Beetje gaat wel, maar meestal gaat het van kwaad tot erger naarmate de jaren vorderen en dan wordt het goor.quote:Op zondag 7 april 2019 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overgewicht is dan ook totaal niet prettig voor mannen om mee om te gaan, ondergeschikt aspect van teveel eten vind ik dat
Ze rijden hier eigenlijk nauwelijks gelukkig, maar toen ik nog in Hoorn woonde mochten ze wat mij betreft wel ophoepelen. Ik vind motorrijders prima, maar dat knetterende kutgeluid is gewoon overbodig.quote:Op zondag 7 april 2019 20:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd zo'n hekel aan dat kabaal als ze langs komen razen
Ja maar niet die chunkyquote:
Watquote:Op zondag 7 april 2019 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Snickers stukjes in zo'n zakje
Vind je dat echtquote:Op zondag 7 april 2019 20:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klopt, ben niet zo goed in spelletjes helaas
Krijg dat niet in 1 keer in mn mondquote:
Je speelt anders wel met mijn hartquote:Op zondag 7 april 2019 20:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klopt, ben niet zo goed in spelletjes helaas
Denk niet dat ze zich nog zo stoer voelen als het geen geluid meer maakt, maar gaat ook altijd zo keihard niet normaal. Gaat door je dopjes heen die kutzooi.quote:Op zondag 7 april 2019 20:51 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ze rijden hier eigenlijk nauwelijks gelukkig, maar toen ik nog in Hoorn woonde mochten ze wat mij betreft wel ophoepelen. Ik vind motorrijders prima, maar dat knetterende kutgeluid is gewoon overbodig.
Ja je hebt zo'n zak met snickers, van die stukjes, ik ben geen snoepert maar die zijn echt lekkerquote:
Volgens mij ben jij juist wel een ouwe snoepert ;pquote:Op zondag 7 april 2019 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je hebt zo'n zak met snickers, van die stukjes, ik ben geen snoepert maar die zijn echt lekker
Vaak hebben ze dan gerommeld aan de uitlaatquote:Op zondag 7 april 2019 20:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk niet dat ze zich nog zo stoer voelen als het geen geluid meer maakt, maar gaat ook altijd zo keihard niet normaal. Gaat door je dopjes heen die kutzooi.
Ja nou verrassend veel danquote:Op zondag 7 april 2019 20:54 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Vaak hebben ze dan gerommeld aan de uitlaat
quote:
Qua extreem maar dan ook extreem mooie vrouwen wel, jij?quote:Op zondag 7 april 2019 20:54 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij juist wel een ouwe snoepert ;p
Ken ik niet. Doe mij maar gewoon een normale Snickersquote:Op zondag 7 april 2019 20:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja je hebt zo'n zak met snickers, van die stukjes, ik ben geen snoepert maar die zijn echt lekker
Nee ben niet zo oud en die liggen buiten mijn bereikquote:Op zondag 7 april 2019 20:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Qua extreem maar dan ook extreem mooie vrouwen wel, jij?
Paar gaten boren, of demper eruit halen, of gewoon open uitlaten. Is wel dure hobby als politie je pakt ben je gewoon de klosquote:
Die zijn echt lekker hoor.quote:Op zondag 7 april 2019 20:55 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ken ik niet. Doe mij maar gewoon een normale Snickers
Mwa, denk dat er nog genoeg liefhebbers zijn, maar wel een stuk minder.quote:Op zondag 7 april 2019 20:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Denk niet dat ze zich nog zo stoer voelen als het geen geluid meer maakt, maar gaat ook altijd zo keihard niet normaal. Gaat door je dopjes heen die kutzooi.
Ja maar waarom zou je dat doen, er komt zo al genoeg lawaai vanafquote:Op zondag 7 april 2019 20:56 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Paar gaten boren, of demper eruit halen, of gewoon open uitlaten. Is wel dure hobby als politie je pakt ben je gewoon de klos
Ja regelmatig met muziekquote:Op zondag 7 april 2019 20:57 schreef HPLC het volgende:
[..]
Mwa, denk dat er nog genoeg liefhebbers zijn, maar wel een stuk minder.![]()
Jij fietst met muziek?
Heb het ook nooit zo begrepen, ik hou de motor gewoon origineel, heb gewoon geen zin in problemen.quote:Op zondag 7 april 2019 20:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja maar waarom zou je dat doen, er komt zo al genoeg lawaai vanaf
Haha het is al avond hoor gekkiequote:
Hehe nee dus, bleek meisjequote:Op zondag 7 april 2019 21:01 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Dat zou wel verklaren waarom prof me niet moet
Rawr zo dominantquote:
quote:Op zondag 7 april 2019 21:01 schreef Flamarande het volgende:
[..]
Dat zou wel verklaren waarom prof me niet moet
Jaquote:Op zondag 7 april 2019 21:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
ik ben ook dominant hou je daar van?
Haha klopt, sukkelquote:Op zondag 7 april 2019 21:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Daar blijk ik ook niet echt goed in te zijn haha
Bedankt, dan laat ik de sig gewoon staanquote:Op zondag 7 april 2019 21:08 schreef UitStraling het volgende:
Prof is wel leuk, Chloro ook maar een beetje wanhopig zuur maar ook wel lief, Fem is de telefoonhoer die ik waardeer en leuk vind en Flamarande is de vrouw die ik moet redden
dat is een creatieve samenvattingquote:Op zondag 7 april 2019 21:08 schreef UitStraling het volgende:
Prof is wel leuk, Chloro ook maar een beetje wanhopig zuur maar ook wel lief, Fem is de telefoonhoer die ik waardeer en leuk vind en Flamarande is de vrouw die ik moet redden
Ga je gang, Nielsquote:Op zondag 7 april 2019 21:08 schreef UitStraling het volgende:
Telefoonhoer is toch helemaal niet creatiefquote:Op zondag 7 april 2019 21:09 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
dat is een creatieve samenvatting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |