Jaquote:Op zondag 7 april 2019 21:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ben ook dominant hou je daar van?
Haha klopt, sukkelquote:Op zondag 7 april 2019 21:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar blijk ik ook niet echt goed in te zijn haha
Bedankt, dan laat ik de sig gewoon staanquote:Op zondag 7 april 2019 21:08 schreef UitStraling het volgende:
Prof is wel leuk, Chloro ook maar een beetje wanhopig zuur maar ook wel lief, Fem is de telefoonhoer die ik waardeer en leuk vind en Flamarande is de vrouw die ik moet redden
dat is een creatieve samenvattingquote:Op zondag 7 april 2019 21:08 schreef UitStraling het volgende:
Prof is wel leuk, Chloro ook maar een beetje wanhopig zuur maar ook wel lief, Fem is de telefoonhoer die ik waardeer en leuk vind en Flamarande is de vrouw die ik moet redden
Ga je gang, Nielsquote:Op zondag 7 april 2019 21:08 schreef UitStraling het volgende:
Telefoonhoer is toch helemaal niet creatiefquote:Op zondag 7 april 2019 21:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
dat is een creatieve samenvatting
Is goedquote:
Op nr 1 staat nog steeds hijgmeisquote:Op zondag 7 april 2019 21:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Telefoonhoer is toch helemaal niet creatief
Jezus dat is echt 1 seconde geleden waarom hou je me zo in de gatenquote:Op zondag 7 april 2019 21:11 schreef HPLC het volgende:
Ik zie wat Chloro doet en zie dat @:Zosk meteen Apex Legends heeft verlaten. De tactiek werkt
Wat doe je komende vrijdag?quote:Op zondag 7 april 2019 21:11 schreef UitStraling het volgende:
HPLC is wel een normale gast waar ik een biertje mee zou drinken in een verlaten kroeg.
Heb jou ook wel beetje gemistquote:Op zondag 7 april 2019 21:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik mis dit. Heb intens lang geen Comedy Central gekeken.
quote:Op zondag 7 april 2019 21:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jezus dat is echt 1 seconde geleden waarom hou je me zo in de gaten
Ik wilde film gaan kijken mag dat
Kreunteefje vind ik leukerquote:Op zondag 7 april 2019 21:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Op nr 1 staat nog steeds hijgmeis
Zit je samen in het team met UitStralingquote:Op zondag 7 april 2019 21:11 schreef HPLC het volgende:
Ik zie wat Chloro doet en zie dat @:Zosk meteen Apex Legends heeft verlaten. De tactiek werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |