Boeit verder niemand ietsquote:Op zondag 7 april 2019 20:25 schreef Driepink het volgende:
[..]
Was ook wel echt prachtig weer!
Lekker rondje gefietst vanmiddag.
Laten we het daar maar niet over hebben.quote:Op zondag 7 april 2019 20:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ah, je keek om je heen en zag dat het goed was. Is dat nou prijzig of valt dat mee.
Valt wel mee, tussen de regels door lees ik veel meer onbeantwoorde geiligheid en seks dan waar ik het over heb.quote:Op zondag 7 april 2019 20:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe vaak praat jij wel niet over seks
Hoezo, kwaliteit mag toch best wat kosten.quote:Op zondag 7 april 2019 20:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Laten we het daar maar niet over hebben.
Dat vind ik ook. Het is vrij prijzig ja, maar dat ligt ook aan het concert.quote:Op zondag 7 april 2019 20:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo, kwaliteit mag toch best wat kosten.
Welkom op fok!quote:Op zondag 7 april 2019 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt wel mee, tussen de regels door lees ik veel meer onbeantwoorde geiligheid en seks dan waar ik het over heb.
Ja je bestudeert het altijd uitermate nauwkeurigquote:Op zondag 7 april 2019 20:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Valt wel mee, tussen de regels door lees ik veel meer onbeantwoorde geiligheid en seks dan waar ik het over heb.
Oh, ik maak geen kans dus ga wel voor optie 1quote:Op zondag 7 april 2019 20:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik bedoel, je moet wel een kansje maken anders is het triest.
Begin met een dmquote:Op zondag 7 april 2019 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb wel een zwak voor meisjes in verdriet
Omdat ze kwetsbaar en kneedbaar zijn zekerquote:Op zondag 7 april 2019 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beter dan die vervuilende motor van jou jaquote:Op zondag 7 april 2019 20:34 schreef Fem_LittleLady het volgende:
[..]
Altijd lekker, even door de natuur fietsen
Je bedoelt dat je alleen kan scoren bij labiele en kwetsbare meiden.quote:Op zondag 7 april 2019 20:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
koekoekquote:Op zondag 7 april 2019 20:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Beter dan die vervuilende motor van jou ja
koekoekquote:Op zondag 7 april 2019 20:35 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je alleen kan scoren bij labiele en kwetsbare meiden.
Het is oke hoor hahaquote:Op zondag 7 april 2019 20:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Sorry, wilde niet hautain overkomen
Die spellekes winnen niet uit zichzelf he hahaquote:Op zondag 7 april 2019 20:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jammer, heb liever dat je hier druk bezig bent
Nee, ik kan gewoon niet zo goed tegen vrouwen met verdriet maar heb ook een hekel aan zwakke vogeltjes.quote:Op zondag 7 april 2019 20:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Omdat ze kwetsbaar en kneedbaar zijn zeker
Haha gotvertyfusquote:Op zondag 7 april 2019 20:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Die spellekes winnen niet uit zichzelf he haha
Zekerquote:Op zondag 7 april 2019 20:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha gotvertyfus
Apex zeker ofniet
Nee, alleen met mooi weer beetje rondjes fietsen en naar de kroeg.quote:Op zondag 7 april 2019 20:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Lekker hoor. Ga je ook naar je werk met dat ding nu?
Jij hebt ook de gave om ongelukkige vrouwen weer gelukkig te maken. Zijn er maar weinig die dat kunnen en jij kan dat dan. Echt fijn dat je die kwaliteiten wil inzetten om een ander te helpen zonder daar zelf beter van te worden.quote:Op zondag 7 april 2019 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee, ik kan gewoon niet zo goed tegen vrouwen met verdriet maar heb ook een hekel aan zwakke vogeltjes.
quote:Op zondag 7 april 2019 20:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij hebt ook de gave om ongelukkige vrouwen weer gelukkig te maken. Zijn er maar weinig die dat kunnen en jij kan dat dan. Echt fijn dat je die kwaliteiten wil inzetten om een ander te helpen zonder daar zelf beter van te worden.
goed bezig.quote:Op zondag 7 april 2019 20:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, alleen met mooi weer beetje rondjes fietsen en naar de kroeg.
quote:Op zondag 7 april 2019 20:37 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, alleen met mooi weer beetje rondjes fietsen en naar de kroeg.
Denkte dat ge em kunt lijen?quote:Op zondag 7 april 2019 20:39 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb een Snickers gevonden, ben echt gelukkig nu
vind de snickers de minste snoepreep tbh :$quote:Op zondag 7 april 2019 20:39 schreef Chloroform het volgende:
Ik heb een Snickers gevonden, ben echt gelukkig nu
Oei, gewichtquote:Op zondag 7 april 2019 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denkte dat ge em kunt lijen?
Zo ja, opvreten.
Zo niet, wegleggen tot slankere tijden.
Mars is sowieso het allerlekkerste van het rijtjequote:Op zondag 7 april 2019 20:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vind de snickers de minste snoepreep tbh :$
milky way > mars >>>>> bounty >>> snickers
vind milky way persoonlijk lekkerder, die karamel van mars blijft altijd zo overal plakken vind ik niet chill :squote:Op zondag 7 april 2019 20:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mars is sowieso het allerlekkerste van het rijtje
Bounty staat onderaan, smerige zooi.
Overgewicht is dan ook totaal niet prettig voor mannen om mee om te gaan, ondergeschikt aspect van teveel eten vind ik datquote:
Chemisch smaakje eehquote:Op zondag 7 april 2019 20:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Mars is sowieso het allerlekkerste van het rijtje
Bounty staat onderaan, smerige zooi.
Nee maar heb m al opgegetenquote:Op zondag 7 april 2019 20:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Denkte dat ge em kunt lijen?
Zo ja, opvreten.
Zo niet, wegleggen tot slankere tijden.
Twix > Snickers > Mars > de restquote:Op zondag 7 april 2019 20:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
vind de snickers de minste snoepreep tbh :$
milky way > mars >>>>> bounty >>> snickers
Klopt, ben niet zo goed in spelletjes helaasquote:Op zondag 7 april 2019 20:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Dat ging je toch niet zo goed af
Beetje gaat wel, maar meestal gaat het van kwaad tot erger naarmate de jaren vorderen en dan wordt het goor.quote:Op zondag 7 april 2019 20:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Overgewicht is dan ook totaal niet prettig voor mannen om mee om te gaan, ondergeschikt aspect van teveel eten vind ik dat
Ze rijden hier eigenlijk nauwelijks gelukkig, maar toen ik nog in Hoorn woonde mochten ze wat mij betreft wel ophoepelen. Ik vind motorrijders prima, maar dat knetterende kutgeluid is gewoon overbodig.quote:Op zondag 7 april 2019 20:41 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Heb jij ook altijd zo'n hekel aan dat kabaal als ze langs komen razen
Ja maar niet die chunkyquote:
Watquote:Op zondag 7 april 2019 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die Snickers stukjes in zo'n zakje
Vind je dat echtquote:Op zondag 7 april 2019 20:49 schreef Zosk het volgende:
[..]
Klopt, ben niet zo goed in spelletjes helaas
Krijg dat niet in 1 keer in mn mondquote:
Forum Opties | |
---|---|