoon 6-0 van Ado en de graafschap winnen en alles ligt weer open.quote:Op maandag 8 april 2019 17:11 schreef Scarface88 het volgende:
Er heerst best wel een rouwstemming in dit topic. Na er een nachtje over te hebben geslapen ben ik best hoopvol eigenlijk. Ajax heeft een drukker programma en zijn voor het eerst koploper. Hoe gaan zij met deze druk om? PSV kan nu lekker freewheelen zonder druk. Een paar keer met 7-0 winnen en je bent er al bijna. Het kan absoluut nog. PSV kampioen 2018-2019. U las het hier.
Het hoeft ook niet veel te zeggen natuurlijk, want Ajax en ook PSV hebben wel voldoende goals gemaakt.quote:Op maandag 8 april 2019 17:11 schreef TehRocks het volgende:
[..]
Ook niet veel inderdaad, wel significant beter dan die bij ons (maar dat wist ik ook wel).
Niet dat ik verwacht dat hij in de basis komt bij NL, maar altijd handig om erbij te hebben.quote:Op maandag 8 april 2019 17:17 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nog geen keus gemaakt,maar verwacht wel dat ie voor NL kiest.
Het ligt toch sowieso al open, ze staan gelijk in punten.quote:Op maandag 8 april 2019 17:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Gewoon 6-0 van Ado en de graafschap winnen en alles ligt weer open.
Die 2x7-0 moet je makkelijk kunnen redden. ADO en Graafschap kunnen er geen ene kut van.quote:Op maandag 8 april 2019 17:11 schreef Scarface88 het volgende:
Er heerst best wel een rouwstemming in dit topic. Na er een nachtje over te hebben geslapen ben ik best hoopvol eigenlijk. Ajax heeft een drukker programma en zijn voor het eerst koploper. Hoe gaan zij met deze druk om? PSV kan nu lekker freewheelen zonder druk. Een paar keer met 7-0 winnen en je bent er al bijna. Het kan absoluut nog. PSV kampioen 2018-2019. U las het hier.
Geen enkel lijntje tussen de controleurs en Pereiro, poah.twitter:11tegen11 twitterde op zondag 07-04-2019 om 20:40:57Passmaps & xGplot for Vitesse against PSV. #passmap #xGplot #autotweet https://t.co/FAy1A18o0e reageer retweet
daarom het gaat om de hoeveelheid goeie diepe ballen of dat dan niet een directe assist is maakt niet veel uitquote:Op maandag 8 april 2019 17:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet veel te zeggen natuurlijk, want Ajax en ook PSV hebben wel voldoende goals gemaakt.
Best schrijnend.quote:Op maandag 8 april 2019 17:22 schreef TehRocks het volgende:
Geen enkel lijntje tussen de controleurs en Pereiro, poah.twitter:11tegen11 twitterde op zondag 07-04-2019 om 20:40:57Passmaps & xGplot for Vitesse against PSV. #passmap #xGplot #autotweet https://t.co/FAy1A18o0e reageer retweet
Ajax zaterdag ook 7 0 en die kunnen ook vrij voetballen.quote:Op maandag 8 april 2019 17:21 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Die 2x7-0 moet je makkelijk kunnen redden. ADO en Graafschap kunnen er geen ene kut van.
Rosario is nog slechter dan Vogel.quote:Op maandag 8 april 2019 17:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Rosario heeft blijkbaar laatst een assist gegeven, stop de tijd.
beetje zoals Doelen vroeger ook weleens specifiek werd ingezet en dan geweldig nuttig wasquote:Op maandag 8 april 2019 15:10 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
In praktisch alle wedstrijden in de eredivisie sowieso. Er zijn een paar wedstrijden waar Hendrix wel nuttig is, maar die zijn op één hand te tellen.
Lekker tegendraads. Kinderen doen dat ook altijd.quote:Op maandag 8 april 2019 17:16 schreef fetX het volgende:
Scarface is ineens positief. Gaat het wel goed?
Realiteit blijft dat Ajax minimaal 1 punt moet verspelen en PSV alles moet winnen.quote:Op maandag 8 april 2019 17:11 schreef Scarface88 het volgende:
Je kunt nog best op doelsaldo winnen alleen moet je dan wel drastisch alles omgooien en dat zie ik Mark niet doen. Eigenlijk zou je nu enorme risico moeten gaan nemen en vol op de aanval tegen de Graafschap en ADO. Als je beide met minimaal 6-0/7-0 wint is er nog veel mogelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2019 00:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Realiteit blijft dat Ajax minimaal 1 punt moet verspelen en PSV alles moet winnen.
Nu breekt het PSV op dit hele seizoen achterover te leunen bij een 1-0 en 2-0 voorsprong in plaats van verder uitlopen. Eigen schuld ook wel. Volgens de Jong was doelsaldo niet belangrijk zei ie in meerdere interviews dit seizoen...quote:Op dinsdag 9 april 2019 03:52 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Je kunt nog best op doelsaldo winnen alleen moet je dan wel drastisch alles omgooien en dat zie ik Mark niet doen. Eigenlijk zou je nu enorme risico moeten gaan nemen en vol op de aanval tegen de Graafschap en ADO. Als je beide met minimaal 6-0/7-0 wint is er nog veel mogelijk.
Maar ik durf er best geld op te zetten dat Mark hoopt op puntverlies Ajax en weer met Rosario en Hendrix start. Zo koppig is hij wel, en dan uiteindelijk je beide wedstrijden met een 2-1 of 1-0 wint. Dan is het wel klaar en gespeeld.
Want Ajax gaat niet veel meer scoren denk jij?quote:Op dinsdag 9 april 2019 03:52 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Je kunt nog best op doelsaldo winnen alleen moet je dan wel drastisch alles omgooien en dat zie ik Mark niet doen. Eigenlijk zou je nu enorme risico moeten gaan nemen en vol op de aanval tegen de Graafschap en ADO. Als je beide met minimaal 6-0/7-0 wint is er nog veel mogelijk.
Maar ik durf er best geld op te zetten dat Mark hoopt op puntverlies Ajax en weer met Rosario en Hendrix start. Zo koppig is hij wel, en dan uiteindelijk je beide wedstrijden met een 2-1 of 1-0 wint. Dan is het wel klaar en gespeeld.
Dit soort opmerkingen zijn van Dick Advocaat-achtige proportiesquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:25 schreef Bugno2 het volgende:
Mensen die denken dat PSV het doelsaldo nog gaat goedmaken moeten worden opgenomen.
Wat ben jij een labiel mannetje zegquote:Op maandag 8 april 2019 17:11 schreef Scarface88 het volgende:
Het klopt dat jullie niet in vorm zijn, maar vorm is sowieso iets ongrijpbaars. Gezien resultaten eerder dit seizoen toen jullie wel heerlijk balden is het niet perse onmogelijk.quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Om aan het doelsaldo te werken in een mate waarin we dichter bij Ajax komen zal wel een bloedvorm nodig zijn die we nog niet eerder gezien hebben.
Met het gepruts tegen laagvliegers eerder dit seizoen lijkt het me echt bijzonder onwaarschijnlijk.
En dan in alle euforie AZ - PSV 1-0quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het klopt dat jullie niet in vorm zijn, maar vorm is sowieso iets ongrijpbaars. Gezien resultaten eerder dit seizoen toen jullie wel heerlijk balden is het niet perse onmogelijk.
Graafschap - PSV 1-4
ADO - PSV 0-7
Heracles - PSV 0-4
als je alles gewoon wint kom je ook een heel eind, kan me niet voorstellen dat beiden dat luktquote:Op dinsdag 9 april 2019 09:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit soort opmerkingen zijn van Dick Advocaat-achtige proporties
Desalniettemin verwacht ik het ook niet.
Daartegenover:quote:Op dinsdag 9 april 2019 10:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het klopt dat jullie niet in vorm zijn, maar vorm is sowieso iets ongrijpbaars. Gezien resultaten eerder dit seizoen toen jullie wel heerlijk balden is het niet perse onmogelijk.
Graafschap - PSV 1-4
ADO - PSV 0-7
Heracles - PSV 0-4
Dat zeg ik toch niet? Maar je hebt twee opties. Of je probeert het en gaat er vol voor of je gooit de handdoek in de ring. Dat zijn je keuzes als PSV zijnde.quote:Op dinsdag 9 april 2019 09:23 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Want Ajax gaat niet veel meer scoren denk jij?
we moeten nu alles op alles zettenquote:Op dinsdag 9 april 2019 16:38 schreef Moustachio het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch niet? Maar je hebt twee opties. Of je probeert het en gaat er vol voor of je gooit de handdoek in de ring. Dat zijn je keuzes als PSV zijnde.
Op naar de 120 goalsquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:51 schreef Rambow het volgende:
[..]
Daartegenover:
AJAX - De Graafschaap 8-0
Excelsior - AJAX 1-7
Ajax Groningen 3-0
Vitesse - AJAX 0-4
Utrecht - AJAX 1-3
Ajax heeft ook nog een aantal potten waar het uit de slof kan schieten.
Dat denk ik ook niet, maar denk ook dat vooral PSV nog wel wat laat liggen. Het gaat allemaal niet echt van harte in 2019.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je alles gewoon wint kom je ook een heel eind, kan me niet voorstellen dat beiden dat lukt
Niemand bij Ajax is zeker. Dat zou ook te zot voor woorden zijn.quote:Op woensdag 10 april 2019 10:11 schreef Cherni het volgende:
En zolang de Ajax aanhang het nog steeds over de strafschop hebben die PSV niet had moeten krijgen tegen Vitesse zijn ze schijnbaar ook daar nog niet zeker.
Wat is dat voor vreemde link?quote:Op woensdag 10 april 2019 10:11 schreef Cherni het volgende:
Al vaker werd PSV geen kans meer gegeven. Ik heb er nog wel vertrouwen in.
https://www.google.com/ur(...)ust=1554970286817490
En zolang de Ajax aanhang het nog steeds over de strafschop hebben die PSV niet had moeten krijgen tegen Vitesse zijn ze schijnbaar ook daar nog niet zeker.
Draai je nou de wedstrijden om?quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:51 schreef Rambow het volgende:
[..]
Daartegenover:
AJAX - De Graafschaap 8-0
Excelsior - AJAX 1-7
Ajax Groningen 3-0
Vitesse - AJAX 0-4
Utrecht - AJAX 1-3
Ajax heeft ook nog een aantal potten waar het uit de slof kan schieten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |