Qua naam bedoel ik! Zie ook mijn andere topic.quote:
Ja, dat vind ik best raar.quote:Op zondag 7 april 2019 19:29 schreef vosss het volgende:
[..]
Qua naam bedoel ik! Zie ook mijn andere topic.
Ik ken alle honden in de buurt bij naam, maar geen enkele van de buurtbewoners. En of dat raar is.
Geen idee maar ik weet wel dat een van de buurvrouwen met een uitgepuft gezicht gisteren uit de lift kwam en snel wegliep. Ik stapte de lift in naar de garage en begreep waarom ze zo snel wegliep. Man man man...wat een vuile smerige damp had ze gelaten in de lift.quote:Op zondag 7 april 2019 19:27 schreef vosss het volgende:
Geen enkel idee
Hoe heten de mensen in jouw buurt?
Beter ga je verhuizen vriendquote:Op zondag 7 april 2019 19:31 schreef Adames het volgende:
wesley, samantha, jayden, shaniqua, bob en priscilla
hoi buurvrouwquote:
Van iemand die compleet sociaal contact gestoord is zoals jou had ik ook niets anders verwacht schatjequote:
Ah,jij bent m'n buurman.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
HALLO IK GAF JE EEN ZOENTJE!!!quote:
Ja! Nu ik je toch spreek, willen jullie aub de caviakooi niet na 22:00 verschonen? Want mijn goudvis ligt dan al te slapen, die moet er 'sochtends alweer vroeg uit om naar zijn werk als JSF-piloot te gaan.quote:
Mens ik was aweer afk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |