Nouja dat ik dus wel weet hoe alle honden hier in de buurt heten, maar van geeneen van de mensen die er naast loopt de naam weten. En of dat raar is vroeg ik mij dus afquote:
Oh vandaar die crosslinkquote:Op zondag 7 april 2019 19:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja dat ik dus wel weet hoe alle honden hier in de buurt heten, maar van geeneen van de mensen die er naast loopt de naam weten. En of dat raar is vroeg ik mij dus af
Rare namen voor hondenquote:
Geen idee maar ik weet wel dat elke avond om 20:00 uur de hond van 4 verdiepingen zo luid aan het blaffen was elke keer. Totdat het baasje zei dat hij zijn mond moest houden en dan hield het geblaf op.quote:Op zondag 7 april 2019 19:27 schreef vosss het volgende:
Toby, Ziggy, Pip, Teun, Kyra, Charlie, Jimmy, Bumper, Lady en dan vergeet ik er vast nog een paar.
Hoe heten de honden in jouw buurt?
Natuurlijk is dat niet raar. Die honden worden wel eens bij de naam geroepen op straat, de baasjes over het algemeen wat minder.quote:Op zondag 7 april 2019 19:43 schreef vosss het volgende:
[..]
Nouja dat ik dus wel weet hoe alle honden hier in de buurt heten, maar van geeneen van de mensen die er naast loopt de naam weten. En of dat raar is vroeg ik mij dus af
Ja ok maar ik praat ook gewoon met die mensen. Dat is toch raar als je dagelijks iemand spreekt en niet weet hoe ze heten?quote:Op zondag 7 april 2019 22:43 schreef Kerplunk het volgende:
[..]
Natuurlijk is dat niet raar. Die honden worden wel eens bij de naam geroepen op straat, de baasjes over het algemeen wat minder.
HAAGSquote:Op dinsdag 9 april 2019 05:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb geen flauw idee. Er lopen wel honden hier maar de namen boeien mij echt geen ene reet.
Vosssquote:Op zondag 7 april 2019 19:27 schreef vosss het volgende:
Toby, Ziggy, Pip, Teun, Kyra, Charlie, Jimmy, Bumper, Lady en dan vergeet ik er vast nog een paar.
Hoe heten de honden in jouw buurt?
quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Vosss
Nober
MosrednA
Haags_kwartiertje
Irritatie100
Kerplunk
Kluun1985
Alexlefou
Aicu
Atak
Wollah
Vleeslollie
Amarantha
Mailly
Boca_Rabon
Carbonc
Detelevisiekijker
Tong80
Hahaha, geniale naam! Ik ben gek op teckelsquote:Op dinsdag 9 april 2019 11:24 schreef Rose_Red het volgende:
Die hiernaast heet Tank.
We hebben het hier over een tekkel
Hij is ook echt heel leuk.quote:Op dinsdag 9 april 2019 11:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hahaha, geniale naam! Ik ben gek op teckels
Ik ga over 2 weken een teckel halen. Een pupjequote:Op dinsdag 9 april 2019 11:35 schreef Seven. het volgende:
[..]
Hahaha, geniale naam! Ik ben gek op teckels
quote:Op dinsdag 9 april 2019 08:16 schreef stokj het volgende:
[..]
Vosss
Nober
MosrednA
Haags_kwartiertje
Irritatie100
Kerplunk
Kluun1985
Alexlefou
Aicu
Atak
Wollah
Vleeslollie
Amarantha
Mailly
Boca_Rabon
Carbonc
Detelevisiekijker
Tong80
Oh, wat leukquote:Op dinsdag 9 april 2019 17:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ga over 2 weken een teckel halen. Een pupjeIk heb haar Jeroentje genoemd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |