Is goedquote:
Op nr 1 staat nog steeds hijgmeisquote:Op zondag 7 april 2019 21:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Telefoonhoer is toch helemaal niet creatief
Jezus dat is echt 1 seconde geleden waarom hou je me zo in de gatenquote:Op zondag 7 april 2019 21:11 schreef HPLC het volgende:
Ik zie wat Chloro doet en zie dat @:Zosk meteen Apex Legends heeft verlaten. De tactiek werkt
Wat doe je komende vrijdag?quote:Op zondag 7 april 2019 21:11 schreef UitStraling het volgende:
HPLC is wel een normale gast waar ik een biertje mee zou drinken in een verlaten kroeg.
Heb jou ook wel beetje gemistquote:Op zondag 7 april 2019 21:11 schreef Myrr het volgende:
[..]
Ik mis dit. Heb intens lang geen Comedy Central gekeken.
quote:Op zondag 7 april 2019 21:12 schreef Zosk het volgende:
[..]
Jezus dat is echt 1 seconde geleden waarom hou je me zo in de gaten
Ik wilde film gaan kijken mag dat
Kreunteefje vind ik leukerquote:Op zondag 7 april 2019 21:11 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Op nr 1 staat nog steeds hijgmeis
Zit je samen in het team met UitStralingquote:Op zondag 7 april 2019 21:11 schreef HPLC het volgende:
Ik zie wat Chloro doet en zie dat @:Zosk meteen Apex Legends heeft verlaten. De tactiek werkt
Goed he. Kan zosk ook zomaar laten verdwijnenquote:Op zondag 7 april 2019 21:11 schreef HPLC het volgende:
Dat gaat snelquote:Op zondag 7 april 2019 21:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
stijve gekregen van dit geile woord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |