Hmm, doet de link het niet? In iedergeval geeft deze link een paar seizoenen weer waar PSV alsnog op de laatste wedstrijddag het kampioenschap behaalde, iets dat voor onmogelijk werd gehouden.quote:Op woensdag 10 april 2019 10:18 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Wat is dat voor vreemde link?
Die 3.5 uur in zo'n luxe bus gaan het verschil niet makenquote:Op donderdag 11 april 2019 01:38 schreef Scarface88 het volgende:
Jongens het is goed nieuws dat Ajax 1-1 heeft gespeeld tegen die Italiaanse malafide maffiaclub. Met een beetje geluk gaat de return een verlenging worden. Met 120 minuten in de benen 4 dagen later 3.5 uur in de bus naar Groningen. Grote kans dat de vermoeidheid Ajax op zal breken en Groningen gelijkspeelt of wint.
PSV kampioen. Moeten we wel dit weekend eerst even zelf winnen met een grote uitslag om de druk er op te houden.
Misschien niet maar ik heb liever dat ze uit bij Groningen spelen na een zware CL wedstrijd dan thuis tegen NAC ofzo. Het kan zijn dat Ajax makkelijk wint ja dat valt niet uit te sluiten. Maar als Ajax ergens nog punten gaat laten liggen is het denk ik deze wedstrijd.quote:Op donderdag 11 april 2019 01:54 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Die 3.5 uur in zo'n luxe bus gaan het verschil niet maken
Dat zegt dan meer over NAC dan over die busreis.quote:Op donderdag 11 april 2019 02:05 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Misschien niet maar ik heb liever dat ze uit bij Groningen spelen na een zware CL wedstrijd dan thuis tegen NAC ofzo. Het kan zijn dat Ajax makkelijk wint ja dat valt niet uit te sluiten. Maar als Ajax ergens nog punten gaat laten liggen is het denk ik deze wedstrijd.
Iedereen en alles is tegen PSVquote:Op donderdag 11 april 2019 04:20 schreef Scarface88 het volgende:
https://www.dumpert.nl/mediabase/7661297/969eccf0
Politie in Madrid vol op de vuist met de Roma's. En als PSVers een muntje gooien is er selectieve verontwaardiging en internationaal onderzoek. Ik wil het woord hypocriet nog net niet in de mond nemen.
Vanaf Amsterdam naar Groningen in 3,5 uur? Als ze via Eindhoven rijden misschienquote:Op donderdag 11 april 2019 01:38 schreef Scarface88 het volgende:
Jongens het is goed nieuws dat Ajax 1-1 heeft gespeeld tegen die Italiaanse malafide maffiaclub. Met een beetje geluk gaat de return een verlenging worden. Met 120 minuten in de benen 4 dagen later 3.5 uur in de bus naar Groningen. Grote kans dat de vermoeidheid Ajax op zal breken en Groningen gelijkspeelt of wint.
PSV kampioen. Moeten we wel dit weekend eerst even zelf winnen met een grote uitslag om de druk er op te houden.
ze overnachten gewoon in Groningen dus is sowieso geen pobleemquote:Op donderdag 11 april 2019 08:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Vanaf Amsterdam naar Groningen in 3,5 uur? Als ze via Eindhoven rijden misschien
Roma is al meervoud, dus je hoeft er niet Roma's van te maken.quote:Op donderdag 11 april 2019 04:20 schreef Scarface88 het volgende:
https://www.dumpert.nl/mediabase/7661297/969eccf0
Politie in Madrid vol op de vuist met de Roma's. En als PSVers een muntje gooien is er selectieve verontwaardiging en internationaal onderzoek. Ik wil het woord hypocriet nog net niet in de mond nemen.
Dumfries, Bergwijn brengen wat mij betreft toch wel wat kleur.quote:Op donderdag 11 april 2019 14:23 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik mis Guardado en Moreno. Ik mis kleur in dit elftal, echt enorm.
Met Moreno en Guardado ga je er idd iets op vooruit. Wat meer gif en meer body in het team. Mannen ipv jongens. Desondanks is dit een goed elftal. Maar Ajax is beter.quote:Op donderdag 11 april 2019 14:23 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Ik mis Guardado en Moreno. Ik mis kleur in dit elftal, echt enorm.
In principe kan PSV dit risico best wagen als hij niet te duur is. Contract tot 2020 ik denk dat Chelsea daar best van af wil. Dan nog Robben halen en je hebt best een goed elftal om mee te doen om de titel. Wel veel risico dat ze het halve seizoen er uit liggen maar vergeleken met de 20 miljoen van Romero en Guti is dit peanuts.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ginkel gaat 'm niet worden vrees ik
https://www.vi.nl/nieuws/(...)g-langer-aan-de-kant
Eeuwig zonde dat hij van die zwakke knieën heeft, had een veel grotere voetballer kunnen worden.
Dat is ook weer zo. En Ginkel en Robben zijn een soort fan favourites en kunnen misschien na hun carriere nog wat voor de club doen.quote:Op donderdag 11 april 2019 18:57 schreef Moustachio het volgende:
[..]
In principe kan PSV dit risico best wagen als hij niet te duur is. Contract tot 2020 ik denk dat Chelsea daar best van af wil. Dan nog Robben halen en je hebt best een goed elftal om mee te doen om de titel. Wel veel risico dat ze het halve seizoen er uit liggen maar vergeleken met de 20 miljoen van Romero en Guti is dit peanuts.
Je leest toch net dat vGinkel weer geopereerd wordtquote:
Alsnog beter dan Rosarioquote:Op donderdag 11 april 2019 19:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Je leest toch net dat vGinkel weer geopereerd wordt![]()
Oke..quote:
Laten we beginnen bij een sterke centrale verdediger met een goede inspeelpass.quote:Op donderdag 11 april 2019 20:56 schreef Moustachio het volgende:
Deze zomer gaat in ieder geval druk worden voor John de Jong. Er moet veel gebeuren.
Haal snel Pieriequote:Op donderdag 11 april 2019 21:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Laten we beginnen bij een sterke centrale verdediger met een goede inspeelpass.
Te laat.quote:
Pierie gaat wel lekker Europa in, en jullie?quote:Op vrijdag 12 april 2019 07:14 schreef de_boswachter het volgende:
Pierie
Net zo'n succes als Schuurs
Madquote:Op vrijdag 12 april 2019 07:14 schreef de_boswachter het volgende:
Pierie
Net zo'n succes als Schuurs
boosquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prima joh, lekker verhuren en testen. Bijna City/Chelsea-praktijken wel met alle talenten opkopen en verhuren en later verkopen.
Prima toch? Ik zou precies hetzelfde doen als ik bestuurder zou zijn. Overigens gaan we hier in NL wel serieus richting een Frankrijk/Duitsland/Italie-achtige setting waarin 1 ploeg heel bepalend gaat zijn. Ajax vist nu nog voornamelijk uit de vijver van de subtoppers, maar als de financiële verschillen nog groter worden dan blijft het moment niet uit dat Ajax ook de beste spelers van Feyenoord en/of PSV gaat kopen natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 april 2019 08:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Prima joh, lekker verhuren en testen. Bijna City/Chelsea-praktijken wel met alle talenten opkopen en verhuren en later verkopen.
Mijn god, laten we dat vooral even niet doen zeg. Op de Ligt en een handjevol spelers in het buitenland na vind ik het niveau verdedigend echt bedroevend. Die Pierie heeft niks, maar dan ook echt niks, laten zien waardoor hij een eventuele toegevoegde waarde voor Ajax zou zijn. Ja, hij is jong; maar dat was ik ook ooitquote:
Dat zal wel meevallen, de beste spelers van die club zijn namelijk niet goed genoeg voor Ajax.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Prima toch? Ik zou precies hetzelfde doen als ik bestuurder zou zijn. Overigens gaan we hier in NL wel serieus richting een Frankrijk/Duitsland/Italie-achtige setting waarin 1 ploeg heel bepalend gaat zijn. Ajax vist nu nog voornamelijk uit de vijver van de subtoppers, maar als de financiële verschillen nog groter worden dan blijft het moment niet uit dat Ajax ook de beste spelers van Feyenoord en/of PSV gaat kopen natuurlijk.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:05 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dat zal wel meevallen, de beste spelers van die club zijn namelijk niet goed genoeg voor Ajax.
En een capabele middenvelder.quote:Op donderdag 11 april 2019 21:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Laten we beginnen bij een sterke centrale verdediger met een goede inspeelpass.
Het zou wel fijn zijn als eea met de trainer besproken wordt ja.quote:
Ze doen maar. Van mij mogen ze Lozano zo op komen halen voor een miljoentje of 70. Daar koopt PSV weer 3 betere spelers van.quote:Op vrijdag 12 april 2019 09:03 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Prima toch? Ik zou precies hetzelfde doen als ik bestuurder zou zijn. Overigens gaan we hier in NL wel serieus richting een Frankrijk/Duitsland/Italie-achtige setting waarin 1 ploeg heel bepalend gaat zijn. Ajax vist nu nog voornamelijk uit de vijver van de subtoppers, maar als de financiële verschillen nog groter worden dan blijft het moment niet uit dat Ajax ook de beste spelers van Feyenoord en/of PSV gaat kopen natuurlijk.
Elk miljoentje dat Ajax betaald voor Lozano boven de 20 miljoen vind ik er 1 te veel.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ze doen maar. Van mij mogen ze Lozano zo op komen halen voor een miljoentje of 70. Daar koopt PSV weer 3 betere spelers van.
Wat geld betreft verandert er toch niet zoveel? Ajax is altijd wat rijker geweest. PSV slimmer.
Klein verschil is dat Ajax niet meer 'wat rijker' maar aanzienlijk rijker is. Elke club met scouts die ogen hebben haken trouwens aardig af voor Lozano denk ik. Ik reken op een miljoen of 30/35 en dan hebben we het top gedaan. Matige speler hoor, valt me echt tegen.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ze doen maar. Van mij mogen ze Lozano zo op komen halen voor een miljoentje of 70. Daar koopt PSV weer 3 betere spelers van.
Wat geld betreft verandert er toch niet zoveel? Ajax is altijd wat rijker geweest. PSV slimmer.
70?quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 april 2019 19:56 schreef BeamofLight het volgende:
Moreno voor die fooi weggeven, nota bene aan dat kut Betis, is de slechtste actie van Brands ooit.
De woestheid straalt er van af. Zulks middelmatig materiaal halenquote:Op vrijdag 12 april 2019 08:44 schreef kurk_droog het volgende:
Pierie gaat wel lekker Europa in, en jullie?
Ziedend.
(lol)quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Ze doen maar. Van mij mogen ze Lozano zo op komen halen voor een miljoentje of 70.
Matige aankoop ja.quote:Op vrijdag 12 april 2019 13:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
De woestheid straalt er van af. Zulks middelmatig materiaal halenhahaha.
Nou, er is - eind jaren '80 - wel een moment geweest dat PSV aanzienlijk meer slagkracht had. Spelers bij Ajax en Feyenoord oppikte. Maar je hebt we gelijk verder. Later werd het gebrek aan slagkracht gecompenseerd door slim handelen. Zowel in de organisatie als bij de transfers.quote:Op vrijdag 12 april 2019 11:18 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Leuk.twitter:PSV twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 13:48:37Extra sfeer rondom de laatste drie thuiswedstrijden! 🎉🎼 Extra muziek🍺 Cateringactie#PSVGRA reageer retweet
Stel je was voor PSV (lol). Zou jij op basis van deze 'actie' gaan als je geen seizoenskaart had?quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:06 schreef GGMM het volgende:
Leuk.twitter:PSV twitterde op vrijdag 12-04-2019 om 13:48:37Extra sfeer rondom de laatste drie thuiswedstrijden! 🎉🎼 Extra muziek🍺 Cateringactie#PSVGRA reageer retweet
Als ik voor PSV zou zijn was ik waarschijnlijk mokerdik.quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Stel je was voor PSV (lol). Zou jij op basis van deze 'actie' gaan als je geen seizoenskaart had?
Ziedend.quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:29 schreef GGMM het volgende:
Als ik voor PSV zou zijn was ik waarschijnlijk mokerdik.
Dus dan had die catering mij wel aangesproken ja.
quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Extra muziek... Lekker hoor. Van die takkeharde hardstyle meuk op 120db zekerquote:Op vrijdag 12 april 2019 14:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zit die er nog steeds? Dit seizoen bij eerste CL wedstrijd geweest en hij ging toen allemaal mensen onverstaanbaar interviewen en laten gillen dat het 8-0 werd e.d. Sloeg werkelijkwaar helemaal nergens op. Zooo provinciaals.quote:Op vrijdag 12 april 2019 16:43 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Extra muziek... Lekker hoor. Van die takkeharde hardstyle meuk op 120db zeker![]()
Misschien kunnen ze Leon van der Sanden dan ook meteen de deur wijzen met zijn gezellige oud-hollandse spelletjes tijdens de rust.
Hij heeft gelijk.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:47 schreef Moustachio het volgende:
Volgens van Bommel is alles nog mogelijk, zelfs in een wedstrijd. Hij won namelijk ooit met 11-0 van San Marino. Totaal de weg kwijt.
Theoretisch, maar ik vind hem niet sterk met zijn teksten moet ik zeggen.quote:
We gaan het zien. Als hij weer met Hendrix en Rosario begint ga je geen monsterscore neerzetten.quote:
En nu heb jij ook gelijk!quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:49 schreef Moustachio het volgende:
[..]
We gaan het zien. Als hij weer met Hendrix en Rosario begint ga je geen monsterscore neerzetten.
Dus je bent voor psv? Of is er een krachtigere term beschikbaar voor hoe dik jij bent?quote:Op vrijdag 12 april 2019 14:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hmm, zeer matige comeback.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dus je bent voor psv? Of is er een krachtigere term beschikbaar voor hoe dik jij bent?
PSV gaat 'gewoon' een zakelijke 2-0 of 3-0 halen. Daarnaast is Excelsior natuurlijk ook schietschijf in de Arena.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:52 schreef Scarface88 het volgende:
Komt goed jongens. Van de Graafschap moet je met 7-0 of 8-0 van het veld kunnen stappen.
Als het 3-0 of meer wordt vinnik het al lang goed. Denk niet dat de Graafschap zich even makkelijk op komt laten rollen door een PSV in paniek eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 12 april 2019 18:52 schreef Scarface88 het volgende:
Komt goed jongens. Van de Graafschap moet je met 7-0 of 8-0 van het veld kunnen stappen.
Dat verwacht ik ook. Of een 2-1/3-1 in die range. Ajax wint met 6-0 ofzo. Dan is het definitief klaar op doelsaldo in ieder geval.quote:Op vrijdag 12 april 2019 18:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
PSV gaat 'gewoon' een zakelijke 2-0 of 3-0 halen. Daarnaast is Excelsior natuurlijk ook schietschijf in de Arena.
In 2007 kwam het zelfs door Excelsiorquote:Op vrijdag 12 april 2019 19:12 schreef Scarface88 het volgende:
Weinig vertrouwen hier. Vergeet 2007 en 2016 niet. Toen leek het ook uitzichtloos. Het kan nog makkelijk. Zelfs op de laatste speeldag.
Ja, met wegwuif gebaar.quote:Op vrijdag 12 april 2019 17:15 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol
Er is toch ook ergens een gifje van hem?
@:zipportal
Nope.quote:Op vrijdag 12 april 2019 20:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je die nog ergens liggen?
Of anders de andere gifjeskoning, @:maxi-mus ?
Viergevertwitter:telesport twitterde op zaterdag 13-04-2019 om 13:00:55PSV-verdediger Nick Viergever baalt van fouten in titelstrijd: ’Maar het zit ook niet echt mee’ https://t.co/wiDQd43dx4 reageer retweet
Hij zal wel doelen op dat ze heel weinig schoten tegen krijgen na de winterstop, maar wel veel goals. Was eerst ook zo'n statistiekje van.quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
Viergevertwitter:telesport twitterde op zaterdag 13-04-2019 om 13:00:55PSV-verdediger Nick Viergever baalt van fouten in titelstrijd: ’Maar het zit ook niet echt mee’ https://t.co/wiDQd43dx4 reageer retweet
ineens klagen dat het niet mee zit.
Lijkt me dat dit soort uitspraken voor de PSV-fans zelfs kut zijn, i.p.v. kritisch kijken naar het eigen spel alleen zeggen dat het niet mee zit.quote:Op zaterdag 13 april 2019 14:41 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Hij zal wel doelen op dat ze heel weinig schoten tegen krijgen na de winterstop, maar wel veel goals
Hij kan moeilijk zeggen dat Zoet er niks meer uit houdtquote:Op zaterdag 13 april 2019 14:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Lijkt me dat dit soort uitspraken voor de PSV-fans zelfs kut zijn, i.p.v. kritisch kijken naar het eigen spel alleen zeggen dat het niet mee zit.
Dromen mag.quote:Op zaterdag 13 april 2019 19:54 schreef Tallie1982 het volgende:
Kijk...zo scoor je tegen dit soort tegenstanders. Dachten we echt dat we dat doelsaldo nog in gingen halen?
2 doelpunten tegen krijgen tegen Excelsiorquote:Op zaterdag 13 april 2019 19:54 schreef Tallie1982 het volgende:
Kijk...zo scoor je tegen dit soort tegenstanders. Dachten we echt dat we dat doelsaldo nog in gingen halen?
3 punten daags na een Europese pot. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:27 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
2 doelpunten tegen krijgen tegen Excelsior
Niemand had hier toch ook serieus verwacht dat de amateurs van Excelsior punten gingen afpakken van Ajax. Maar 2 goals tegen Excelsior is gewoon niet heel goed.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:34 schreef fathank het volgende:
[..]
3 punten daags na een Europese pot. Niks mis mee.
Boos.quote:Op zaterdag 13 april 2019 20:27 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
2 doelpunten tegen krijgen tegen Excelsior
Goed genoegquote:Op zaterdag 13 april 2019 20:39 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Niemand had hier toch ook serieus verwacht dat de amateurs van Excelsior punten gingen afpakken van Ajax. Maar 2 goals tegen Excelsior is gewoon niet heel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |