Heb er echt geen zak zin in.quote:Op zondag 7 april 2019 10:57 schreef Allures het volgende:
Bruidsmeisjesjurken
Asos heeft serieus leuke
Ahwquote:Op zondag 7 april 2019 10:54 schreef Kopjechino het volgende:
Ik kan vandaag doen alsof ik het fantastisch vind om naar bruidsmeisjes jurken te kijken. Dat, in combinatie met het gevoel dat ik iedereen wel af kan schieten is echt hét recept voor een perfecte dag.
Zeker nietquote:Op zondag 7 april 2019 10:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi paars is niet lelijk.
Hier nog niet. Wel zon, maar er hangt een dikke wolklaag voor.
Dat klinkt niet best, toch wel in het zonnetje jurkjes bekijken hoop ik?quote:Op zondag 7 april 2019 10:54 schreef Kopjechino het volgende:
Ik kan vandaag doen alsof ik het fantastisch vind om naar bruidsmeisjes jurken te kijken. Dat, in combinatie met het gevoel dat ik iedereen wel af kan schieten is echt hét recept voor een perfecte dag.
ZIJ hebben meestal de gordijnen dicht.quote:Op zondag 7 april 2019 11:00 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat klinkt niet best, toch wel in het zonnetje jurkjes bekijken hoop ik?
quote:Op zondag 7 april 2019 11:01 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hun hebben meestal de gordijnen dicht.
Please don't.quote:
Een fokking dyslectische Limbo.quote:Op zondag 7 april 2019 11:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Klagen met maten?
Welke dyslectische Limburger heeft dat in de OP gezet
Ben jij m'n maatje niet dan?quote:Op zondag 7 april 2019 11:06 schreef ElDinosaur het volgende:
Klagen met maten?
Welke dyslectische Limburger heeft dat in de OP gezet
Erg leuke jurkjesquote:Op zondag 7 april 2019 11:15 schreef Allures het volgende:
Bruidsmeisje jurk gevonden. Opgelost slotje
[ afbeelding ]
En 2 voor back up
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk wipkontje, die laatste.quote:Op zondag 7 april 2019 11:15 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
En 2 voor back up
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op zondag 7 april 2019 11:15 schreef Allures het volgende:
[ afbeelding ]
En 2 voor back up
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
asos. Misschien heb je er wat aan als je straks gaat zoekenquote:
Ze laat waarschijnlijk alleen foto's zien, want ze is nog niet eens gevraagd door haar vriend. Scheelt ook dat ze hem niet pusht door expres foto's te sturen van trouwringen, locaties en bruidsjurken.quote:Op zondag 7 april 2019 11:19 schreef Allures het volgende:
[..]
asos. Misschien heb je er wat aan als je straks gaat zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |