quote:Op zondag 7 april 2019 16:44 schreef TillyB het volgende:
Cheesecake citroen meringue in de Hema folderhad je skoonzus ‘m daar vandaan GB?
JA PRECIESquote:Op zondag 7 april 2019 16:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Er zaten van die ronde witte bolletjes op de cheesecake
quote:Op zondag 7 april 2019 16:45 schreef Ghostbuster het volgende:
Zelfgemaakt zei die aapdie appeltaart herkende ik ook al van de HEMA
In Griekenland ookquote:Op zondag 7 april 2019 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Let maar eens op in Spanje als de zon schijnt.. Dan lopen alle Spanjolen aan de schaduwkant van de straat en de toeristen in de zon..
Ja klopt.. Toen ik in Spanje veldwerk deed was ik ook altijd al vroeg op en tegen het middaguur lekker aan het bier en daarna in de zon op het strandquote:Op zondag 7 april 2019 16:49 schreef FANN het volgende:
[..]
In Griekenland ook's middags gaan zo slapen en 's avonds komen ze weer naar buiten...
ze lachten die toeristen uit dat die vrijwillig zo lang ik de zon liggen![]()
Na jah. de boeren staan ook al op 4 uur 's op als de zon gaat schijnen dan moeten ze schuilen
dus weer even slapen ...
Andere ritme daaro natuurlijk... logisch wel toch?
Dat dacht ik eerst ook, maar het is een sterquote:Op zondag 7 april 2019 16:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Wel grappig een kerstboom met een rode Sombrero
Wel lekker wintersfeertje in die kuthittequote:Op zondag 7 april 2019 16:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Beetje wel, ja. De sneeuw op de ballen zakt wel langzaam naar de onderkant daarvan.
verstandigquote:Op zondag 7 april 2019 16:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt.. Toen ik in Spanje veldwerk deed was ik ook altijd al vroeg op en tegen het middaguur lekker aan het bier en daarna in de zon op het strand
Scrut zet er wel een gezellig paastafereeltje neer binnenkortquote:Op zondag 7 april 2019 16:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Lijkt wel een flat voor arme mensen zo
quote:Op zondag 7 april 2019 16:58 schreef Ghostbuster het volgende:
Zoeken op sunburned vagina is geen aanrader
Is het ook.quote:Op zondag 7 april 2019 16:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Lijkt wel een flat voor arme mensen zo
quote:Op zondag 7 april 2019 16:59 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik vind die Slutski z'on grappige kerel
Die terugspeelbal van laatst was ook weer een mooie.quote:Op zondag 7 april 2019 17:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Net als Onana van Ajax die wilt altijd een soort cool blijven, doet de vreemdste shit altijd aan de bal
Jaquote:Op zondag 7 april 2019 17:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die terugspeelbal van laatst was ook weer een mooie.
Je met het hem gewoon niet te makkelijk maken. Als een terugspeelbal doet, gewoon keihard in de kruising schieten. Dan pakt-ie 'm wel.quote:Op zondag 7 april 2019 17:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar hij is zo goed dat ze hem laten staan ondanks die circus trucs
quote:Op zondag 7 april 2019 17:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je met het hem gewoon niet te makkelijk maken. Als een terugspeelbal doet, gewoon keihard in de kruising schieten. Dan pakt-ie 'm wel.
Ik hoorde gisteren zoiets .. naar Barca dus ook , maar er mocht nog niet over gepraat worden of zo ivm met de nog komende wedstrijden ... weet alleen niet meer welke bron het was ..quote:Op zondag 7 april 2019 17:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dan kan Overmars weer centjes tellen.
nahquote:Op zondag 7 april 2019 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja vroeger als kind was alles veel spannender.. Nu weet je gewoon dat het een spelletje is
Wat leuk. En hij heeft echte schoenen aan, geen sandalen zoals zijn vriend. Duidelijke foto ook, daar zul je wel blij mee zijn.quote:Op zondag 7 april 2019 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Grappig. Ik kom net op FB stomtoevallig een foto van mijn opa tegen die ik nog nooit gezien heb. Staat een sigaartje te roken bij het gemeentehuis tijdens de bruiloft van iemand die ik niet ken![]()
[ afbeelding ]
Dus je weet wel wie je opa is van de 2 ?quote:Op zondag 7 april 2019 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Grappig. Ik kom net op FB stomtoevallig een foto van mijn opa tegen die ik nog nooit gezien heb. Staat een sigaartje te roken bij het gemeentehuis tijdens de bruiloft van iemand die ik niet ken![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel apart. Eén jaar voor mij geboorte, in mijn geboortedorp waar mijn ouders toen net woonden. Hij was de baas van degene die de foto postte, begrijp ik.quote:Op zondag 7 april 2019 18:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat leuk. En hij heeft echte schoenen aan, geen sandalen zoals zijn vriend. Duidelijke foto ook, daar zul je wel blij mee zijn.
quote:Op zondag 7 april 2019 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je weet wel wie je opa is van de 2 ?Mijn oudste broer lijkt ook behoorlijk op hem. Is ook naar 'm vernoemd, dus dat komt mooi uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blijkbaar wel een goede baas, anders had de poster de foto vast niet geplaatst.quote:Op zondag 7 april 2019 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heel apart. Eén jaar voor mij geboorte, in mijn geboortedorp waar mijn ouders toen net woonden. Hij was de baas van degene die de foto postte, begrijp ik.
Leuk! Is dat dezelfde opa als van die foto in de tuin?quote:Op zondag 7 april 2019 18:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Loopt ie ook in pakken en zo ?quote:Op zondag 7 april 2019 19:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn oudste broer lijkt ook behoorlijk op hem. Is ook naar 'm vernoemd, dus dat komt mooi uit.
Met hem kon je lachen. Als de auto van mijn opa in de straat stond kwamen er altijd allerlei kinderen bij ons over de vloer.quote:Op zondag 7 april 2019 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Blijkbaar wel een goede baas, anders had de poster de foto vast niet geplaatst.
Wat leuk. Misschien lijk je op hem.quote:Op zondag 7 april 2019 19:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met hem kon je lachen. Als de auto van mijn opa in de straat stond kwamen er altijd allerlei kinderen bij ons over de vloer.
Ja, de enige opa die gekend heb.quote:Op zondag 7 april 2019 19:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Leuk! Is dat dezelfde opa als van die foto in de tuin?
Jammer dat je nooit een echte opa hebt gekend. Nu kende ik mijn enige echte opa ook maar nauwelijks, maar ik had er graag een gehad en jij misschien ook wel.quote:Op zondag 7 april 2019 19:09 schreef chufi het volgende:
Ik heb nooit een echte opa gehad... en de enige oma was dus hertrouwd met een neppe opa
Duidelijk, het zit in de familie.quote:Op zondag 7 april 2019 19:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, weet ik niet. M'n oma stamde ook uit een behoorlijk grappige familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |